وبلاگ ارزشی - تحلیلی عبرت

ان فی ذلک لعبرة ||| از دیگران عبرت بگیرید قبل از آنکه عبرت دیگران شوید

وبلاگ ارزشی - تحلیلی عبرت

ان فی ذلک لعبرة ||| از دیگران عبرت بگیرید قبل از آنکه عبرت دیگران شوید

وشد آنچه باید میشد...

> همه مان به دفعات این حماسه را شنیده ایم و دیده ایم که دانشجویان پیرو خط امام در ۱۳ آبان سال ۱۳۵۸ در حرکتی خودجوش به طرف سفارتخانه ایالات متحده (بخوانید لانه جاسوسی ایالات شکست خورده) که بعد از انقلاب ملت ایران هنوز به فعالیت خود ادامه میداد اما نه فعالیت دیپلماتیک بلکه به کانون فعالیت علیه انقلاب نوپای ملت ایران تبدیل شده بود و مردم بالاخص دانشجویان مسلمان و انقلابی به کرات نسبت به آن اعلام احساس خطر کرده بودند ولی در میان برخی از مسئولان انقلابی نمای اوایل انقلاب حرفشان خریدار نداشت. 

>> خلاصه کاسه صبر هم مسلکان ما لبریز شد و شد آنچه باید میشد... 

>>> امام از تسخیر لانه جاسوسی به انقلاب دوم یاد کردند انقلابی که به مراتب از انقلاب اول مهمتر و تاثیرگذارتر بود. این اهمیت از آن جهت است که در انقلاب اول ملت٬ درخت ظلم و جور و طاغوت را قطع کرد ولی ریشه های آن که اصل کار بود هنوز نفس میکشید که با تسخیر بحق لانه توسط دانشجویان پیرو خط امام و پیدا کردن مدارک بسیاری که حقانیت این حماسه را به اثبات رساند٬ دست مدعیان دروغین حقوق بشر و دموکراسی رو شد.

>>>> نکته بعدی این است که این اقدام توسط قشر دانشجو صورت گرفت که در هر جامعه ای به روشنفکر بودن و بصیرت داشتن شهره اند. حالا این دانشجویان بیایند با دست خالی به لانه لاشخوری که در آن زمان (نه در این زمان) داعیه حکومت بر جهان و ابرقدرتی داشت و برای خود دبدبه ای داشت و کبکبه ای...بروند و لاشخورهایش را به زیر بکشند.

>>>>> خلاصه آمریکا برای رها شدن از زیر بار ذلت این حماسه با بهترین افراد و مدرن ترین تجهیزات خود به صورت مخفیانه به طبس آمدند تا هم رهبران انقلاب نوپای ایران را ترور کنند و هم جاسوسانشان را آزاد. اما از آنجا که ما (ان تنصرو الله ینصرکم) ی هم داریم شن های بیابان مامور شدند برای نابودی شان و کردند آنچه باید میکردند. 

*** اما حالا که چیزی حدود ۲۹ سال از آن حماسه جاوید و انقلاب دوم ملت میگذرد یادمان نرود که تعداد این لانه های جاسوسی در کشورمان کم نیست و تعداد دانشجویان پیرو خط امام و رهبری را نمیدانم...

نظرات 3 + ارسال نظر
کیارش دوشنبه 13 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 05:09 ب.ظ http://abyane.com

بابا ترکوندی.
این لوگوت منو کشته.
http://www.blogsky.com/users/blogs/logo/ebrat.gif
چه خبر؟
اصفهان خوش میگذره؟
اینجا دروس عمومی ... در آورده. تشریحی جوری امتحان می گیرن که از ۶۰ نفر فقط ۱۰ نفر اونم تازه اونایی که کتاب رو خوردن می تونن جواب بدن.

مشتاق دیدار- خدا را شکر جای شما سبز!

ناشناس دوشنبه 13 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 05:11 ب.ظ http://???

من شنیدم که در انتخابات امریکا مردم هیچ تاثیری در انتخابات ندارند.
واین احذاب هستند که در این انتخابات سرنوشت رارقم میزنند.

نظر شما تا حدودی درست است و نقش مردم در انتخابات آنچنان پررنگ نیست. مثلا در انتخابات رامسال حدود ۲۰۰ هزار نفر در یک ایالت بخاطر ناقص بودن مدرک بیمه تامین اجتماعی حق رای ندارند(این است دموکراسی آمریکایی)

علی سه‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 01:55 ب.ظ http://studentbasij.blogfa.com

سلام علیکم
۱۳ آبانت مبارک اخوی
مشتاق meeting
یاحق

سلام علی آقای محلل! همچنین حاجی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد