وبلاگ ارزشی - تحلیلی عبرت

ان فی ذلک لعبرة ||| از دیگران عبرت بگیرید قبل از آنکه عبرت دیگران شوید

وبلاگ ارزشی - تحلیلی عبرت

ان فی ذلک لعبرة ||| از دیگران عبرت بگیرید قبل از آنکه عبرت دیگران شوید

دانشگاه حوزه نما یا حوزه دانشگاه نما

 >بی شک از آغازین روزهای پایه گذاری نهاد دانشگاه در ایران که به سال 1313 بر میگردد یکی از نیات شوم خودفروختگان عصر پهلوی اول که در پهلوی دوم نیز امتداد یافت، ایجاد پایگاه و جایگاهی جهت مقابله تئوریک با تفکر اسلامی و تولید نیروهایی تهی از عرق اسلامی- ایرانی بود که این خود باعث ایجاد انشقاق میان قشر دانشگاهی از جامعه روحانی که بانی انتقال مبانی و معانی دینی به حساب می آید، شد. در این میان عالمان و روشنفکران دینی متهعد و زمان شناس، خود بسراغ جامعه دانشگاهی و دانشجویان شتافتند و در راستای کاهش این فاصله و به حداقل رساندن خطرات ناشی از آن تلاش های بی شائبه ای نمودند که از آن جمله می توان به استاد مجاهد شهید مطهری اشاره کرد که حقا و انصافا در بازتولید معارف اسلامی برای نسل جوانی که با انواع و اقسام مکاتب انسان ساز منحط مواجه بود، مجاهدت ها نمود و یا شهید مظلوم دکتر بهشتی که با تجهیز خویش به سلاح ایمان و زبان های متعدد و شناخت نیازهای زمان، در پرورش نیروهای دانشجوی مسلمان و انقلابی سختی های بسیاری را بر خود هموار نمودند که نتایج بلند مدت آن را می توان در تحرکات آزادی خواهی و ضد طاغوتی دانشجویان انقلابی در قبل و بعد از انقلاب در حماسه هایی چون تسخیر لانه جاسوسی آمریکا مشاهده کرد. 


 


>>با وجود همه تلاش های وحدت بخش از این سو، گروه های نفاق و مدعی ملی گرایی وابسته به ابرقدرت های شرق و غرب نیز از سوی دیگر به سمپاشی های فکری و ایدئولوژیک خود جهت منفعل نمودن و به زنجیر کشیدن قشر فرهیخته جامعه می پرداختند که اکنون نیز وارثان آنان تلاش هایی را در قالب های نوین و ابزار جدید در میدان جنگ نرم در حال پیگیری اند این بدین معناست که میدان دانشگاه یکی از اصلی ترین، اساسی ترین و حساس ترین میادینی است که سرنوشت کلان یک مملکت در گرو سعادت و شقاوت دانشگاه است و ارتباط مستقیم و غیرقابل انکاری با کدیگر دارند و از این روست که روح خدا خمینی عزیز(ره) می فرمایند:" اگر دانشگاه اصلاح شود مملکت اصلاح می شود." که این خود به تنهایی گویای نقش والا و استراتژیک دانشگاه در نیل به سوی اهداف و آرمان های ترسیم شده انقلاب اسلامی می باشد. معمار کبیر انقلاب اسلامی با اشراف به این انگاره، مبحث راهبردی وحدت حوزه و دانشگاه را مطرح فرمودند و با این هوشمندی از تبدیل شدن دانشگاه به آنتی تز انقلاب اسلامی جلوگیری فرمودند ، در یک نگاه کلی و از دید تمدنی، ما پس از طی مرحله وقوع انقلاب و شکل گیری نظام، اکنون در مرحله تثبیت نهایی و هرچه بیشتر نظام جمهوری اسلامی در ابعاد متعدد علمی، سیاسی، فرهنگی، دفاعی، فکری و... به سر می بریم و بلاشک نگاه امام خمینی(ره) و امام خامنه ای نگاهی تمدن ساز می باشد که با بیان و طرح نظراتی همچون وحدت حوزه و دانشگاه، منشور روحانیت، دانشگاه اسلامی، کرسی های آزاداندیشی، جنبش نرم افزاری و جهاد علمی راه را برای رسیدن به الگویی الهام بخش در سطوح گوناگون هموارتر می نماید، اما با دیدی راهبردی در می یابیم که لزوم وجود دانشگاهی تمدن ساز، منبع و موتور محرک تمامی این نقاط و اهداف میانی است. بدون تردید اگر دانشگاه در مسیر اصلی خویش و عمل به رسالت تعیین شده اش که همانا تولید نیروهای همتراز و کاربردی انقلاب اسلامی در راستای نقش آفرینی در ارکان خرد و کلان مدیریتی و اجرایی نظام است، عمل کند، اصلاح و پیشرفت حوزه های کلان ملی را در پی خواهد داشت. 

متاسفانه منافقان دوست نما در موضوع وحدت حوزه و دانشگاه ورود پیدا کردند و در دفتر تحکیم وحدت حوزه و دانشگاه که یکی از بانیان همگرایی این دو قشر موثر است، نفوذ کردند و خود به مبلغان اسلام منهای روحانیت تبدیل شدند! و عملا با بازیچه شدن در دست گروهک های ورشکسته سیاسی، کمر به تضعیف و براندازی نظام بستند و هر کاری کردند جز وحدت حوزه و دانشگاه! دقیقا همانند حرکتی که عده ای از دانشجویان که ایفاگر نقش پیاده نظام گروهک های سیاسی مطرود هستند، هم اکنون در دانشگاه ها مشغول به معارضه با نظامی هستند که توده های عظیم ملت مسلمان حامی و فدایی آن هستند، این عده با بودجه های بیت المال که به آنان تخصیص داده می شود بدمستی هایی می کنند که نشانه عمق سیاست بازی و سطحی بودن بینش و تفکر آنان است. 

 


>>>اما چرا وحدت حوزه و دانشگاه؟ تاریخ جنبش دانشجویی به خوبی گویای این مطلب است که هرگاه میان روحانیت انقلابی و دانجشویان مبارز و متعهد فاصله ای هرچند کوتاه افتاده است، همان برهه و نقطه مبدل به پاشنه آشیل و چشم اسفندیار شده است و منفعت آن نیز به جیب بدخواهان این مرزو بوم رفته است.

دانشگاه به مثابه یک منبع عظیم از نیرو های جوان و خوش فکر و با ذوق می تواند با قرارگیری در عرض حوزه های علمیه که منبع والایی از معارف و منابع اسلامی و علمای اعلام و فضلای اسلام است، راه را با قدرت و عزت هرچه بیشتر بپیماید و از خطرهای پیش رو و در کمین بواسطه تعمیق بصیرت و تجهیز به سلاح دشمن شناسی و زمان شناسی به سلامت عبور نماید، در این میان دانشجویان پرجوش و خروش می توانند در اتاق فکرهای حوزه علمیه و در قالب بازوهای پرتوان مشورتی و در خور توجه و قابل اعتماد عمل نمایند و با آسیب شناسی وضع موجود و تبیین راهکارهای رسیدن به جایگاه مطلوب در کنار مراکز اشاعه اسلام ناب محمدی(ص) به ایفای نقش بی بدیل خویش بپردازند.  

با رصد وضعیت کنونی دانشگاه ها در حیطه حوزه علوم انسانی نیز به این واقعیت تلخ می رسیم که علوم انسانی رایج که درصد بالایی از دانشجویان نیز مخاطب آن قرار دارند، ناظر به نیازهای جامعه و مردم ما نیست چراکه علوم انسانی کنونی توسط متفکرینی نگاشته شده است که بر پایه های فلسفی اومانیستی (اصالت جسم انسان) و لیبرالیستی (اباحه گری) رایج در غرب وحشی قرار گرفته است که بصورت اعورانه و یک چشمی به ساحت انسان می نگرد و فقط بعد جسمانی او را مد نظر قرار می دهد. علاوه بر این، تعارض چگونگی نگاه به انسان و مبدا و معاد او نیز جز نقاط چالش انگیز است، مشکل دیگر این است علوم انسانی فعلی با توجه به مشکلات موجود در جوامع غربی و با نظر به موقعیت اجتماعی، فرهنگی، جامعه شناختی و پارامترهای بومی آنان نوشته شده است و برای پیاده سازی در جامعه ایرانی که مردمی مسلمان و معتقد به اصالت روح اند و نه جسم نامناسب است و این که فرهنگ و آداب  و سنن و مشکلات و مصائب متفاوتی که بر جامعه ما مترتب است نیاز به رجوع به علوم انسانی بومی احساس می شود که نقش حوزه های علمیه قابل تامل و انکارناپذیر است. حوزه های علمیه اکنون با توقف در تولید فقه مذهبی و تمرکز تک ساحتی برآن از سایر بخش های پژوهشی و فقهی مغفول شده است و این در حالی است که باید در حیطه های فقه سیاست، فقه اقتصاد، فقه اجتماع، فقه روانشناسی و... به تولید مواد خام علمی بپردازند تا در این راستا سایر اساتید متعهد و علاقمند به تحول در حوزه علوم انسانی به رجوع و بهره گیری از این مواد اولیه به تولید محتوا، مبتنی بر نیازهای جامعه مسلمان ایرانی و شرایط آن بپردازند که اکنون حوزه علمیه از این حیث با چالش های جدی مواجه است که امید است با فکر و عمل طبق نقشه راه مطروحه توسط امام خامنه ای در سفر اخیر به قم، این سنگ ها نیز از سر راه تولید علوم انسانی بومی برداشته شود.

آزاداندیشی و تزکیه نفس همراه با یادگیری علوم نیز از دیگر مباحثی است که می توان با رجوع به تجارب حوزه در این زمینه آن را در دانشگاه بصورتی بومی شده و با تغییراتی در ساختار اجرایی پیاده سازی نمود و ساز و کار آن بر این منوال است که فرد نظرات و عقاید خود را در محیطی به دور از تنش و هیاهو و هوچیگری های رایج به صورت منطقی و مستدل بیان می کند و سایر افراد نیز به نقد تحلیل و بررسی منصفانه آن می پردازند که آنجا حق، خودش را نشان می دهد که این حلقه مفقوده و گمشده در دانشگاه های ماست، دانشگاهی که در برخی گروه های آن بویژه در علوم انسانی یک دیکتاتوری و استبداد شبه علمی برقرار است که اجازه نقد و بررسی و حتی بیان نظرات متفاوت و مخالف دانشجویان را علیه برخی نظریات غربی و نظریه پردازان آن داده نمی شود که اگر هم حرف مخالفی از دهان کسی خارج شود یا نمره اش از 12-13 محسوب می شود و یا مجبور به حذف درس می گردد و یا مجبور به سکوت و بایکوت علمی که این سومی بیشتر رخ می نماید! اگر در این باب پای درد و دل های دانشجویان انقلابی و متعهد و آزداندیش بنشینیم برای خودش مثنوی می شود هفتاد من!


 

::به هر حال این گونه به نظر می رسد که اگر شور و شعور و اشتیاقی که اکنون در بدنه دانشجویی و مردم ما در نیل به تمدن اسلامی بر مبنای سیره و تئوری های نبوی و علوی قابل رصد است، بخوبی مدیریت شود شاهد رشد و بالندگی روز افزونی خواهیم بود که علاوه بر تعالی ایران اسلامی، تبدیل به الگویی خواهد شد الهام بخش. انشاالله

نظرات 34 + ارسال نظر
عمار شنبه 20 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 04:15 ب.ظ http:///

سلام حاجـــــــی
بازم مثل همیشه عالی بود و تحلیلی
امیدوارم قلمت همچنان در راه اهداف عزیزمون روان باشه

سلام عمار جان
ممنون از نظرت
با دعای شما

مصطفی نمازیان شنبه 20 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 06:28 ب.ظ http://edvardo.blogfa.com

بنام خدا
با سلام و تسلیت ایام انقلابی و سرنوشت ساز محرم. در راستای مقابله با تخریب دولت ولایتمدار و ارزشی توسط جریان فتنه و سایتهای خواص بی بصیرت همچون لاریجانی و قالیباف، حرکت وبلاگی هماهنگ و منسجم و پایداری را با موضوعی درباره 9دی آغاز کرده و خط فتنه جدید با حمایت قالیباف و لاریجانی و اصول نمایان را رسوا می کنیم. در این طرح همراه شوید و دیگر دوستان را نیز همراه کنید. ولایتمداران دورغین و ابن الوقت را رسوا کنیم. با درج هر مطلب به اینجانب اطلاع دهید. زنجیره را گسترش دهید. التماس دعا

انشاالله

ادیب شنبه 20 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:59 ب.ظ http://adibs.mihanblog.com

چند مطلب تحلیلی راجع به یارانه ها تا به حال کار کرده اید؟

مطالبی که در وبلاگ چاپ شده باشه فعلا هیچ(متاسفانه) اما در نشریات قلم فرسایی هایی صورت گرفته. اگر تذکر بود که واقعا بجاست چشم همت بیشتری روی بحث هدفمندی خواهم گذاشت.

ظهور بسیار نزدیک است یکشنبه 21 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:01 ق.ظ http://www.u313.ir

مرگ عبدالله ، از توطئه ی پیشدستانه آمریکا تا غافلگیری بزرگ !
---------------------------------------------------------------
بررسی تاریخ نشان می دهد که مستکبرین و قدرتهای طاغوتی از دیرباز به پیشگوییهای ادیان الهی و حتی پیش بینی های معبران اهمیت زیادی قائل بوده اند تا بقای حکومت شیطانی خویش را تضمین کنند ، قتل عام نوزادن پسر در موسی پیامبر توسط فرعونیان و حرکت طایفه هایی از قوم یهود به حجاز برای بعثت پیامبر آخرالزمان در میان آنان نمونه هایی از توجه جدی سران باطل به مسئله پیشگویی و آینده نگری است.
http://www.u313.ir/index.php?option=com_content&view=article&id=625:1389-09-20-16-20-40&catid=77:1389-04-03-20-24-30#comments

مریم موسوی یکشنبه 21 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 04:44 ب.ظ

با سلام و عرض تسلیت به مناسبت ماه محرم
به نکته ای خیلی خوبی اشاره کردید که در دانشگاه ها مورد غفلت واقع شده.

سلام بر شما و همچنین عرض تسلیت
بالاخره خواست امام و مقام معظم رهبری است و سستی جایز نیست.

مهاجر دوشنبه 22 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 07:09 ق.ظ http://andisheziafat.blogfa.com

سلام بر شما
فرا رسیدن این ماه عشق بازی بر شما تسلیت باد
نوشته یتان چون همیشه زیبا بود..
من هم با دلنوشته ای که شاید حرف دل همه ی بچه حزب اللهی های این کشور است بروزم.
تشریف بیاورید خوشحال می شوم
یا حسین(علیه السلام)[گل]

سلام علیکم
بر شمانیز تسلیت باد
ممنونم
چشم!
علی علی

[ بدون نام ] دوشنبه 22 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 05:32 ب.ظ

باریک الله مهندس!

بلــــــه!

رامین09189113979 سه‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 03:06 ب.ظ

سلام.مطلب بروزی هست و واقعا" دغدغه است در داخل دانشگاه فکر می کنند یا عقیده دارند طلبه ها در حوزه خشکه مذهب و علاقه به اجتماع و صحبت ندارند و همینطور در حوزه طلبه ها فکر می کنند یا عقیده دارند که دانشجوها بی دین و غربی هستند و تا طلبه ها پیش دانشجوها نروند وتا دانشجوها پیش طلبه ها نروند مشکلاتشان حل نمی شود.

سلام علیک
ممنون اما نکته مهم اینجاست که این نظریات باید به حوزه عمی وارد بشه اون وقت که این دو قشر کنار هم قرار بگیرند روز جهش تئوریک ماست.

محمد مهدی تهرانی سه‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 05:31 ب.ظ http://www.mehrabeandishe.blogfa.com

سلام اخوی
رفتیم تو فاز جنبش وبلاگی در انتقاد به عملکرد قوه قضائیه طی چند ماه اخیر خصوصا در برخورد با رسانه ها و وبلاگ ها.
از شما هم دعوت می کنم نقطه نظراتت رو تو این زمینه بنویسی. نوشتی خبر بده لینکت کنم.
ما رو دعا کن
یاعلی

اکینانیوز! چهارشنبه 24 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:48 ق.ظ http://akina.blogfa.com

لطف دوستان قوه قضاییه یقه وبلاگ اکینانیوز! راهم گرفت! ما هم به جمع فیلتری ها پیوستیم. نگران نباشید فردا روز هم نوبت شماست!!...قوه قضاییه بیدار است! می توانید اطلاع رسانی کنید!...یاعلی

133 پنج‌شنبه 25 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:55 ق.ظ http://s133.blogfa.com

سلام

عاشورای حسینی بر شما عاشق امام حسین (ع) تسلیت باد ...


امروز حسین سر می دهد


عباس و اکبر می دهد ....



یا حسین


آره اگه واقعا مدیریت بشه اسلامی میشه و گرنه ...

پیام فضلی پنج‌شنبه 25 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:13 ب.ظ http://www.sms88sms.persianblog.ir/

#این حسین قدیانی ها را هم فیلتر کنید!
(بازتاب فیلترینگ قطعه26 در میان وبلاگ نویسان)
#www.sms88sms.persianblog.ir

پویا پنج‌شنبه 25 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 07:27 ب.ظ http://pooyaandish.persianblog.ir/

خاکریزمقاومت شنبه 27 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:13 ق.ظ http://www.kmogavemat.blogfa.com

خاکریزمقاومت شنبه 27 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:13 ق.ظ http://www.kmogavemat.blogfa.com

سلام
وعرض تسلیت ایام سوگواری
سری جدید لوگوهای گوشه وب ویژه محرم در وبلاگ ارائه شد.
جهت استفاده به وبلاگ مراجعه نمایید.
باتشکر

[ بدون نام ] شنبه 27 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:23 ب.ظ http://entezar4u.blogsky.com

توپ بود داداش

متشکرم!

مصطفی نمازیان دوشنبه 29 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 05:26 ب.ظ http://edvardo.blogfa.com

بنام خدا. با مطلبی تحت عنوان" لاریجانی؛ نه راست نه چپ. لاریجانی؛ به چپ چپ به راست راست". بروزم. منتظر بازدید و نظردهی. یا علی

محرمانه چهارشنبه 1 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:21 ق.ظ http://hadihamidi62.blogfa.com/

ممنون!

استاذنا چهارشنبه 1 دی‌ماه سال 1389 ساعت 07:53 ب.ظ http://www.ostazona.blogfa.com

اعظم الله اجورنا بمصابنا بالحسین علیه السلام و جعلنا و ایاکم من الطالبین بثاره مع ولیه الامام المهدی من آ ل محمد علیهم السلام

سلام علیکم؛
ضمن تسلیت به مناسبت ایام محرم از حضور شما در "استاذنا" متشکریم.
www.ostazona.blogfa.com

همت پنج‌شنبه 2 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:06 ب.ظ http://hemmatonline.blogfa.com

برادران ما به کجا می روند؟

فاین تذهبون ؟
http://hemmatonline.blogfa.com

ذهن زیبا پنج‌شنبه 2 دی‌ماه سال 1389 ساعت 05:19 ب.ظ http://www.zm66g.iranblog.com

سلام
به روزم: نظام هم از BBC توهین بشنود،هم از قدیانی ها؟
یاعلی

دیپلماسی ایرانی یکشنبه 5 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:46 ب.ظ http://iran-diplomacy.blogfa.com

بروزم با :
از درس منتظری تا درس به آمریکا!

شورشگر سه‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1389 ساعت 06:58 ق.ظ http://www.shureshgar.com

خوبه که ماهی یه بار آپ میکنی.
چه خبر از جنگ نرم؟

سلام جواد جان
خوب وسع زمانی من همینه دیگه کاش روزها ۴۸ ساعتی میشد!!!
خوب همچنان ادامه داره این جنگ نرم با ریزشها و رویشها!

سلمان چهارشنبه 8 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:44 ق.ظ http://husun.blogfa.com/

سلام
خسته نباشی سرباز ولایت
شما لینک وبلاگ ما شدید.
مسرور خواهیم شد بابت همکاری با شما.
منتظرم

سلام علیکم
بسیجی خستگی را خسته کرده حاجی جان
ممنون بابت نظر و لینکتون شما هم متقابلا لینک شدید
موید باشید

جشنواره جهادسایبری شنبه 11 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:43 ق.ظ

با عرض سلام و تشکر از شما بابت شرکت در جشنواره ملی جهاد سایبری
خواهشمند است برای تکمیل ثبت نام و افزایش امتیاز شما در مسابقه یکی از لوگوهای حمایتی جشنواره را از این آدرس دریافت نموده و در سایت یا وبلاگ خود درج نمایید.
دبیرخانه جشنواره جوایز ویژه ای را برای شرکت کنندگانی که یکی از لوگوهای حمایتی جشنواره را درج نمایند در نظر گرفته است.
لینک http://jahad.ammarnews.com/index.php/home/55-banner.html

نجفی دوشنبه 13 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:28 ب.ظ http://5th-wave.mihanblog.com

به کدامین مصلحت، حق را کتمان میکنید؟
شرکت در موج وبلاگی حمایت از کاوه اشتهاردی و محکومیت سیاست دوگانه قوه قضائیه در برخورد با فتنه گران
شرکت و اطلاع رسانی کنید

م.خ پنج‌شنبه 23 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:00 ب.ظ http://www.terebon-abarkouh.blogfa.com

سلام
دنبال مطلبی برای مقاله جدیدم می گشتم که به طور اتفاقی با وبتان آشنا شدم .وب خوب و پر محتویی دارید هر چند ایراداتی هم دارد(البته قصد جسارت ندارم چون خودم بارها مورد حمله به خاطر مطالب و مقالاتم قرار گرفتم خواستم این اتفاق واسه شما..)
وقتی مطالبتون رو می خوندم احساس کردم شباهتهای داریم کمترینشم اینکه هردو ایرانی ،مسلمان،و به نظرم عقاید سیاسی نزدیک به همی هم داریم.
راستی مهمتر از همه اش اینکه هر دو وبلاگ نویسیم[چشمک]
من هم وبلاگ نویسم هم مطبوعاتی واسه بعضی روزنامه ها مطلب می نویسم(بیشتر تحلیلی- سیاسی)
به هر حال از آشنایی با وبتون و همچنین شخص خودتون بسیار خرسند شدم
به دیدنت آمدم به دیدنم بیا.
اگر با تبادل لینک موافقید بفرمایید تا لینکتون کنم و اگر دوست داشتیت من رو هم لینک کنید.

سلام علیکم
حاجی جان انتقادات شما مسبب رشد و تعالی ماست.
ممنونم از اظهارات خونگرمانه شما برادر عزیز!
شما لینک شدید
موفق باشید.

a seyyed ataallah سه‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:43 ب.ظ http://velayateeshq.mihanblog.com

salam refigh
khoobi ?
ba ejaze logo tono zadam too weblogam

سلام بر شما
خدا رو شکر چون میگذرد غمی نیست!
لطف کردید، شما هم لینک شدید

خبرنامه یکشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 04:36 ب.ظ http://khabarnameha.blogfa.com/

سلام خدا قوت!
دوست من وبلاگ شما در پیوندهای "خبرنامه مجازی" ثبت شد
منتظر حرکت متقابل از سوی شما هستم!

سلام علیکم
شما هم متقابلا لینک شدید
موید باشید و پیروز

م.خ شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:09 ب.ظ http://www.terebon-abarkouh.blogfa.com

سلام همرزمم و نور چشمم.
شما را با نام وبلاگ تحلیلی عبرت لینک کردم.
یا زهرا

سلام علیکم برادر بزرگوار
لطف کردید

م.خ شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 04:43 ب.ظ http://www.terebon-abarkouh.blogfa.com

سلام عمار رهبرم.
ابتدا از اینکه مدتی آپ نشدم عذر می خواهم چون بد جوری درگیر شماره جدید ماهنامه بودم.
مطلبتان را تا آخر خواندم فوق العاده بود به داشتن دوستانی مثل شما افتخار می کنم.
با مطلبی با عنوان"من و اورکت بسیجی ام"به روزم

اسلام وانقلاب اسلامی شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:24 ب.ظ http://um-m-e.blogfa.com

سلام دوست عزیز

وبلاگ جالبی داری

اگر مایل به تبادل لینک هستی به وبلاگ من هم

سری بزن و نظر بده

با تشکر

سلام بر شما
ممنون- شما هم متقابلا لینک شدید

مهدی اکبری پنج‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:09 ب.ظ http://ssagheb.blogfa.com

با سلام درود برشما پیش به سوی حرکت جهادی دفاع از ارزشها در تمام عالم با قلم زدن در وب یا علی مدد به من سر بزنید مهدی اکبری

آسمان پنج‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:44 ق.ظ http://bineshjoo.ir/

سلام
این مطلبتون هم زیبا بود.
دیده بان انقلاب می فرمایند: تمام علوم انسانی ما در دانشگاه غربی است.
این جمله یعنی فاجعه ... !
یعنی سراشیبی سقوط انقلاب و آرمانهای اشراق شده به قلب حضرت امام روح الله.
و این امر (علوم انسانی اسلامی)به سرانجام نیکو نمی رسد مگر با سنت و مبانی محکم حوزه و تجدد و علوم روز دانشگاه .
خدا لعنت کند روحانیون متحجر و دانشگاهیان سکولار را که مانع تحقق این امر و رسیدن انقلاب به نقطه اوج کمال اسلامی و انسانی هستند.

سلام علیکم
انشالله که با نزدیکی هرچه بیشتر حوزه و دانشگاه و ارتقاء همکاری ها گام های موثری رو بتونیم برداریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد