وبلاگ ارزشی - تحلیلی عبرت

ان فی ذلک لعبرة ||| از دیگران عبرت بگیرید قبل از آنکه عبرت دیگران شوید

وبلاگ ارزشی - تحلیلی عبرت

ان فی ذلک لعبرة ||| از دیگران عبرت بگیرید قبل از آنکه عبرت دیگران شوید

طرح زاغه/به اشتراک گذاری مهمات جنگ نرم

طرح زاغه؛ طرح تسلیح و تجهیز افسران جوان جنگ نرم به بصیرت و صبر و مهارت های مورد نیاز این میدان.

«و اعدوا لهم ما استطعتم من قوه و من رباط الخیل ترهبون به عدو الله و عدوکم وآخرین من دونهم لا تعلمونهم الله یعلمهم وما تنفقوا من شیء فی سبیل الله یوف الیکم وانتم لا تظلمون»

(سوره: 8 , آیه: 60)

:: بعد از شروع طرح قفسه در وبلاگ عبرت که با استقبال خوب مخاطبان مواجه شد؛ دومین طرح از سری برنامه هایی که در قالب کلی "راهبرد به اشتراک گذاری محتواهای انقلابی" کلید زده می شود؛ «طرح زاغه» است که در بستر تبادل اسناد و داده های الکترونیکی (اعم از صوتی و تصویری و پی دی اف یا همان اشتراک مهمات نبرد نرم) تعریف و صورتبندی شده است به همین خاطر عنوان زاغه انتخاب شده است یعنی جایی که مهمات در انبارهای مخصوص، دپو، متمرکز و توزیع می شود.

اگر باور داشته باشیم که در شرایط جنگی به سر می بریم به آب و آتش می زنیم تا سلاح و مهمات و متناسب با نبرد و امکانات دشمن را مهیا و مورد بهره برداری قرار دهیم و در این راه برای خودکفا شدن مراکز و موسسات و نهادهای صنعتی، معدنی، دانشگاهی و کشاورزی زیادی با درونمایه کار جهادی راه اندازی می کنیم همانطور که در هشت سال دفاع مقدس هم دیدیم لشکرها و تیپ ها و گردا نها و گروهان ها و دسته ها و هسته های استانی به هم کمک می کردند و اداوت و مهمات را به یکدیگر به اشتراک می گذاشتند و نیروی انسانی و  کمک فکری و یدی خود را در سطوح مختلف به میدان می آوردند حالا هم وظیفه ماست باید بدون چشم داشت و نگاه از بالا به پایین و یا نگاه صدقه ای به این دست به اشتراک گذاری ها و دور از ترحم، به همسنگرانمان در خط مبارزه با جبهه استکبار کمک کنیم تا در مقابل دشمن، دستشان خالی و کم توشه نباشد و در مرحله بعدی آموزش ماهیگیری و تولید محتوای بومی را  هم یاد بدهیم و یاد بگیریم مخصوصا دانشجویان که بصورت تشکلی و دارای سامان و سازمان می توانند از نشریات و بیانیه تا پژوهش و تحقیق و آموزش را نشر دهند و نباید به چاه غفلت و یا مضایقه و رقابتی بیفتیم که اگر برنامه و محتواهای تولیدی و تأمینی خودمان را به دیگران بدهیم ممکن است کار خودمان دیگر برجسته و دردانه نباشد! یا بخواهیم خدای ناکرده حق تألیف و حق تدوین از این و آن بگیریم! اگر اینطور باشد دیگر کسی نباید کتاب بنویسد چون دارد برونداد سالها زندگی و حیات خود را بصورت عصاره و یکجا در اختیار دیگران قرار می دهد!



:: القصه! اینجا محلی است برای به اشتراک گذاری مهمات های ناچیز موجود در زاغه مهمات مجازی عبرت، اعم از اسناد الکترونیکی، بسته های مطالعاتی، محتواهای کمیاب یا مهجور، فایل های پی دی اف، فایل های صوتی و تصویری راه باز کن و متناسب با دردهای مبتلابه مان.

باید به سمتی حرکت کنیم که هر وبلاگ یک قفسه داشته باشد و یک زاغه! به یاری خداوند بشود در عبرت یک الگوی مناسب و قابل توسعه و ارائه به سایر مجاهدان جنگ نرم پیشنهاد داد.

این روند فعلا یک طرفه است منتهی اگر دوستانی راغب بودند که مهمات ارسال کنند کافی است لینک دانلود فایل را بفرستند تا در وبلاگ نمایش داده شود؛ در شمن قالب ارائه و فرمت محتوا، آزاد است.

زاغه نشین باشید!

[دوستان بشدت اعتراض داشتند و تهدید به اعتصاب و اغتشاش و تحریم کردند! که کوتاه و ساده و بی تکلف بنویس؛ امیدوارم شده باشد!]