وبلاگ ارزشی - تحلیلی عبرت

ان فی ذلک لعبرة ||| از دیگران عبرت بگیرید قبل از آنکه عبرت دیگران شوید

وبلاگ ارزشی - تحلیلی عبرت

ان فی ذلک لعبرة ||| از دیگران عبرت بگیرید قبل از آنکه عبرت دیگران شوید

پروژه دانشگاه داغ

> بی شک رخدادهای پس از انتخابات 22خرداد88 و موضع گیری های متفاوت و گاه متعارض اشخاص، گروه ها و احزاب نسبت به آن، تاثیرات عینی غیر قابل انکاری را در بدنه جامعه نهاده است بگونه ای که تبعات آن در ارتباطات مردم و بصورت ماهوی در فضای دانشجویی قابل رصد خواهد بود. 

                   

در کلام امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، دانشگاه از چنان عمق تاثیرگذاری در سطوح مختلف اجتماعی، سیاسی و فرهنگی برخوردار است که اصلاح مملکت منوط به اصلاح دانشگاه شمرده شده است.

این سطح اهمیت و جایگاه رفیع دانشگاه سبب شده تا برخی جریانات مغرض از دانشگاه بعنوان میدان نبرد و از دانشجو به مثابه پیاده نظام این میدان جهت نیل به اغراض و اهداف سیاسی و تصفیه حسابهای شخصی سوء استفاده نمایند.

در این نوشتار کوشش شده است تا عوامل شکل گیری اغتشاشات اخیر و چرایی کشیده شدن آن به فضای دانشگاه و راهکارهای پیش رو جهت مقابله مورد بررسی قرار گیرد.  

>> «القاء تقلب» پروژه ای که مدتها پیش از انتخابات 22 خرداد بصورت کاملا هماهنگ میان جریانهای معارض داخلی و خارجی کلید خورد بگونه ای که تجدیدنظرطلبان مدعی دموکراسی در رسانه های بیشمار مکتوب و غیرمکتوب خود در انتخابات برگزار نشده تشکیک کردند! که این خود واکنشی پیش دستانه به شکستی بود که طیف مذکور علم به آن داشتند. پس از مشخص شدن پیروزی قاطع احمدی نژاد در انتخابات، طیف موسوی و اطرافیانش با یارگیری ها و شبکه سازی های ایجاد شده، وارد فاز اردوکشی خیابانی شدند تا عقده های حزبی را با پیاده نظام فراهم آمده کف خیابانها با نظام تصفیه کنند تا به تئوری سعید حجاریان مبنی بر فشار از پایین و چانه زنی از بالا جامه عمل پوشانده باشند، اما این تحرکات به مرور زمان از فاز انتظامی وارد فاز امنیتی شد و نیمه پنهان اقدامات موسوی و طیف متبوعش در راستای تضعیف و تغییر نظام برای عموم مردم مشخص شد تاجایی که هم اکنون در فراخوان های مسلسل وارشان با نه بزرگ مردم مواجه می شوند.

          

نشانه های متعددی دال بر سازماندهی بودن و هدفمند بودن تحرکات اخیر در دست است که از آن جمله بصورت اختصار میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

- مصاحبه امیرحسین مهدوی(عضو مرکزیت سازمان مجاهدین انقلاب و سردبیر روزنامه انتخاباتی اندیشه نو ستاد موسوی) با خبرگزاری ایسنا و اذعان وی به این مطلب که طرح ریزی اغتشاشات اخیر از مدتها پیش در ستاد موسوی در صورت پیروزی یا شکست صورت گرفته است.

- تحریک مردم به اغتشاش از سوی عناصری چون خاتمی، هاشمی(به همراه خانواده) و سران اصلاحات.

- سفرهای روزافزون عناصر استعمار پیر به کشور و رشد چشمگیر آن قبل از انتخابات.

- راه اندازی بی بی سی فارسی توسط دولت بریتانیا تنها 4 ماه پیش از انتخابات و در حالیکه کمپانی بی بی سی با بحران مالی شدیدی دست و پنجه نرم میکرد و راه اندازی شبکه ای جدید  آن هم برای ایران هیچ صرفه اقتصادی نداشت و نقش این رسانه استعماری به همراه صدای آمریکا در مدیریت آشوبها و تبدیل آن به اتاق جنگ اغتشاشات غیر قابل انکار است.

- اعزام خبرنگاران ایرانی به لندن از سوی آسوشیتدپرس و آموزش رسانه ای-نظامی به آنها و سپس آموزش ارسال خبر در شرایط بحرانی بوسیله لپ تاپ و تلفن ماهواره ای در کویر اطراف سمنان.

- اعترافات حسین رسام (تحلیل گر ارشد سفارت انگلیس) به ایجاد ارتباط با سران و مهره های موثر اصلاحات همچون عطریانفر، لیلاز و شمس الواعظین.

- اعلام هشدار سایت وزارت امور خارجه انگلیس مبنی بر احتمال ایجاد درگیری و نابسامانی اوضاع انتخاباتی ایران و این در حالی بود که در 30 سال برگزاری انتخابات در ایران هیچگاه سابقه درگیری و اغتشاش دیده نمیشود که حالا بریتانیا بیاید و احتمال بدهد. 

-ایجاد دفتر امور ایران در امارات توسط دختر دیک چنی و سفرهای متعدد اصلاح طلبان جهت دریافت فرمول های فکری و مالی.(افرادی چون محمد قوچانی)

- ...و تو خود بخوان حدیث مفصل از این مجمل!


>>> میرحسین موسوی(نامزد ناکام انتخابات) و اطرافیانش با توجه به از دست دادن بدنه اجتماعی و مردمی خود بواسطه عملکرد نامعقول و غیر قانونی و دیکتاتورآبانه شان، در تلاشند با بهره گیری از فضای دانشگاه ها و فریب قشر دانشجو و تسری دادن دادن آن به جامعه زمینه های نوزایی حامیان خود را در این قالب فراهم آورد.


اکنون این پرسش مطرح میشود "چرا دانشگاه؟" در پاسخ باید گریزی زد به نظریه ای اجتماعی و مبحث گسل های اجتماعی. بطور خلاصه میتوان گفت ساختار هر کشور بصورت مجموعه ای از موزائیک هاست که به هم متصل شده اند در این میان ممکن است بواسطه تکثر قومی یا مذهبی گسل هایی شکل گیرد. این گسل های اجتماعی زمانی همپوشانی دارند و آن در  محیط دانشگاه است و این دلیل ثقل و توجه دانشگاه ها در جریانات مختلف از سوی برخی جناح هاست.

در این میان نیروهای دلسوز انقلاب  باید افرادی را که دچار نوعی یاس سیاسی شده اند، درمان کنند و راه آن اقناع افکار عمومی و آگاهی سازی جمعی است. به این معنا که با اقناع عینی(عملکرد خدماتی و عمرانی) و اقناع ذهنی( عملکرد مطبوعاتی و رسانه ای) در راستای روشن سازی اذهان قشر مردد و دارای تردید، تلاش و مجاهدت نمایند.

                  

راهکارهایی که در این راستا در دانشگاه قابل اجراست به اختصار بشرح زیر قابل ذکر است:

- با توجه به گسترده بودن نیروهای ارزشی و گاها عدم هماهنگی آنان، تشکیل شورایی جهت سیاستگذاری میان بسیج، جامعه اسلامی، انجمن مستقل، کانون های نهاد و... جهت شبکه سازی و هماهنگی عملکردی ضروری به نظر میرسد.

- عناصر شبکه مذکور بایستی همانند گذشته بلکه منسجم تر در کمک به ثبت نام دانشجویان جدید الورود فعال باشند تا بمباران تخریبی طیف مقابل خنثی و یا تاثیر آن به حداقل برسد.

- بخش اعظمی از دانشجویان ورودی 88 به اصطلاح جز قشر خاکستر ی به حساب می آیند و هنوز مرزبندی سیاسی مشخصی برایشان متصور نیست فلذا عناصر مرتبط می بایست با تولید محتوای مناسب در قالب نشریه، کتابچه، سی دی و... نسبت به جریانات پیش رو و فعالیت های مخرب گروه های مغفول، دانشجو را هوشیار نمایند.

- اعضای کلان و خرد جبهه مذکور بایستی با رعایت اخلاق تشکیلاتی از هر فرصتی(نشریه، تریبون، همایش، نمایشگاه، بیانیه و...) جهت تنویر و روشنگری افکار عمومی و خواباندن گرد و غبار ناشی از فضای فتنه بهره برداری نمایند.

- افزایش فعالیت های علمی در راستای جذب دانشجویان بیشتر و گستراندن چتر حمایتی بر روی آنها.

- استفاده های حداکثری از زمان های مناسبتی و غیر مناسبتی جهت تلطیف فضای عمومی دانشگاه.

- طیف بندی جبهه نفاق و اتخاذ راهکارهای مناسب جهت مقابله و برخورد متناسب.

- مدیریت مطلوب و کنترل شده فضای خوابگاه ها بواسطه عملکرد مطبوعاتی، علمی، ورزشی و... (تاکید جبهه نفاق و یارگیری آنها از خوابگاه هاست)

- مطالعه کتبی همچون از دیکتاتوری تا دموکراسی اثر جین شارپ که در زمینه هدایت کودتاهای رنگی است، جهت آشنایی با ابزار آفندی(تهاجمی) آنان.

- تاکید بر رویکرد تدافعی- تهاجمی در برخورد با جریانات نفاق: به این معنا که علاوه بر پاسخ به شبهه افکنی ها، که موضعی تدافعی و واکنشی است باید شبهاتی را بصورت مرتب و مداوم پیش روی طرف مقابل قرار داد (تهاجمی).

- تاکید روی مخاطب محور بودن برنامه ها تا برنامه محوری صرف.

- کنترل تجمعات احتمالی و دوری از تشنج و رصد نشریات طیف مقابل جهت اشراف اطلاعاتی.

- در ترم پیش رو ممکن است اساتیدی سعی در تحریک دانشجویان نمایند، اتخاذ راهکار مناسب در این راستا ضروری است.

- تشکیل حلقه های فکری درون سازمانی: 1-دشمن شناسی:غرب شناسی،صهیونیسم شناسی، شیطان شناسی، فراماسونر شناسی، استکبارشناسی -2- مطالعات جریان شناسی-3-مطالعات دین پژوهی-4-تبیین انقلاب اسلامی،ولایت فقیه،انتظار و...

- عناصر دلسوز و تشکل های دانشجویی سراسر کشور نباید بصورت جزیره ای عمل نمایند بلکه ضرورت کار تیمی و شبکه ای جهت انتقال تجارب و هماهنگی در سیاست های کلان احساس میشود.

- و اما نکته آخر و مهم اینکه باید توجه داشت بواسطه عدم آگاهی و غفلت، در زمین بدخواهان در دانشگاه توپ نزنیم و در دام تشنجات احتمالی آنان بی گدار به آب نزنیم چراکه شرایط مطلوب و محبوب طیف نفاق زمانی است که هوا غبار آلود است و تشخیص حق از باطل سخت. 

 

>>>>  امیرمؤمنان علی(ع): در هنگام وقوع فتنه چون شتر دوساله باش که نه پشت قدرتمندی دارد که سواری دهد و نه پستانی دارد که بتوان از او شیر دوشید.(حکمت اول نهج البلاغه)

نظرات 53 + ارسال نظر
مهمانی برای اولین بار چهارشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 06:20 ب.ظ

به لحظه مرگ ات هم فکر کن ....کوته فکر ......
چه جوابی داری به فرشته مرگ بدی ؟ چیکار کردیی؟ مروج اسلام طالبانی!
وهابیون هم مثل تو خودشون رو مسلمون میدونن.یه کم فکر کن . آدم کش شما بسیجی ها و لباس شخصی ها هستید کتمان تاکی فیلم هاش که هست . دیگه تیر و تفنگ اثری نداره . یادت باش جلوی ذهن ادمها رو نمیتونی بگیری جلوی تنفرشون رو .......
ای خدای کعبه (نه خدای حاکم بر ایران) : این گمراهان رو آگاه کن و یا شرشون رو از سرما بردار الهی امین
خدایا چقدر مسجد الحرام تو مکان ازادیه گویی اسلام و دینو مذهب در مسجد الحرام رنگی دیگر دارد.کاش .......

سلام بر شما مهمانی برای اولین بار امید وارم آخرین بارتون نباشه!
شما یه طوری صحبت میکنی مثل اینکه بنده در گروهک القاعده عضو هستم!!! شماها این عادت را باید کنار بگذارید که وقتی کم می آورید فحش و ناسزا میگویید چون در دید طرف مقابل جدی گرفته نمیشوید.

سبز پنج‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:26 ق.ظ

جالبه ادعا میکنید اصلاح طلبان پایگاه اجتماعی ندارند و اینقدر از بازگشایی دانشگاه وحشت دارید .راستی هرکس مخالف شماست خط نفاق است شما خط چه هستید؟خط حماقت

سلام
اصلاح طلبان همون طور که در ۶-۷ انتخابات گذشته ملاحظه نمودید پایگاه واقعی اجتماعی در بین مردم ندارند اما بواسطه تحریک پذیری قشر دانشجو و هیجانی بودن آن قصد مانور دارند که غائله ای شبیه به ۱۸ تیر جهت موج سازی اجتماعی راه بیاندازند.

سام پنج‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 09:32 ق.ظ

به نظر من تو یک کبک وقیح هستی که سرت رو کردی زیر برف وقاحتت تا اونجایی که به خودت لقب شاگرد مکتب حسین میدی تف بر تو وامثال تو دروغگوی ریاکار

سلام بر شما سام عزیز
دوست گرامی چرا اینقدر خشن و عصبانی هستی مگه شماها یه زمانی شعار دردو بر مخالف من رئ پیرهن عثمون نکرده بودید حالا تحمل یه نقد درست و درمون رو هم ندارید!

رضا پنج‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:13 ق.ظ

خسته نشدی اینقدر دروغ گفتی
بابا ول کن اینارو ّخرتتو بچسب
همش دروغ و تهمت اینم شد زندگی
در دنیای سیسات چیزی به تو نمی ماسه
مگر اینکه مزدور باشی

سلام بر شما رضای عزیز
والا میر حسین اولاش به احمدی نژاد میگفت دروغ گو بعد معلوم شد خودش تهشه! گفت دیکتاتور معلوم شد با کشتن هموطناش و آتش زدن مساجد معلوم شد تهشه!
سیاست رو باید در حد خود شناخت تا بتونی دوست رو از دشمن تشخیص بدی

آرمین جمعه 6 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:52 ق.ظ

سئوالی از شما برادر ولایتمدار و انقلابی داشتم؟
بد نیست روز تحلیف اوباما را به تحلیف احمدی نزاد مقایسه کنیم و
اوباما در جمع میلیونها آمریکایی که از سراسر امریکا برای اینروز رفته اند حاضر میشود و مراسم تحلیف برگزار میکند ! لابد چون نظام آنها ظالمانه است !!
و اما محمود عادل! برای روز تحلیف مجبور است برای رفتن از پاستور به دو خیابان آنورتر یعنی بهارستان با هلیکوپتر برود و تحلیف خود را در حالی برگزار کند که در بیرون محل تحلیف مخالفینش شعار مرگ بر دیکتاتور میدادند و دود بود و بازداشت و باتوم و کتک زدن مردم !!
از مقایسه این دو چه نتیجه ای میگیرید ؟
مخالفین محمود چه درست چه غلط ! توانستند در روزهای ۲۵ - ۲۶ و ۲۷ و ۲۸ خرداد میلیونها نفر را به خیابان ها بیاورند و این را همه دنیا دید و مخابره کرد و کسی نمیتواند انکار کند ! این حامیان ۲۴ میلیونی محمود کجا هستند ! که کلا دوبار به خیابان ها آمدند یکبار ۲۴ خرداد با جمعیتی نزدیک به ۵۰ هزار نفر و در بار دوم با جمعیتی نزدیک به ۱۰۰ هزار نفر در ۲۶ خرداد با وجود اینکه تمام کانال های رسمی تبلیغ کرده بودند که مردم به خیابان بیایند برای حمایت از محمود و رهبری نامه دادند و سازمان تبلیغات دعوت کرد ! با این وجود میخواهم بدانم محمود چه جور رئیس جمهور مشروع و مردمی است که در پایتختش با وجود همه تبلیغات فقط ۱۰۰ هزار نفر برایش به خیابان ها می آیند و مخالفنیش با حضور ۲ تا ۳ میلیون نفری بر علیه وی شعار میدهند !؟
سئوال اساسی این است این ۲۴ میلیون نفر کجا هستند؟!

لطفا کمی در باب نظام رای گیری و سیستم امریکایی و الکترای آن تحقیق کنید تا به تفتوت ها و شعارهای تو خالی آنان پی ببرید آمریکایی که شعار حقوق بشر میده و ایران رو با اون تحت فشار میذلره حالا گندش در اومده که خودش بزرگتریین ناقض حقوق بشره و در زندانهاش کثیف ترین اعمال رو بر روی زندانی ها انجام میده عجب الگویی نماد دروغگویی که برخی از اون در انتخابات استفاده کردند میدونی خاصیت منافق اینه که به همه انگ دروغگویی و فساد میزنه و میگه من پاکم اما وقتی بری تو ذاتش یا خودش رو نشون بده میبینی خودش منبع فساده.
با اعمال تروریستی و دیکتاور مآبانه ای که از سوی میرحسین و عده اندکی از حامیانش انجام شد و به کشت و کشتار مردم آتش زدن اماکن عمومی و مساجد کشتن افراد بیگناه توسط عمال میرحسینی و... باید حفاظت شخص دوم مملکت حفظ شود در صورتی که خبر فوث را برای اولین بار است از زبان شما میفهمم و غیر قابل استناد است.
گاهی اوقات لازمه اون عینک تعصب رو برداری و جهان رو اون طور ببینی که هست.

حامد جمعه 6 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:56 ق.ظ

دوست به ظاهر ارزشی و طرفدار اصولگرایی
با سلام
حداقل حرفهای جناح مخالفت رو هم گوش کن تا یه طرفه به قاضی نری. به عنوان مثال:
عزیز من محمد قوچانی حتی پاسپورت هم نداره که به خارج رفته باشه برای آموزش براندازی و انقلاب مخملی.
خدا همه رو هدایت کنه

سلام بر شما
این شبهه که قدیمی شده داداش!
به نظر شما در ایران هر کس که پاسپورت نداشته باشه نمیتونه از کشور خارج بشه؟ اونم کجا دبی براحتی نوشیدن یک لیوان آب بصورت قاچاق میری و میای.

طاها یکشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:18 ق.ظ

سلام از مطلبتون حسابی استفاده کردم. به امید خدا ترم جدید اتفاق خاصی نیفته.

سلام بر شما
انشاالله.

سارا سادات یکشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:20 ق.ظ http://-

سلام بر عبرت خوشنویس(یعنی خوش نویس!)
پست خوبی بود با اجازه شما قصد داریم در نشریات دانشگاه از این مطلب استفاده کنیم.

سلام بر شما
نظر لطف شماست.
بلامانع است.
موفق باشید.

شیر فرهاد یکشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:21 ق.ظ

این که گفته بیدی یعنی چه!

سلام
شما رو به کیانوش ارجاع میدم زبونتون رو بهتر میفهمه!

عبدالتّواب یکشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:24 ب.ظ http://khnevis.persianblog.ir

سلام
اول: (این بخش اول همه اهالی سبز را در بر نمی گیرد بلکه معاندان با نظام را آنها که با آگاهی کامل به میدان آمده اند شامل می شود) به این تبلهای تو خالی گوش نکن همه بیکار هستند و در وب می گردند تا یکی مخالفشون پیدا کنند چند بار با چند اسم می توپند.
امام خمینی(ره) را وقتی به کویت راه ندادند فرمود که اگر همه دنیا راهم ندهند قایقی خواهم گرفت و به آبهای آزاد خواهم رفت و انتشار افکار خواهم داد. لذا از کم بودن مترس.
البته کم نیستیم خوب است آن کسی که گفته بود 24 میلبون کجاست بداند که ایران فقط تهران نیست و تهران هم فقط شمال و شمالغرب آن نیست. جمعیت تهران 12 میلیون ساکن و 2 میلیون در اطراف دارد که در روز به آن مراجعه می کنند. و اگر فرض بر آن داریم که از نوزادهای تهرانی گرفته تا پیرترین فرد تهران در حمایت از مخملی ها در خیابان باشند در مقایل 70 میلیون کشور چند درصد می شود؟
نمی دانم چرا اینها یادی از جمعیت نماز جمعه 29 خرداد نمی کنند؟
در ضمن این مخملی ها که پیش از این در خیابانها بودند ول می گشتند و الواتی می کردند حالا هم که فرصت خوبی یافته اند تا با لاشی های خیابان های تهران به ...(به حرمت شما این کلمه را حذف کردم) بپردازند. چرا بیرون نباشند!

دوم: در بیانات اخیر امام خامنه ای (روحی فدا) در دیدار با دانشجویان بود که فرمودند دشمن درصدد از کار انداختن وجه علمی و چرخ علمی و تحقیقاتی پژوهشی دانشگاه ها است بلکه لحظه ای از ترقی جا بمانیم. لذا فرمودند باید مراقب بود که دانشگاه آنچنان سیاسی نشود که علم در آن فراموش شود و فرمودند این مسائل بسیار کوچک سیاسی نباید جلوی تحقیقات را بگیرد.

سوم: با خبر هستم که دوستان جنبش عدالتخواه هم در پی روشنگری در دانشگاه ها هستند البته با غالب تاریخ معاصر، لذا جای همکاری با آنها هم وجود دارد. می توانید از طریق سایتشان ارتباط برقرار کنید.

چهارم: پیشنهاد می کنم بیشتر به سمت وحدت پیش برویم وهمه را با یک نگاه نبینیم. در دیدار اخیر دانشجویان با امام آیه وعتصموا به .... بالای سر ایشان بود. همچنین در بیانات ایشان هم پس از انتخابات همین رویه ادامه دارد و هر چه از انتخابات دور می شویم پر رنگ تر می شود.

سلام بر شما
از مطالب زیبا و طبقه بندی شما ممنونم.
موید باشید

پویا یکشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 03:32 ب.ظ http://pooyaandish.persianblog.ir/

سلام و ممنون از این نوشته ات. خدا کنه جوانهای ما فارغ از احساسات کمی اندیشه هم بکنند. آخر کسی که فقط شعار آزادی می دهد که نمی شود آزاده. چرا نمی خواهیم باور کنیم که موسوی با شعارهای رنگی و عوام فریب!!! می خواست رای مردم را باطل کنه. فقط به خاطر اینکه منافع یک عده به خطر افتاده بود. دنیا را ازشون گرفتند اینها آخرت را هم ضمیمه اش کردند که دو قبضه شود. چه کسی دیکتاتور است ؟؟؟ موسوی با ادعای آزادی و رفتار خشونت آمیزش عملا راه را بر عقل هم بست چه رسد به گفتگو و شنیدن حرف مخالف و ... هزار ادعای دیگر . که جز برای تحریک احساسات جوانان به درد دیگری نمی خورد. جوانان ما باید هشیار باشند که با شعارهای زیبا آنها را به سلاخی ارزشها نبرند. جوان ماهیتا از زورگویی و ظلم گریزان است و آزاده و حق طلب و در کنار آن پر شور و داغ و هیجانی است. همه اینها از صفات مثبت جوانان است. اما باید در کنار همه اینها به تقویت منطق و فکر و ایمان هم پرداخت. تا مبادا دشمنان همین جوانان از روی دیگر سکه جوانی که ناپختگی و عدم تجربه و آگاهی کامل از مسایل است سو استفاده کنند و خدای ناکرده با اسم دفاع از آرمانهای جوانان آینده نه تنها خود جوان بلکه مرز و بومش را هم به تباهی بکشند و چقدر جای افسوس است که دشمنان دوست نما که همچون گرگان در لباس میشند چنان در جمع جوانان رخنه کرده اند که شاید اگر عزیز جوانی این سخنان مرا بخواند به راحتی دام گسترده شده برای خود را به نام آزادی و ... نبیند... از خداوند می خواهم به همه ما بویژه جوانان عزیزمان که امید ایران و انقلابند بصیرت عنایت نماید. آمین

سلام بر ما
از مطالب سودمندت استفاده کردم.
ممنون

سیروس یکشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 04:54 ب.ظ http://haghentekhab.blogfa.com/

سلام

مطالبتان عالی و بسیار خوب است
با اجازه لینکتان کردم
اگر قابل دونستید ما را نیز لینک کنید

سلام
ممنون
شما هم لینک شدید

بنده یکشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 05:43 ب.ظ http://ggharibb.persianblog.ir

سلام
با اجازه شما را لینک کردم

تلنگر دوشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 07:34 ق.ظ http://talangor86.blogsky.com

سلام
دوست عزیز! خودت را باحرف های اینا مشغول نکن.
اینا یا چشماشون را بستن ویا واقعا نابینان که نمی تونن حقایق رو ببینن.
در اوقات سحر و افطار دعا برای سلامتی و فرج آقا فراموش نشه.

سلام بر شما
بواسطه حرف ها و حدیث های مطروحه در زمینه نقشه کشی طیف مدعی اصلاحات برای ترم آتی این پست نوشته شد.
موفق باشید.

سبز سه‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 06:30 ب.ظ

جالبه اصلاح طلبان با رای ۲۰ میلیونی خاتمی ور ای بالای نمایندگان مجلس ششم پاگاه اجتماعی ندارند ولی اقای حداد عادل با رای ۸۰۰ هزار مجلس هفتم پایگاه اجتماعی دارد.رییس جمهور ۲۴ میلیونیتون روز تحلیف جرعت نکرد با ماشین و محافظ از خیابون رد بشه و عین جنس قاچاق سوار بالگرد شد و از در عقب مجلس وارد شد.اصلاح طلبان پایگاه عمیق در جامعه دارند شما خوابی و از خواب بیدار شو.شاه هم انقلاب مردم را باور نکرد و ان بلا سرش امد.راستی سید حسن خمینی هم که در مراسم تنفید نبود و دولت کودتا را در حرم امام همراهی نکرد افرین بر سید حسن که نوه خالف امام است.باز هم سر در برف فرو ببر و بگو اصلاح طلبان پایگاهی ندارند.همسر رجایی فرزندان باکری و همت و جهان ارا همه حامی میر حسین هستند.در ضمن مطالب توکلی در سایت الف را بخون

سلام بر شما
هر انسان از سه لایه هیجان٬ هنجار و باور تشکیل شده که به نظر من شما هنوز در لایه اول مانده اید و طیف میرحسین شما را تحریک کرده و حتی تحریف کرده سعی کنید خورا کتان را از منابع مختلف تامین کنید نه سایت های طرفدار موسوی.
مردم زمانی بواسطه عملکرد نامناسب هاشمی به مرحله ای رسیدند که بقوا زیباکلام اگر بجای خاتمی تیر برق هم میامد رای میاورد و بطور خلاصه رای به خاتمی ناشی از یک کنش و واکنش اجتماعی بود و پایگاه واقعی وی در سفر به شیراز یاسوج و بوشهر مشخص شد که با نه بزرگ ملت مواجه شدند.
جریان سید حسن هم مثل پسر نوحه عزیز! شما چندتا مثال از خانواده شهدا زدید که از موسوی حمایت کردند اون هم قبل از انتخابات و نه بعدش که ماهیت واقعی وی معلوم شد. در طرف مقابل قاطبه خانواده شهدا و بزرگان از احمدی نژاد حمایت کردند و نه از موسوی.

سبز سه‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 06:33 ب.ظ

راستی روز جمعه شمال بودم و در جاده همه ماشینها پرچم سبز داشتند و بوق میزدند.جالب بود .همه باهم راهپیمایی روز قدس و مراسم احیا در حرم امام

سلام
والا از این حرفا زیاد شنیدیم داداش!
اون موج من دراوردی که حالا ماهیتش مشخص شده اونقرا توانایی و پایگاه نداره که ملت براش اینطور بخوان بال بال بزنن.
چه عجب روز قدس رو هم تحویل گرفتین! صد بار به این کارها!

محمد چهارشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:23 ق.ظ http://iran-1414.blogfa.com

با سلام خدمت شما دوست عزیز
مطلب بسیار خوبی بود
من هم با مطلب(باید برای حفظ جان مهندس موسوی تلاش کرد) به روزم
در ضمن لینکتون میدم خوشحال میشم وبلاگ اینجانب را لینک دهید.

سلام بر شما
ممنون از شما
شما هم لینک شدید

فرج چهارشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 08:17 ق.ظ

یکی گفت: خدایا آنرا که رو ندادی چه دادی؟
بابت چرت و پرت نویسی در اینترنت چند میدن؟ چک هاش از کجا مییاد، از وزارت اطلاعات؟نکنه این کار هم مثل دانشگاه رفتن "برادران" سهمیه ایی است؟ اصلن من به شما مشکوکم که عامل اجانبی، وگرنه عالم و آدم میدانند "برادران" سواد این کارها را ندارند. دستی که قمه بر میدارد که تواناییی نگاهداری قلم (در مورد شما موس) را که ندارد. برو دعای فرج بخون عمو
جان

سلام بر شما دوست عزیز
همان جمله ابتدای خودتان را به خودتان انعکاس میدهم. شماها چند میگیرید که در وبلاگ ها٬ سایتها و شبکه های اجتماعی علیه مملکت و مردم فعالیت میکنید و گندش هم در اعترافات گنده هاتون دراومده که پولشون از کجا تامین میشه.
مشکل شماها اینه که فکر میکنید فقط خودتون بلدید و لاغیر برو برادرم شماها علم ندارید که همه پست هاتون و مطالبتون کپی پیسته از رو هم دیگس!
در اغتشاشات اخیر معلوم شد که چه کسی قمه کشه و حتی اونقدر انسانیت سرشون نمیشه که به مسجد هم حمله میکنند و اون رو به آتش میکشند کاری که کفار هم به اون تن نمیدن طرفدارهای موسوی انجام دادن...

محرمانه چهارشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 10:49 ق.ظ http://hadihamidi62.blogfa.com/

با سلام. از حضور شما ممنونم
امام راحل میفرمود:
جنگ مهم است قضیه جنگ حل می شود دانشگاه را دریابید.
امروز هوشیاری و بیداری بیش از پیش جوانان مخصوصا قشر طلبه و دانشجو بسیار تاثیرگذاراست.سخنان رهبر عزیز مان فصل الخطاب است ولاغیر....

سلام بر شما
اگر حضرت آقا و سخنان ایشان را نصب العین قرار دهیم در طوفان های فتنه به سلامت بیرون می آییم.

salam چهارشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 07:30 ب.ظ

در مورد امریکا گفتی:"در زندانهاش کثیف ترین اعمال رو بر روی زندانی ها انجام میده" اره منم شنیدم با شیشه نوشابه و باتوم به بازداشتی ها تجاوز کردن تو امریکا

سلام
حقیقتی است که گوشه هایی از آن منتشر شده است فقط گوشه هایی!

خاکریزمقاومت پنج‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 07:44 ق.ظ http://www.kmogavemat.blogfa.com

سلام
سری به همسنگر خودتون بزنید.
لینک باکس "خاکریزدوستان"که جمعی از عاشقان وپیروان ولایت را شامل می شود
راه اندازی شده. درصورت تمایل به پیوستن به ما لینک باکس را در وبلاگ خوتون بزارید و از قسمت ارسال لینک به اعلام بفرمایید.درضمن آخرین مطلب وبلاگ هم گذاشته میشه.
دروبلاگ قسمت پایین می تونید لینک باکس را مشاهده بفرمایید.
یاعلی

سلام
موید باشید.

یه نفر شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:05 ق.ظ http://iranianpresident.blogfa.com

سلام شما در بزرگترین لیست حامیان دکتر احمدی نژاد لینک شده اید...شما نیز در حمایت از رییس جمهور محبوب ما را لینک نمایید...

سلام
موفق باشید
لینک شدید

زورو! شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:45 ق.ظ http:///

خفن توپ عالی ... انفجار!!!

سلام
ممنون.

سید مرتضی یکشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 03:27 ق.ظ http://lahot.blogfa.com


با سلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات

به بهانه سفر آقای سونگ ایل-گوک به ایران.

"جومونگ قوی تر است یا شهید همت؟"
http://lahot.blogfa.com/post-4.aspx

سلام
موفق باشید.

منتظر ظهور دوشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:12 ب.ظ http://www.mohsen1343.blogfa.com

سلام
طاعاتتان قبول .
ای کاش همه دانشجویان سال بالایی هم مثل شمابصیرت اسلامی سیاسی داشتند ومی شد مثل دهه 60 همه را برادر خود دانست وبه آنها اعتماد کرد .
ای کاش می شد سر کلاس یا محل کار خود به دوست خود پشت کرد وخنجر نخورد.
ارمغان دموکراسی وناتو فرهنگی همین کینه ها بود که کف خیابانهای تهران را خونین کرد .
نظرات شما محترم است اما کسانی که گوشی برای شنیدن حق ندارند واز دسته ابولهب ها وابو جهل ها هستند واتش بیار معرکه اند را باید چه کرد؟
آن کس که بیمار نیست می شنود ومی فهمد وراه حق رامی یابد واز آن دفاع می کند ولی که بصیرت ندارد وهمه چیز را غلط می فهمد وغلط تفسیر می کند ودر جهل مرکب خود استوار است را چگونه بیدار کنیم؟
کسانی که بعد از گذشتن 2ماه از حمله ناتو فرهنگی به مردم ایران هنوز همنوا با دشمن ودر سنگر اویند چگونه می توانند به علم وایران واسلام خدمت کنند.
تا کروبی -خاتمی -موسوی محا کمه نشوند وبرجک دشمن در ناتو فرهنگی زده نشود همین آش وهمین کاسه است.
پس انشا الله همه با هم برای نابودی دشمن در شبهای قدر دعا می کنیم تا سال تحصیلی امسال با یاران امام زمان (عج)وپیروزی حق بر باطل آغاز شود

سلام بر شما برادر عزیز و گرامی
از نظر زیبا و تاثیرگذارتان ممنونم. استفاده بردم.
موفق و موید باشید.

عبدالتّواب سه‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:12 ب.ظ http://khnevis.persianblog.ir

در خدمت شما هستیم با مطلب:

داستان سید حسنی بودن حضرت آقا از زبان حاج آقای صدیقی
http://khodnevis1.persianblog.ir/post/38/

سلام
داستان جالبی بود.
ممنون

خاکریزمقاومت سه‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:48 ب.ظ http://www.kmogavemat.blogfa.com

سلام
ضمن قبولی طاعات وعبادات
وبلاگ شما ثبت شد.
خوشحال میشیم تو لینک باکس هم عضو باشید.
یاعلی

سلام
با تشکر
انشاالله
حق نگهدارت.

مرتضی سه‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 10:23 ب.ظ http://eslahe-osooli.persianblog.ir

سلام دوست عزیز
ممنون که ازوبلاگم دیدن کردی
وممنون که لینکم کردی
من هم لینکت می کنم
فقط اگر لطف کنی ومرا به اسم "پای ثابت"لینک کنید بسیار عالی است.
ممنون
التماس دعا

سلام
ممنون
حتما
اصلاح شد

reza پنج‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:44 ق.ظ

salam baradar
az maghalat estefade kardam.
ajrokom endallah.

سلام
ممنونم از شما
موفق باشید.

مهرزاد جمعه 20 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 04:55 ب.ظ http://taakharhastim.ir

فیلم چیز چیز کردن پیر حسین چیزوی در مناظره با مردمی نژادhttp://www.taakharhastim.ir/post-94.aspx

مرتضی یکشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 10:20 ب.ظ http://eslahe-osooli.persianblog.ir

سلام اخوی
بااین مطالب بروزم:
1.کوپه(گفت وشنود)
2.اغتشاشگر عزیز!دروغ بگو مدارک جرم راازبین ببر...بعداگریه کن!
3.اومدم،بازاومدم،باirاومدم
پیش ماهم بیایید.
روز قدس روز فلسطین است.
التماس دعا
یاعلی مدد

سلام
موفق باشید.

صادق قوچانی دوشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 03:16 ق.ظ http://www.SHAHEID.blogfa.com/

سلام- خسته نباشی برادر
مطالب خوب و قابل استفاده ای است مثل همیشه...
البته برای اون هایی که چشم هاشون رو بروی حقیقت و واقعیات نمی بندند و یا به مسائل پیرامونی شون با عینک جناحی و گروهی نگاه نمی کنند.
بعلاوه هنوز بدلیل فاصله نگرفتن از فطرت پاک و البته اصول و ارزشهای الهی که گه گاهی بعضی هاشون دم می زنند ذره ای گوش موعظه پذیر و وجدان بیدار براشون باقی مونده.
و اما امان از اون روزی که اونقدر توی فساد و گناه و خواهش های نفسانی خودشون و گروه هاشون غرق بشن که دیگه وجدانی براشون باقی نمونده باشه و دل هاشون مثل منافقان مشمول مُهر خوردن بشه "ختم الله علی قلوبهم و علی سمعهم و علی ابصارهم غشاوة" ...
اما این مطلب رو دوستان نظام و حتی مخالفان و اون هایی که در این قضایا و جریانات فریب خوردن باید بدونند که نه اینکه ما از گرفتار شدن مسئولین گروه ها و احزاب سیاسی داخلی و برنامه ریزان اغتشاشات از پیش تعیین شده و بسیاری از جوانان اغفال شده در جریانات قبل و بعد انتخابات خوشحال و خرسندیم.
بلکه همۀ این گروه ها و جریانات و جوانان مغفول و فریب خورده سرمایه های نظام اسلامی اند و حداقل یک ایرانی اند و به خاطر ملیت و قانون مداری که اینقدر شعارش را می دهند این اندازه خیانت و صحنه سازی و آشوب علیه نظام و امنیت ملی دور از انتظار ما و مردم شریف ایران است.
آیا پاسخی قانع کننده و محکمه پسند دارند؟
ما از این اتفاق بسیار اندوهگین و غمناکیم اگر چه راه هنوز هم بروی اینها و خصوصاً فریب خورده ها عوامل دسته چندم و حتی اولی ها باز باز است. ( اینها که از انگلیسی ها کثیف تر نیستند همین امروز سفیر جدیدشون و پذیرفتیم و ...)
توصیه می کنم تا فرصت حیاتشون هست به قرآن برگردند و به همین یک آیه عمل کنند که : "توبوا الی الله توبة نصوحا"...
از خدا در این ایام باقی مانده از ماه رمضان از خدا چشم و گوش و قلب و وجدانی بینا، شنوا، سلیم و بیدار می طلبیم.
التماس دعا....

سلام
از نظر مبسوط و کاملتون ممنونم.
موید باشید.

عبدالتّواب دوشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:28 ب.ظ http://khnevis.persianblog.ir

نظرات شما موجت تکامل موضع و رفع نواقص خواهد بود
در خدمت شما هستیم با مطلب:

پاسخ نطق دبیر فراکسیون خط امام(ره) - محمد رضا تابش
http://khodnevis1.persianblog.ir/post/40/

سلام
حتما

ممدسن دوشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:39 ب.ظ http://www.yekjolosh.blogfa.com

شما هم که مثل هفته نامه عبرت ها می نویسیند
لطفا به وبلاگ من هم سری بزنید
www.yekjolosh.blogfa.com

سلام
هفته نامه عبرتها مثل من مینویسه!

مرتضی چهارشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 06:36 ق.ظ http://eslahe-osooli.persianblog.ir

باسلام به شما/من بهروز نیستم ولی به روزم بااین مطالب:
1.لوبیا(گفت وشنود)
2.کایت(گفت وشنود)
3.نه کیمیاست، نه اکس خورده اند،اسناد و مدارک را نمی توانند انکار کنند.
منتظرتون هستم.[گل][چشمک][خنده]
مرگ براسرائیل(رژیم غاصب وظالم صهیونیستی کودک کش)
مرگ برآمریکا(شیطان بزرگ)
مرگ برانگلیس(روباه پیراستعمار)
مرگ برمنافقین(قدیم وجدید)
ماهمه سرباز توایم خامنه ای....گوش به فرمان توایم خامنه ای
التماس دعا
یاعلی مدد

سلام
موفق باشید.

صهیونیست ستیز پنج‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 07:04 ب.ظ http://eslahe-osooli.persianblog.ir

سلام به شما،خسته نباشید
بااین سه مطلب بسیارمهم به روز هستم.
[گل]1.فراتر ازخطا !
[گل]سقوط(گفت وشنود)
[گل]اسرائیلیاتی برای روز جهانی قدس
[گل]منتظرتان هستم[گل]
روز قدس روز اسلام است.فلسطین پاره تن اسلام است.
امام خمینی(رحمت الله علیه)
همه باهم درراهپیمایی روز قدس فریاد مرگ بر اسرائیل ومرگ بر آمریکاومرگ برمنافق سر می دهیم.
التماس دعا
یاعلی مدد

سلام
موفق باشید.

مرتضی شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 09:13 ق.ظ http://eslahe-osooli.persianblog.ir

سلام دوست خوبم
بامطالب جالب و مژده پیروزی سایبری جوانان ایران اسلامی به روزم.
منتظرم.
التماس دعا/یاعلی مدد[گل]

دانشجوی بسیجی دوشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:20 ب.ظ http://molokiali.blogfa.com

سلام
کی می خوای بروز بشی مومن؟
منتظریم
عیدت مبارک
به امید ظهور

گم نام سه‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:14 ب.ظ

سلام بر آقا مهندسه خودمون.
قابل توجه تمامی خوانندگان عزیز آقا میلاد یک شیرینی بابت انتقالی به بنده ی حقیر طلب دارند هر وقت وصول شد در روزنامه های کثیر الانتشار به اطلاع عزیزان میرسانم.
اما برویم سر اصل مطلب یک سوال داشتم دوست دارم راستشا بگی
اگر روزی فهمیدی که به دخترها و پسر ها از نوجوان،جوان و حتی پیرمردها تجاوز جنسی شده چه عکس العملی نشان میدهی(باز هم تأکید میکنم به فرض فهمیدیم که چنین اتفاقی افتاده)عکس العمل من در برابر این فاجعه باعث شد که اعتماد خود را از افراد با درجات بالا در نظام از دست بدهم.
یادم هست چند هفته پیش شکنجه و حتی کشته شدن بر اثر شکنجه را هم نفی میکردید اما وقتی مشخص شد......
بهتر نیست به جای نفی و انکار این موضوع در صدد محاکمه افراد مقصر با هر درجه ای بر آیید و آبروی از دست رفته نظام را برگردانید.
البته برای من مسأله تجاوز جنسی مثل روز روشن شده اما شاید زمان ببرد تا برای شما هم روشن بشود(قابل ذکر است که بعضها به خاطر دوست داشتن بیش از حد
عقل ، گوش و چشمانشان تباه شده و تا آخر زمان پرده ها را نمیتوانند از جلویه چشمانشان کنار بزنند)

سلام بر فرزاد عزیز
امیدوارم در پاسخ های بنده بیاندیشی البته نه از روی تعصب...
شیرینی رو بعدا یادآوری کن چشم حتما!
اما بریم سر اصل مطلب... اصل تجاوز در هر فرهنگ و آیینی عملی مذموم و ناپسند تلقی میشه اما خمیشه در زندگی در تمامی ابعاد زندگی یک اصل رو از هر آسیبی حفظ کن و اون تصمیم نگرفتن تا روشن شدن حقیقت. وقتی کروبی قضیه رو مطرح کرد و مدعی تجاوز شد کار تحقیقاتی آغاز شد و حتی عده ای از معرفی شدگان از سوی کروبی هم برای مشخص شدن تجاوز به پزشکی قانونی بردند اما خبری نبود و این کار تا جایی ادامه پیدا کرد که کرویبی گفت من بر اساس شنیده ای نامه دادم و خودم نمیدنم شنیده هایی از موسوی و باند و اطرافیانش که دروغگویی شان برای ملت روشن شده و وقتی از کروبی مدرک میخواهند میگه دیگه این پرونده بسته بشه!
*** به یاد داشته باش یکی از اهداف کلان انقلابات مخملی و جنگ نرم اعتمادزدایی و اعتبار زدایی از مردم میباشد.
به یاد داشته باش آقای روح المینی که فرزندش رو در کهریزک از دست داد از مقام معظم رهبری بواسطه پیگیریها تشکر کرد و گفت من الان ۲ روزه شکایت کردم اما شما از ۴۰ روز پیش پیگیر جریان بودید یعنی نظام متخلف رو از هر جایگاهیی که باشه تحت پیگرد قرار میده.
* یک پیشنهاد: ببین فرزاد عزیز انگلیس دلش برای اطلاع رسانی به ما نسوخته که میاد ۴ ماه قبل از انخابات در شرایط بحران مالی شبکه میزنه یا صدای آمریکا یا وان فارس مرداک یا وین تلوزیون و... سابقه خباثت اونها بر هیچ کس پوشیده نیست.
خدایا آنکه تو را دارد چه ندارد و آنکه تو را ندارد چه دارد...

مرتضی پنج‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 07:44 ق.ظ http://eslahe-osooli.persianblog.ir

سلام اخوی خسته نباشید/خداقوت[گل]
شمادعوت شدید به خواندن مطالب وبلاگم؛لطفا تشریف بیارید[گل]
گرامی باد یادوخاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس[گل]
التماس دعا،یاعلی مدد[گل]

صادق قوچانی جمعه 3 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 01:33 ق.ظ http://shaheid.blogfa.com

سلام- با مطلبی تحت عنوان "واقعیت های زمان فتنه، جریانات مداخله جو و راهکار اساسی برای حفظ امنیت" بروزم.
التماس دعا

مرتضی دوشنبه 6 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 03:53 ب.ظ http://eslahe-osooli.persianblog.ir

سلام دوست عزیز
باعرض تاسف متوجه شدیم که پدربزرگ سرکارخانم شکری به رحمت خدارفته اند.ازاینجا به ایشان وداغ دیدگان این غم تسلیت می گویم و خدابه همه شان صبر همراه با اجر عنایت کند.انشالله
رفیق مابه روزیم.لطفا تشریف بیاورید و خوشحالمان کنید.
التماس دعا،یاعلی مدد

سلام
خدا رحمتشون کنه.
محتاجیم

ehsan_abbasi چهارشنبه 8 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 02:37 ب.ظ http://borjak.blogsky.com

با سلام
وبلاگ خوبی داری
تو موبایل 9 هم بهت گفته بودم !!!!
شما منو لینک کن ، منم شما رو

سلام
نظر لطف شماست
شما لینک شدید

مرتضی دوشنبه 13 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 08:47 ق.ظ http://eslahe-osooli.persianblog.ir

سلام اخوی خسته نباشی
وبلاگ ما ازطرف کنفدراسیون راه شیری به روز شد بااین مطالب مهم وخواندنی:
1.شریعتمداری: تاریخ مصرف سران آشوبها به پایان رسیده است.
2.عطریانفر وابطحی به زودی آزاد میشوند!!
3.کروبی!جای امام هم حرف زد!!
4.آیا موسوی دچار توهم است؟
5.این سبز همان گیاه هرز است.
لطفا کلیک رنجه کنید وبه این کلبه محقرانه تشریف بیاورید[گل][گل][گل]
یاعلی مدد

قلندری پنج‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 05:26 ب.ظ http://shabtaab.wordpress.com

سلام
خسته نباشید
وبلاگ جدید من در موضوع ولایت فقیه حدود یک ماه است راه افتاده
لطف کنید دوستان ومنتقدینی که علاقه مند بحث در این مورد هستند رو ارجاع بدهید به وبلاگ .سعی کرده ایم به صورت ریشه ای ومستند وعلمی کار کنیم الان در بحث لغوی ولایت هستیم و در هر زمان سوالات وشبهات ارسال شده در نظرات را هم جواب میدهیم یک سری کتاب در بحث ولایت فقیه هم تدارک دیدیم تا دوستان استفاده بکنند البته اکثرا لینک هستند فکر کنم با کمک دوستان مرجع خوبی برای پاسخگوئی به شبهات وسوالات در باب ولایت فقیه ایجاد بکنیم
قلندری مدیر سولدوز نیوز وشب تاب

سلام
خدا اجرتون بده و موفق باشید.

محمد حسین پنج‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:03 ق.ظ http://www.hozourblog.blogfa.com


بامطلبی با عنوان أین عمار در خدمت شما هستم.
ممنون می شوم اگر لینک کنید

با سلام
لینک شدید

مرتضی چهارشنبه 29 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 02:43 ق.ظ http://eslahe-osooli.persianblog.ir

سلام اخوی خسته نباشید
تیتر مطالب جدید وبلاگ:
1.نظام هم مفت به دست نیامده !
2.«ریگی» به کفش آمریکا و انگلیس!
3.آقای اوباما! ببخشید که علیه ملت ما جنایت کردید!
4.پیام محرمانه سبزها به آمریکا واکسن نزنید، ایران را فلج کنید!
5.دزد (گفت و شنود)
6.پس از آدم کش های ریگی عنکبوتی ها وارد شدند
7.پاکستانISI ارتباط بی‌بی‌سی فارسی، ریگی و شرارت‌های بی‌پاسخ
8.سپاه:تعقیب و برخورد با تروریستها در هر نقطه دنیاپ
ممنون میشم که تشریف بیارید ومطالعه بفرمایید
یاعلی مدد

مرتضی چهارشنبه 6 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 09:17 ق.ظ http://eslahe-osooli.persianblog.ir

سلام اخوی خسته نباشی
وبلاگ حقیر به روز شد.تشریف بیاروید.[گل]
یاعلی مدد

[ بدون نام ] جمعه 8 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 02:32 ق.ظ

بابا خیلی با حالی!!!!!!!!!!!!
بهتره بری تو کار طنز و فکاهی
کلی به مطالبت خندیدم!!!!!!!!!!
جان اون محمودی بدبخت اینقدر نخندون مارو!!!!!!!!
ول کن بگذار محمود خرابکاریش را بکنه!!!!!!!!!
چون همین محمود باعث نابودی شما ها خواهد شد!!!!!
پس دم محمود گرم
توهم برو تو کار خیمه شب بازی خیلی استعداد خندوندن داری!!!!!

سلام بر شما
مشکل شما اینه که وقتی با واقعیت ها روبرو میشید دو نوع واکنش نشون میدید:۱- تمسخر-۲-تخریب
شما ار دسته اولید جنبش سبز تمام زورش رو زد که یه جشن تولد برای میرحسین بگیره که وقتی سایتها عکس شناسنامه اش رو زدن معلوم شد متلد اسفنده!!!! این هم از موج سازی خنده دار شماها!!!

محسن دوشنبه 18 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 01:41 ب.ظ

سلام و خسته نباشید به خدمت شما و همه پیروان مکتب حق و حقیقت
به امید موفقیت و قبول اعمال

سلام
شما هم موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد