وبلاگ ارزشی - تحلیلی عبرت

ان فی ذلک لعبرة ||| از دیگران عبرت بگیرید قبل از آنکه عبرت دیگران شوید

وبلاگ ارزشی - تحلیلی عبرت

ان فی ذلک لعبرة ||| از دیگران عبرت بگیرید قبل از آنکه عبرت دیگران شوید

لاشه گندیده اصلاحات

> در طول تاریخ تفکرات و جریان های متفاوت و گاه متعارضی در زندگی بشر فرصت ظهور و بروز پیدا کرده اند که هریک بعد از مدتی به زباله دان معروف تاریخ مراجعت کرده اند. فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی، زوال آپارتاید آفریقای جنوبی و خلاصه نابودی مکاتب و جریانهای «ایسم»ی از این قبیل اند.

>> در زباله دان تاریخ معاصر ایران هم لاشه ای در حال گندیدن است که از مسیح و نفس حیات بخش او هم برای زنده کردن آن کاری ساخته نیست! این لاشه روزگاری تفکری اصلاح طلبانه بوده است با چاشنی لیبرالیسم و سکولاریسم به قصد ریشه کردن ارزش های اسلام و انقلاب. و قصد بسط این تفکر را در بدنه جامعه و بدنه مدیریتی کشور را داشتند.

>> گرایش به «اصلاح طلبی» به قول مقام معظم رهبری در نهاد تمامی جوانان و انسانها هست و مقدس است تا زمانی که به یک ژست سیاسی به جهت فریب افکار عمومی تبدیل نشده باشد که اگر اینگونه شود شاید در مقطعی پیروزی حاصل شود و لی عاقبتی جز شکست زنجیروار ندارد.

>>>> شکست هایی که ربطی به رد صلاحیت های شورای نگهبان ندارد بلکه مشکل در نداشتن پایگاه دائمی مردمی است و حالا که این جریان مدعی اصلاحات بیداری همه جانبه مردم را میبیند، تاب نمی آورد و القاب نادان، دزد،و... به مردم غیور نسبت میدهد مردمی که روزگاری نه چندان دور پلکان ترقی آنها بوده اند.

سخنی است از امام خمینی(ره) به این مضمون که من چه باشم چه نباشم نگذارید دست نامحرمان به این انقلاب برسد.

.:. تکلیف روشن است-->باید عمل کرد و یادمان باشد آزموده را آزمودن خطاست...