وبلاگ ارزشی - تحلیلی عبرت

ان فی ذلک لعبرة ||| از دیگران عبرت بگیرید قبل از آنکه عبرت دیگران شوید

وبلاگ ارزشی - تحلیلی عبرت

ان فی ذلک لعبرة ||| از دیگران عبرت بگیرید قبل از آنکه عبرت دیگران شوید

انقلاب منتظر ویزا نمی ماند

 

> «به یاد دارم که در عملیات خیبر، کنار دجله که 40 کیلومتر پشت سر بچه‏ها باتلاق هور و نیزار بود، بچه‏ها دور خورده بودند؛ مهمات تمام شده بود و در خاک به دنبال فشنگ کلاش مى‏گشتیم؛ بچه‏ها گرسنه بودند ، از داخل یک روستاى عراقى چند گونى نان خشکیده کپک زده پیدا کردند ، آب هم نبود و از گله گاوى از مردم عراقى که پخش و پلا بودند، بعضى بچه‏ها شیر مى‏دوشیدند تا ته قمقمه هر کسى دو قورت شیر باشد و از گرسنگى ضعف نکنند و بتوانند سر پا بایستند و گلوله‏اى شلیک کنند. در این شرایط، بچه‏ها گاهى پشت پیراهن‏هایشان چیزهایى به شوخى یا جدى مى‏نوشتند؛ مثل ورود هر گونه تیر و ترکش ممنوع!

یکى از بچه‏ها که همان جا شهید شد و جنازه‏اش هم ماند، پشت پیراهن خود نوشته بود:

"انقلاب ما پشت مرزها منتظر ویزا نمى‏ماند". ببین یک بچه دهاتى بسیجى پشت پیراهنش در شرق دجله چه مى‏نویسد! من همان جا به رفقا و بچه‏ها گفتم که این جوان دهاتى این جا و اکنون به نمایندگى از همه بشریت مى‏جنگد. او که مى‏نویسد من منتظر ویزا نمى‏مانم، یعنى من براى همه بشریت مى‏جنگم؛ نه براى یک تکه خاک؛ یعنى انقلاب ما متعلق به همه انسان‏ها در دنیاست...» {1}

 

در تحلیل و واکاوی چگونگی و اهداف شکل گیری و به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی ملت ایران در سال 57 و مقایسه موردی ویژگی ها و پارامترهای این انقلاب دارای صبغه الهی با سایر انقلابات هم عصر و هم دوره خویش (و نه هم رده چراکه به اعتقاد بنده هیچ انقلابی تا کنون جامعیت و ویژگی های منحصر بفرد انقلاب اسلامی را دارا نیست) به نکته و نقطه ای طلایی بر می خوریم که به جرئت میتوان گفت مختص انقلاب اسلامی ایران است و آن مفهومی است عمیق تحت عنوان "صدور انقلاب".


 

 

خاطره ای که در ابتدا مطرح شد در همان زمان و مکانی دیگر اینگونه رخ می دهد:

« برادرانى که در والفجر 8، آموزش غواصى مى‏دیدند، در زمستان، شبى 6 تا 7 ساعت در آب سرد بودند و وقتى که از آب بیرون مى‏آمدند ،پنجه‏هایشان از شدت سرما قفل مى‏شد... گاهى با 40 درجه تب، داخل آب مى‏شدند و یکى‏شان مى‏گفت که در آب هم عرق مى‏کنم؛ ولى وقتى مى‏گفتند امشب استراحت کن، پاسخ مى‏داد که مسئله آزاد کردن کل بشریت و اجراى احکام دین است؛ آنان این گونه بودند. از آب اروند که بچه‏ها مى‏خواستند عبور کنند، یکى از برادران غواص به دیگرى - که هر دو شهید شدند - گفت: جایى که ما آموزش دیده‏ایم، عرض آب این قدر نبود؛ شدت آب هم این قدر نبود؛ این جا کوسه دارد؛ امشب چه مى‏شود؟ آن دهاتى 19 ساله پاسخ داد: تو ابتدا توحید خود را اصلاح کن؛ چون اگر این طرف اروند دلت آرام است و آن طرف اروند ناراحت هستى، معلوم مى‏شود که خداى این طرف اروند را خداى آن طرف نمى‏دانى. به او گفت: ما امشب وارد آب مى‏شویم و اگر عراقى‏ها ما را نزنند، کوسه‏ها مى‏زنند و اگر کوسه‏ها نزنند، آنها مى‏زنند. اگر هیچ کدام نزنند، ما لابه‏لاى تله‏هاى انفجارى گرفتار مى‏شویم؛ ولى من امشب وارد آب مى‏شوم تا به امام خبر بدهند که بچه‏ها به آب زدند. امام باید از ما راضى باشد.» {2}

 

اما در این بین عده ای از همان ابتدا صدور انقلاب را یا جدی نگرفتند و آنرا صرفا شعار می پنداشتند و گروهی دیگر آنرا تهدید به معنای راه اندازی جنگ با سایرین تلقی کردند و گروه سومی که در اقلیت بودند خالصانه جان را بر کف دست می گذاشتند و برای آزادی بشریت از ظلم و جور مبارزه می کردند.

 

>> در این جستار سعی شده به اختصار و با نگاهی به اهم رویکردهای موافق و مخالف با این راهبرد بنیادین و لایتغیر انقلاب اسلامی، به بررسی ممکن یا ممتنع بودن این اصل پرداخته شود.

 

   


انقلاب اسلامی ایران که پس از فرایندی 15 ساله در سال 1357 به پیروزی رسید از همان ابتدا نگاه ها و تحلیل های گوناگونی را از سراسر جهان از عوام تا تحلیلگران تراز اول را به سوی خود جلب نمود شاید دلیل این توجهات را بتوان در نوع شکل گیری انقلاب اسلامی، رهبری خاص و نفوذ عمیق امام خمینی(ره) در میان مردم دانست که درک این قضایای عمدتا معنوی برای بسیاری از غربی های ماتریالیست سخت است و در کنار اینها شمرده شدن انقلاب اسلامی ایران به عنوان آخرین و مهم ترین رویداد پایانی قرن بیستم نیز مزید بر علت بود چراکه تمامی محاسبات و مناسباتی را که ابر قدرتها برای قرن 21 در تدارک داشتند و شروع سال 2000 میلادی را نقطه ای برای اوج گیری نظام استکباری امپریالیستی خود می دیدند به یکباره با انقلابی در خاورمیانه و آن هم در ایران که به مثابه چکش تعادل برای حفظ رژیم صهیونیستی و ژاندارمی برای محافظت از منافع آمریکا عمل میکرد را از دست رفته می دیدند. همین نوع نگاه و تحلیل کوچک اما عمیق و تاثیرگذار سبب شد تا بسیاری از نقشه ها و برنامه های آنان نقش بر آب شود و در قدم اول سعی نمایند تا از صدور چنین فکر و فرهنگی به سایر بلاد کره خاکی ممانعت به عمل آورند که این خود مسبب شکل گیری سلسله اقدامات خصمانه ای علیه نظام اسلامی و ملت ایران طی پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون بوده است.

 

>>> با مقدمه ای که از پیش نظرتان گذشت می توان 2 نگاه کاملا متفاوت را به مبحث "صدور انقلاب" بررسی و مقایسه کرد:

از منظر اول صدور انقلاب پیامد طبیعی این رویداد بزرگ است. انقلاب اسلامی با شعار اصلی خود یعنی «استقلال آزادی جمهوری اسلامی» توجه همه آزادیخواهان، مظلومان تحت سیطره استکبار و استعمار  و مسلمانان عزت خواه را به خود جلب نمود و آنان را در اقصی نقاط عالم به پیروزی و توفیق حرکتهای اجتماعی امیدوار نمود. این تاثیرگذاری را میتوان در لبنان، فلسطین، عراق، افغانستان و پاکستان در وهله اول به وضوح رصد کرد کما اینکه فرهنگ انقلابی ایران تاثیرات بسزایی در بلاد غیرمسلمان نهاده و آنان با الگوبرداری از حرکت و نهضت اسلامی در ایران توانسته اند در حرکت بسوی آرمانهای فراموش شده خود گامهای موثری را بردارند و از موضع ضعف و رخوت بسوی نقطه پویایی و در راستای احقاق حقوق حقه خود ساکت و صامت نایستند و در یک عبارت جامع و مانع میتوان این حرکت بسوی تکامل را در قالب "بیداری اسلامی" مطرح نمود.

 

از منظر دوم صدور انقلاب به ابزاری تبلیغاتی و جنجالب علیه نظام جمهوری اسلامی و ارزشهای انقلاب تبدیل می شود که سعی دارد این مفهوم بنیادین و طبیعی را به مثابه یک تهدید نظامی به مخاطب جلوه گر سازد. نگرانی حاکمان غیر دموکرات و مستبد خاورمیانه و سلطه گران مستکبر جهانی در این طیف قابل تحلیل و بررسی است. اینان بلافاصله پس از پیروزی انقلاب اسلامی و به تبع آن طرح مفهوم صدور انقلاب، این واژه را در مرکز تبلیغات مسموم خود علیه انقلاب و نظام نوپای برآمده از آن قرار دادند و اینگونه وانمود کردند که جمهوری اسلامی قصد کشورگشایی داشته و در قدم اول با بی ثبات سازی کشورهای عرب منطقه، بستر لازم برای فروپاشی در این کشورها را فراهم خواهد ساخت! اما در واقعیت اگر چنین فرایندی در این کشورها رخ می داد (یا رخ دهد) یک رویداد کاملا طبیعی و قابل درک در این کشورهای تحت حکومت دیکتاتورهای دست نشانده غرب است. حجم گسترده تبلیغات جهت دار و سم پاشی های گستره شبکه رسانه ای صهیونیسم-امپریالیسم تا حدودی در القا چنین برداشت نادرستی به مخاطبان خود موفق بوده است.

 

>>>> اکنون به بررسی و واکاوی مفهوم حقیقی "صدور انقلاب" در کلام مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای پرداخته می شود:

ایشان در 19 تیر68 در این خصوص می فرمایند: «پس از پیروزی انقلاب اسلامی سردمداران تبلیغات جهانی روی اشاعه فرهنگ انقلابی اسلام جنجال راه انداختند و آن را به عنوان صدور انقلاب-با معنای غلطی که از صدور انقلاب می کردند- مورد تهاجم تبلیغاتی قرار دادند. همه رسانه ها در سراسر عالم، روی این نکته و کلمه تکیه می کنند که جمهوری اسلامی در صدد صدور انقلاب است! خباثت آنها در اینجاست که صدور انقلاب را به معنای صدور مواد منفجره و ایجاد درگیری در گوشه و کنار عالم و از این قبیل کارها معرفی می کنند! که این مثل بقیه خباثت های دنیای غرب، یک ترفند رذیلانه است.»

ایشان در سخنان خود که مبنا و معیار حرکت اسلامی است صدور انقلاب را "صدور فرهنگ انسان ساز اسلام و صدور صفا و خلوص و تکیه و اصرار بر ارزش های انسانی" معنا کرده و افزوده اند:

« ما به این کار و انجام این وظیفه افتخار می کنیم. این راه انبیا است و ما این راه را باید ادامه دهیم...چرا ما باید از صادر کردن توحید و اخلاق انبیا و روح فداکاری و اخلاص و تزکیه اخلاقی به کشورهای دیگر خجالت بکشیم ؟! چرا باید شرم کنیم از اینکه غیرت و حمیت صحیح و ایستادگی در مقابل قدرت های باطل را بصورت درس عملی به ملتهای دیگر ارائه و تعلیم بدهیم؟ ملتها باور نمی کنند که بشود با عوامل و مزدوران قدرت های استکباری درافتاد. ما درافتادیم و پیروز هم شدیم. چرا این عمل و تجربه خودمان را در اختیار افکار عمومی ملتها نگذاریم؟ما این انقلاب را صادر می کنیم. ما برای اینکه بتوانیم توحید و مکتب انبیا و روشهای انسانی پاکیزه و طیب و طاهر و صبر و مقاومت و ایثار را به کشورهای دیگر صادر کنیم، هیچ ابایی نداریم. رسانه های غربی که با پول صهیونیست ها و با تدبیر سیاستمداران خبیث و ظالم و فاسد اداره می شوند، می خواهند جنجال درست کنند و ما را از این حرف و عمل که فرهنگ و مفاهیم انقلاب باید صادر شود، پشیمان کنند.»

ایشان در تبیین چیستی مفهوم صدور انقلاب می افزایند:« اگر منظور این است که ما مواد منفجره صادر می کنیم، این ادعا دروغ است. این کار را خود دستگاه های پلید خبیث استکباری می کنند. سازمان جاسوسی آمریکاست که برای ساقط کردن دولتها وارد صحنه می شود و اسلحه و مواد منفجره و نیرو می برد و به ضد انقلاب در کشورهای انقلابی کمک می کند. ما به هیچ کشوری مواد منفجره نمی بریم. خرابکاری دور از شان ماست و به هیچ وجه به ما نمی چسبد و هرکس بگوید، خلاف و دروغ گفته است. این تهمتهای ناشایست، باب همان کسانی است که اینها را به اسلام و جمهوری اسلامی نسبت می دهند...صدور اقلاب به معنای صادر کردن ارزش های انقلابی و افشاگری درباره مستبدها و ظام های عالم، وظیفه و تکلیف الهی ماست. اگر این کار را نکنیم، کوتاهی کرده ایم. جمهوری اسلامی و ملت ایران و آن شخصیت عظیم و عالی قدری که دنیا را در مقابل عظمت خودش کوچک و خاضع کرد، نشان دادند که همه قدرتهای عالم برای مقابله با چنین عظم و اراده معظم و پولادینی-که اسلامی است و متغلق به تمام ملت است- کوچکند.»


>>>>> لازم بذکر است که جنگ 8 ساله علیه ملت ایران که توسط صدام و با پشتیبانی تمامی مستکبران عالم از شرق تا غرب به ایران اسلامی و نظام نوپای اسلامی تحمیل شد در راستای تضعیف و نابودی تاثیرات انقلاب اسلامی و جلوگیری از صدور مفاهیم والای آن به جای جای این کره خاکی بود اما آنان به این نکته توجه نداشتند که انقلاب اسلامی ملت ایران در سال 57 و به رهبری امام خمینی(ره) یک انقلاب فرهنگی و به تعبیر امروزی یک حرکت نرم بود که با توپ و تانک و مسلسل آسیبی بر آن مترتب نیست و بعد از امتحان و آزمایش همه راههای سخت از ترور و تحریم و جنگ گرفته تا مهره چینی در ساختار نظام و در نهایت نرسیدن به نتیجه مطلوب، با تغییر رویکرد خود با تمام قوای مالی،انسانی و رسانه ای خود وارد میدان جنگ نرم شده اند و شدیدترین حملات خود را در حوادث پس از انتخابات دهم ریاست جمهوری در راستای تغییر رفتار و در نهایت تغییر ساختار نظام جمهوری اسلامی و در راس آن حذف اصل مترقی ولایت فقیه، بکار بستند که بحمدلله با هوشیاری و بصیرت ملت ایران و مدیریت ناب مقام معظم رهبری علیرغم سقوط جمعی از خواص، این غائله نیز همچون گذشته مدیریت شد اما باید توجه داشت که بودجه های نمادین چنده میلیون دلاری غرب که بصورت پیدا و پنهان برای نابودی این نظام مصوب می شود در صورتی ناکارآمد می افتد که بصیرت در میان عوام و خواص همگانی شود و دیر نخواهد بود که روزی را خواهیم دید که این تهدیدات به صفر می رسد و آن روزی است که ایران به عنوان یک قدرت علمی تراز اول و خودکفا در عرصه ملی و بین المللی ظهور و بروز پیدا کند.

 

یادمان باشد برای دست یافتن به آرمانها و جهانی کردن ارزش های اسلامی مان که ریشه در فطرت انسانها دارد باید اینگونه بود...مثل شهدا.

«در عملیات کربلاى 4، بچه‏هاى غواص که وارد آب مى‏شدند، من کنار آب بودم؛ بچه‏ها به سجده مى‏رفتند و وارد آب مى‏شدند. اخوى هم جزء آنها بود؛ هیچ کدام آنها برنگشتند و همه مفقود شدند. من به برادرم گفتم: فلانى این جا محور عمل چگونه است؟ محکم گفت: ما را مى‏زنند؛ ولى ان‏شاءالله بچه‏هاى موج دوم که پشت سر ما مى‏آیند، جزیره را مى‏گیرند؛ به همین راحتى؛ بعد هم بچه‏هاى ستون غواص، وارد آب مى‏شدند و این بسیجى‏ها دم گرفتند: لبیک، اللهم لبیک و داخل آب شدند. این ستون در باتلاق‏هاى هورالهویزه و جزیره بوآرین فرو رفت؛ ولى وصیت‏نامه‏هایشان هست؛ آنها نوشته‏اند که ما براى اجراى عهدنامه مالک اشتر رفتیم و شهید شدیم.» {3}


{1}و{2}و{3}:(خاطراتی از استاد رحیم پور ازغدی)

نظرات 74 + ارسال نظر
نریمان شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 01:04 ب.ظ

من اولین نظر رو دادم...................زنده باد حرف حق

سلام نریمان
درسته اولین نظر مال شماست
موفق باشی

نه چپ نه راست شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 01:14 ب.ظ http://www.naachapnaarast.blogfa.com

سلام
یه سر به این دوتا آدرس بزن
http://maoj.blogfa.com/
http://jwg.parsiblog.com/

سمیه.ن شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 02:27 ب.ظ http:///

سلام
نوشته قابل تاملیه و البته قابل درک ولی برای اجرای اون نیاز به ابزار زیادی داریم.

سلام
ممنون از نظرتون

امین شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 04:16 ب.ظ http://-

سلام عبرت جیگر!
خیلی خوب ودم با اجازت ازش استفاده می کنم.

سلام بر شما!
اجازه ما هم دست شماست!
موفق باشی

۱۳۳ یکشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 07:47 ق.ظ http://s133.blogfa.com

پیامبر خدا صلی الله علیه وآله وسلم فرمودند :
هیچ گاه وقت نمازنمی رسد
مگر اینکه فرشته ای درمیان مردم ندا می دهد که :
ای مردم بپاخیزید وبانمازخود آتشهائی را که برافروخته اید خاموش کنید .
بحارج 82ص 209
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
سلام
تشکر از حضور و نظر شما در وب 133

منت بر سر 133 گذاشتید

یاعلی

اللهم عجل لولیک الفرج

سلام
ممنون

زمبور یکشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 09:52 ق.ظ http://www.zambur.blogfa.com

متشکر ازلطفتان.

خواهش میکنم

تلنگر یکشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 05:06 ب.ظ http://talangor86.blogsky.com/

سلام دوست من
مثل همیشه خیلی طولانی مینویسی.
واقعا ططططططططططططططولانی!
به هر حال امیدوارم ما هم ابتدا توحید خود را اصلاح کنیم؛ چون انقلاب منتظر ما نمى‏ماند.
یا علی

سلام
بالاخره تحلیلیه اما به نظر خودم طولانی بودنش درسته ولی دلچسبه!!!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:52 ق.ظ

سلام
ای کاش !!!ما هم می توانستیم در سرزمین شقایقها نفس بکشیم .
خداقوت
یا علی مدد

سلام
ای کاش...

بنده سه‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 02:22 ق.ظ http://ggharibb.persianblog.ir

چه خاطره های زیبایی.
خدا چنین عملی را نصیب ما کند.
آمین

خدا انشالله حرکت در مسیر حق رو نصیبمون کنه... و امتداد مسیر...

ملینا چهارشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 05:16 ب.ظ http://eteraaz.blogsky.com

salam kheili mamnunam ke be webloge mn umadi va nazar dadin amma vaghti umadam inja hes kardam baram gharibe va eshterake fekrie ziadi nadaraim. omidvaram be man sar bezanid . ma ham mosalman hastim . khoda ro miparastim va ba shoma barabaro baradar . agar sabz hastim , in doshmani ba shoma nist , iman darim ke bar hagh nistand . va khodavand zaalemin ra nakhahad bakhshid .......shayad ham azz ma badetan miayad . man az hozuretun esteghbal mikonam .agar ghabel bashim .....drud

من یک جمله از امام علی (ع) به شما میگم با توجه به اینکه گفتید من ایمان دارم ایشان می فرمایند: اهل حق را با پیروانش بشناس و اهل باطل را هم با پیروانش.
شما ببین الان از فرقه سبز یک عده تروریست دارن حمایت میکنن مثلا سازمان منافقین که دهه ۶۰ حدود ۱۵۰۰۰ ایرانی رو کشتند و گروه ترور تندر و انجمن پادشاهی گروه ترور دولت آبادی رو به انضمام سران کودک کش و قاتل صهیونیستی و غربی رو به لیست اضافه کن خوب با این شرایط الان فرقه سبز مورد حمیت جنایتکاران عالم واقع شده و این نشون میده که راه شما درست نیست

[ بدون نام ] چهارشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 05:25 ب.ظ http://eteraaz.blogsky.com

in linki k dadi khatami shenasi, rafti ta hala bbini chia minevisan? ya inke tu nazarat? baradare kheili azizam . midunid tohmat dar eslam be andazeye zena bozorge? nkonid, mn ghasdi ndaram, khastm nahi konm faghat......

سلام ممنون از نظرتون

محمد چهارشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 05:43 ب.ظ

خیلی خوبه

نظر لطفتونه!

محمد امین چهارشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 05:44 ب.ظ

salam
doste weblog nevise doostdare velayat.
man yek javane peyrove khatte emam va rahbari .
mikhaham yek site interneti ra rah andazi konam.
doste gerami az shoma davat be hamkari mikonam.
agar alagheh mand be hamkari ba man hasti , be man email befrest . man be tedade ziadi email ferestadam ke shoma yeki az oon chand nafar hasti .mikham siti bashe ke karbarane ziadi dashteh bashe age kasi soragh dari baram moarefish kon .
emaile havie alaghe shoma be hamkari va pishnahade yek name ziba va erfani bashad .
va agar yek site saze khoob ham soragh dari be man moarefi kon.
ba tashakkor
movaffagh va sar boland bashi

سلام
به امید خدا موفق باشی عزیز
همین وبلاگ نویسی برایم کافیه
یا علی

نریمان پنج‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 04:49 ب.ظ

سلام.......بازم که نیستی؟نگرانت شدم

سلام
انتخاب واحد داشتم و یک سری مشکلات دیگه نتونستم بنویسم و بیام.

نریمان جمعه 16 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:32 ب.ظ

وقتی درخت

در راستای معنی و میلاد

بر شاخه های لخت

پیراهن بلند بهاری دوخت

با اشتیاق

رفتم به میهمانی آئینه

اما دریغ

چشمم چه تلخ تلخ

پاییز را دوباره تماشا کرد



محمد رضا عبدالملکیان

موج شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 05:14 ب.ظ http://www.MOJE77.mihanblog.com

یازده سال پیش یه همچین روزی ( 16 بهمن )

اتفاقا اون سال هم جمعه بود 16/11/77

اسمش محمد بود


روی فبرم بنویسید مسافر بوده است


بنویسید که یک مرغ مهاجر بوده است



کافیست

اول کسی را نرنجانیم

بعد از کسی نرنجیم

نریمان یکشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:16 ب.ظ

سلام ...شب اربعین براتون دعای خیر کردم......
چندتا حرف دارم..........
من کاری ندارم که اعدامی های اخیر مرتکب چه جرمی بودن..
ولی تو جو فعلی و در رسانه های خارجی به عنوان شهدای جنبش سبز یاد میشن!!!!!
من با کمال یقین میگم روز ۲۲بهمن یه عده تو تهران به نشانه اعتراز به نتیجه انتخابات بیرون میان؟!!!!!!!!
زد و اتفاقات عاشورا تکرار شد!و مثلا یه بسیجی گیر مردم افتاد..اون وقت میدونی چی میشه:مردم انتقام میگیرن
شاید نظر من کمی منطقی نباشه ولی اتفاق می افته و من امید وارم اتکرار نشه..........................................................

سلام خیلی ممنون نریمان جان از دعای خیرت من هم اگر لایق باشم متقابلا دعا میکنم
مردم واژه ای است که به یک گروه محدود و معدود شورشی و مغتشش نمیشه گفت. اونها اغتشاشگر هستند که البته گروههای ترور منافقین و ....هم بین اونها هستند و وظیفه ای جز کشتن ندارند...

گروه نویسندگان سه‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 01:16 ق.ظ http://hamandishi.net

بنام خدا. در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر راه اندازی کرسیهای نظریه پردازی و آزاداندیشی به صحنه آمده ایم .امید است با لینک کردن پایگاهها و ارتباط با مرکز، ما را یاری نمایید.

امیر سه‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:49 ب.ظ http://www.iran1401.blogfa.com

باسلام وعرض خسته نباشی بامطلب سوالی از نوه امام منتظرتون هستم

افشاگر چهارشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:37 ق.ظ http://efshagaran110.blogfa.com/

با سلام . با مطلب جدید به روزم

سلام
موفق باشی

نریمان چهارشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 07:54 ب.ظ

شعارهای ساختار شکنانه!!!!!!!!!!!
۱ـ منافق جنایت می‌کند، موسوی حمایت می‌کند؛

۲ـ منافق جنایت می‌کند، کروبی حمایت می‌کند؛

۳ـ ایران زمین هم صدا، شعار دهیم یک صدا، موسوی بی‌حیا، توشرم بکن از خدا؛

۴ـ سه مایه‌ی ننگ ما، شیخ مهدی و موسوی و خاتمی بی‌حیا؛

۵ـ خاتمی، خاتمی، شرمت باد، شرمت باد؛

۶ـ کروبی دیوانه، گم کرده راه خانه؛

۷ـ ملت ما بیدار است، از فتنه‌گر بیزار است؛

۸ـ مرگ بر سه مفسد فتنه گر، کروبی و موسوی و خاتمی حیله‌گر؛

۹ـ ولایت عدل علی، رهبر ما سید علی،

۱۰ـ خاتمی حیا کن، این ملت و رها کن؛

۱۱ـ موسوی بی‌حیا، مردک پرمدعا، شعار بس روسیا؛

۱۲ـ نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی؛

۱۳ـ موسوی خیانت می‌کند، خاتمی حمایت می‌کند؛

۱۴ـ هم غزه، هم لبنان، جانم فدای ایران؛

۱۵ـ فتنه‌گر بیچاره، ۲۲ بهمن ماه روز تو نیست آواره؛

۱۶ـ بنای استوار ما ولایت فقیه است، بقای انقلاب ما حمایت از فقیه است؛

۱۷ـ ایمان ملت ما همیشه استوار است، منافق فتنه‌گر در نزد ما خوار است؛

۱۸ـ این است شعار ملت، درود بر ولایت؛

۱۹ـ فتنه‌گر محارب اعدام باید گردد، شیخ مهدی خائن رسوا باید گردد؛

۲۰ـ کروبی حیا کن، ترسی هم از خدا کن؛

۲۱ـ وای به روزی که خواص امت، پشت می‌کنند هم به خدا، هم ملت؛

۲۲ـ در رهگذر زمان دویدم، مظلوم تر از علی ندیدم؛

۲۳ـ اطاعت از رهبری ، تکلیف شرعی ماست؛

۲۴ـ حزب‌الله می‌میرد، سازش نمی‌پذیرد؛

۲۵ـ حزب‌الله می‌جنگد، فتنه‌گر می‌لرزد؛

۲۶ـ بسیجی می‌رزمد، آشوبگر می‌لرزد؛

۲۷ـ به کی بگیم، به والله، میر(حسین) نمی‌‌خوایم به مولی؛

۲۸ـ نن جون مهدی فهمید، مهدی هفت‌رنگ نفهمید؛

۲۹ـ مهدی هفت‌خط کجایی، چرا به راه نیایی؛

۳۰ـ کروبی و خاتمی و موسوی، سه عامل فسادند؛

۳۱ـ مرگ بر سه مفسد، کروبی و خاتمی و موسوی؛

۳۲ـ لعنت به هر سه شیطون، خاتمی و موسوی و قلمدون؛

۳۳ـ نه شاه می‌خوایم، نه شاه دون، لعنت به هر سه شیطون؛

۳۴ـ نون و پنیر و سبزی، خاتمی خیلی پَستی؛

۳۵ـ نون و پنیر و پسته، کروبی خیلی پستِ؛

۳۶ـ ای کروبی خائن، بشنو ندای ملت، تا وقت داری فرار کن؛

۳۷ـ موسوی و خاتمیِ منافق اعدام باید گردند؛

۳۸ـ حزب فقط حزب علی، رهبر ما سید علی؛

۳۹ـ موسوی آواره، منافق بیچاره، حالا وقت فرار؛

۴۰ـ نه سازش، نه تسلیم، نبرد با فتنه‌گر؛

۴۱ـ این ماه ماهه بهمنه، میر حسین وقت رفتن؛

۴۲ ـ آشوبگر و اخلالگر، تنبیه باید گردد؛

۴۳ ـ ای رهبر آزاده، آماده‌ایم، آماده؛

۴۴ ـ آمریکا در چه فکریِ، ایران پر از بسیجیِ؛

۴۵ ـ ایران زمین یک صدا، مرگ بر آمریکا؛

۴۶ ـ سپاهی، بسیجی، دو لشگر الهی؛

۴۷ ـ شعار ملی ما، وحدت و انسجام است، دشمن ملی ما، تفرقه و نفاق است؛

۴۸ ـ اسلام پیروز است، غرب و شرق نابود است؛

۴۹ ـ اسلام پیروز است، منافق نابود است؛

۵۰ ـ فتنه‌گران مزدور، عامل استعمارند؛

۵۱ ـ نسل علی‌اکبریم، فدائیان رهبریم؛

۵۲ ـ ابوالفضل علمدار، نسل موسوی رو بردار؛

۵۳ ـ ابوالفضل علمدار، نسل کروبی رو بردار؛

۵۴ ـ ابوالفضل علمدار، نسل خاتمی رو بردار؛

۵۵ ـ ما پیروان حیدریم، فدائیان رهبریم؛

۵۶ ـ سربازان ولایت، فدائیان ملت؛

۵۷ ـ فتنه‌گر و خدعه‌گر و نیرنگ‌باز، دیگر اثر ندارد؛

۵۸ ـ ما شیفته‌ی ولایتیم، مخالف هر بدعتیم؛

۵۹ـ حسین حسین شعار ماست، ولایت افتخار ماست؛

۶۰ـ نام تو آرامه‌ی جان من است، یا علی، نامه‌ی تو خطّ امان من است، یاعلی؛

۶۱ـ خامنه‌ای کیست، علی زمان،

۶۲ـ نماز بی ولایت بی نمازیست، تعبد نیست نوعی حقه بازیست؛

۶۳ـ ولایت چیست در خون قوطه خوردن، کلید سینه بر مولا سپردن؛

۶۴ـ ولایت بی بلا معنا ندارد، نجف بی کربلا معنا ندارد؛

۶۵ـ سبز فقط سبز علی، رهبر فقط سید علی؛

۶۶ـ حمایت از ولایت، حمایت از حسین است؛

۶۷ـ مخالف ولایت، مخالف حسین است؛

۶۸ـ وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد، ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد؛

۶۹ـ ما پیروان حیدریم، ما حامیان رهبریم؛

۷۰ـ خونی که در رگ ماست، هدیه به رهبر ماست؛

سلام نریمان
ممنون از شعارهای ساختار شکنانه ات!

بهمن جمعه 23 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 05:15 ب.ظ

تصویری هوایی از میدان آزادی روز گذشته و اثبات دروغگویی رسانه های دولتی

http://www.rahesabz.net/story/10146/

برو داداش شماها که سراپاتون رو دروغ گرفته عکسهای شما همه فوتوشاپیه!
برو فیلمهای اون روز رو ببین البته باید قبلش از خواب بیدار شی!

Mobarez شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 08:27 ق.ظ http://Mobarez.gigfa.com/

سلام
ما شما رو لینک کردیم
شما هم مارو لینک کنید
با تشکر
مبارز

سلام
لینک شدید

امیر شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 09:16 ب.ظ

سلام برادر
دستت نره لای در
هرچی گشتم ندیدم...
هرچی زدم نیومد...
هرچی خوردم فایده نداشت...
(هرچی تو وبلاگت دنبال لینکم گشتم و این لینکو اون لینکو زدم دیدم اثری از لینکم نیست ؛گفتم حرص خوردن فایده نداره باید دیگه با زور وارد عمل بشم !)
پس ک
و لینک من....!
از الآن تا 72 ساعت دیگه وقت داری تا لینک منو بزاری تو وبلاگت وگرنه 72 ساعت دیگه صبر میکنم!

سلام امیر
لینک شدی

صادق قوچانی یکشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:19 ب.ظ http://shaheid.blogfa.com

سلام حبیبی

باز هم مثل همیشه همچون رشته های تسبیح زیبا و منظم و با پیوندی روحبخش، اما همچون ذکر گفتن و تسبیح به دست گرفتن هایم، دیر دیر.
خصوصاً پیوند خاطرات جنگ با کلام امام و رهبری و وضعیت امروز جامعه خیلی مثال زدنی بود.
قدمت استوار و قلمت خوش نگار باد...
التماس دعا

سلام
ممنون از نظر دلنشینت صادق جان
موفق باشی.

چشم انتظار ... دوشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 01:24 ق.ظ http://rahi-besuye-aseman.blogfa.com/

با عرض سلام به شما دوست عزیز!
بهتون تبریک می گم.وبلاگ زیبا و پر محتوایی دارین
اگر با تبادل لینک موافقین وبلاگ منو با نام *راهی بسوی آسمان* لینک کنین و به من اطلاع بدین تا منم لینکتون کنم
منتظر حضور سبزتون هستم
با آرزوی موفقیت ...
التماس دعا ...

[ بدون نام ] دوشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 02:42 ب.ظ

ما بیشماریم!
راه پیمایی مجازی در کوچه خیابان های اینترنت/از 22 بهمن به مدت یک هفته
ما یک هفته اینترنت را تسخیر خواهیم کرد.
منتظر حضورتان هستیم.
www.bishomar.ir

بیشمار سه‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 02:35 ب.ظ

ما بیشماریم!
راه پیمایی مجازی در کوچه خیابان های اینترنت/از 22 بهمن به مدت یک هفته
ما یک هفته اینترنت را تسخیر خواهیم کرد.
منتظر حضورتان هستیم.
www.bishomar.ir

چشم انتظار ... سه‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:52 ب.ظ http://rahi-besuye-aseman.blogfa.com/

سلام [گل]
سلامی به بلندی آسمان ،
به زلال و خلوص چشم ساران
سلامی به لطافت گرمای بهاری
سلامی همچون بوی خوش آشنایی
سلامی بر خواسته از دل و نشسته بر دل ...
ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه زیبای ربیع الاول
با افتخار وب شما رو لینک کردم .
خوشحال می شم اگر باز هم به من سر بزنین.
شاد باشین !

سلام
ممنون
شما هم لینک شدید

نریمان چهارشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 08:08 ب.ظ

من خودم رو روشن فکر میبینم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مثل تو محدود نیستم...ذهنم ازاده چون خدا بهم اختیار داده!!!؟
تو که نمیتونی هفته ای یه بار به وبلاگت سر بزنی درشو تخته کن!

سلام نریمان
باید دیگران تو رو روشن فکر ببینند البته در چارچوبهای خاص خودش.
عجب از کجا فهمیدی من محدودم..؟!!!!! از اون اختیار خدا به من هم داده ولی دارم ازش استفاده میکنم در راهی که خود خدا خواسته نه نفس...

ژس با این صورت ۹۰ درصد وبلاگهای سطح وب باید تخته بشن!

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:35 ق.ظ

بعد از نماز رسیدم . دیدمش .

سلام
چی رو؟
:-)

[ بدون نام ] جمعه 30 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 03:26 ق.ظ http://rahi-besuye-aseman.blogfa.com/

اللهم ارنی الطّلعة الرّشیدة
متی نعادیک و نراوحک فنقرّ عیناً
((کی می شود که با تو صبح و شام کنیم و چشممان روشن شود))
دوست خوب من سلام![گل]
با 10 مطلب جدید بروزم و منتظر حضور گرم شما ...
التماس دعا
یا علی ...

سلام
موفق باشی

ولایتمدار جمعه 30 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:48 ق.ظ http://www.velayaat.40s.ir

الله و اکبر الله اکبر ما بیشماریم

با مطلبی کوتاه و تشکری از ملت بزرگ ایران تحت عنوان :" اینک تمامی ملت سید علی ست و سید علی تمامی ملت است " به روزم

سلام
موفق باشی

سید سعید شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 06:09 ب.ظ http://www.fatemyion.ir

سلام وخداقوت به دوست گرامی

باز هم تاخیر کردم .....

شرمنده می کنید باز هم به ما سر بزنید
باز هم خواندنی تر از همیشه

التماس دعای برای دوستان گرفتار

سید[گل]

سلام
با تاخیر هم عزیزی!
یا علی

افشاگر یکشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:42 ق.ظ http://efshagaran110.blogfa.com

با سلام . با مطلب جدید به روزیم

سلام
موفق باشی

طینتنا یکشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 04:36 ب.ظ http://www.tinatona.blogfa.com

سلام

با پست زیر بروزم

کسی در اوج قدرت و این گونه سخن گفتن ...

سلام
موفق باشی

امیر دوشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 04:32 ب.ظ

gofti behem sar bezan
manam sar zadam
be omide pirozie hagh bar batel
ya ali

سلام امیر
ممنون
سر می زنی یه حرفی هم بزن که بدونم ذوقت هنوز سالمه!

نریمان دوشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 05:24 ب.ظ


وقتی ژنرال فرانسیسکو فرانکو – دیکتاتور اسپانیا
( از هزار و نهصد و سی و نه تا هزار و نهصد و هفتاد و پنج )
در بستر مرگ بود، طرفدارانش در میدان شهر جمع می شوند تا برای آخرین بار با او دیدار کنند.
ژنرال وقتی مردم را می بیند می پرسد: این ها برای چه این جا آمده اند؟ اطرافیان او جواب می دهند: این ها آمده اند تا با شما خداحافظی …کنند.
فرانکو می پرسد: مگر مردم کجا می خواهند بروند که آمده اند خداحافظی کنند؟
دقایقی بعد فرانسیسکو میمیرد!

سلام نریمان
خدا رحمتش کنه!
مرگ حقه!

محمدی نور دوشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 06:43 ب.ظ http://mohammadinoor.blogsky.com/

خدا قوت

سلام
ممنون
یا حق

محسن مقدس زاده دوشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 06:58 ب.ظ http://mohsen1440.parsiblog.com

سلام و خسته نباشید.
وبلاگ زیبایی دارید.
موفق و مؤید باشید.

سلام
نظر لطف شماست
یا علی

افشاگر سه‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:24 ب.ظ http://efshagaran110.blogfa.com


با سلام و احترام خدمت شما دوست عزیز
پیشنهاد میکنیم ، مطالب همدیگه رو برای ارتباط بیشتر در پیوند های روزانه قرار دهیم.تا دیگران هم از مطالب علمی سیاسی و فرهنگی ما بهرمند شوند.ضمنا لینک شدید
به امید همکاری و موفقیت شما.

سلام
شما هم لینک شدید

سید وحید سه‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 05:38 ب.ظ http://sejjil72.persianblog.ir

سلام رفیق
خدا قوت
به روز هستم با:
«این نابغه در ستاد میرحسین موسوی»


( آنچه که باید درباره سخنگوی ستاد بدانید، به همراه 2 فیلم مستند از مواضع سخنگو و حوادث پس از انتخابات تا روز 22 بهمن 1388)


http://sejjil72.persianblog.ir/post/17

سلام
یا حق

چشم انتظار ... سه‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 08:05 ب.ظ http://rahi-besuye-aseman.blogfa.com/

اللهم ارنی الطّلعة الرّشیدة
دوست خوب من سلام!

$$$$$$_______________________________$$$$$
__$$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$*
___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$*
____$$$$$$$$$$$$___ ._____.___$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$
______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$****
__________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,,
_____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,,
____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$
___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$,,
_,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *',,
*____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,____*
______,;$*$,$$**'____________**'$$***,,
____,;'*___'_.*__________________*___ '*,,
,,,,.;*____________---____________ _ ____ '**,,,,
*.°
?
...°
....O
.......°o O ° O
.................°
.............. °
............. O
.............o....o°o
.................O....°
............o°°O.....o
...........O..........O
............° o o o O
......................?
...................?
...............?
...........?
_________*¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸.....
*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸.

با چند پست جدید بروزم و منتظر نظر و حضور گرم شما ...
التماس دعا
یاعلی ...

سلام
ممنون از لطف شما
موفق باشید
یا حق

نت ایران چهارشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:28 ب.ظ http://WWW.NETIRAN.INFO

سلام
شبکه اجتماعی نت ایران، سرزمین مجازی ایرانیان، با آغاز دهه فجر شروع به فعالیت کرد. از شما دوست عزیز هم دعوت به فعالیت در این شبکه میشود
به امید ایجاد شبکه ای امن برای ایرانیان
یا علی
www.netiran.info

سلام علیک...بسلامتی
علی نگهدارت

نریمان پنج‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:30 ب.ظ

خدایا من را نیز پاک بپذیر...
شهید باکری .
.
.
.
.
.
.
خدایا مارا نیز پاک بپذیر

سلام نریمان جان
الهی آمین
پاک زیستن و پاک ماندن و پاک رفتن غایت القصوای ماست...

کمال الملک شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 08:58 ق.ظ http://kamalolmolk.blogfa.com

طرح گرافیکی امروز: بدو..... بدو!!!! مواد توهم زای تزریقی رسید!!!!

:-)

ذهن زیبا یکشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 03:36 ب.ظ http://www.zm66g.iranblog.com

سلام. به روزم: why down with usa.

یا علی

سلام
یا حق

حسین چهارشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 08:32 ب.ظ http://ghabr.blogfa.com

.:: ما و دنیای مردگان ::.
در
قبر یک جسد زنده
حسین
ghabr.blogfa.com

سلام حاجی بدجوری ما رو ترسوندی!!!
:-)

... شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:13 ق.ظ http://hadihamidi62.blogfa.com/

عالی بود
عید مبارک کاکو

ممنون حاجی
:-)

چشم انتظار ... شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:51 ب.ظ http://rahi-besuye-aseman.blogfa.com/

به نام حضرت دوست...
سلام دوست عزیز! [گل]
پارسال همین روزا بود که داشتم یواش یواش خودمو آماده می کردم تا راهی سرزمین نور بشم ولی امسال ...
امسال میخوام با شما همسفر بشم با هم بریم کربلا ...
ای دل تو چه می کنی ؟ می مانی یا می روی ؟

...........|""""""""""""""" " """"""""|\|_
...........|*اینم وسیله * منتظرم|||"|""\___
...........|________________ _ |||_|___|)
...........!(@)'(@)""""**!(@ )(@)***!(@)

سلام حاجی
جات خالی ما رفتیم
التماس دعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد