وبلاگ ارزشی - تحلیلی عبرت

ان فی ذلک لعبرة ||| از دیگران عبرت بگیرید قبل از آنکه عبرت دیگران شوید

وبلاگ ارزشی - تحلیلی عبرت

ان فی ذلک لعبرة ||| از دیگران عبرت بگیرید قبل از آنکه عبرت دیگران شوید

افشای طرح ربایش و ترور احمدی نژاد

:: از سوم تیر ۸۴ منتظر شنیدن این خبر بودم. بعد از حدود ۴ ماه از سفر دکتر احمدی نژاد به عراق٬ وی مدتی پیش در جلسه ای خصوصی با علما و روحانیون از طرح ربایش و ترور خویش توسط نیروهای آمریکایی در عراق پرده برداشت.

با انتشار این خبر مقامات آمریکایی در شوک و حیرت و سکوتی معنادار فرو رفته اند که این نشانگر سردرگمی آنها از اطلاع ایران از این طرح و به تبع آن افشای آن از سوی احمدی نژاد است.

> اما موضع گیری روزنامه های زنجیره ای دوم خردادی وابسته به طیف مدعی اصلاحات٬ در جای خود قابل توجه است. جایی که متهم اصلی مشی روزه سکوت را در پیش گرفته است٬ طرفداران این طیف کاسه داغتر از آش شده اند و زبان به تمسخر و استهزا و انکار گشوده اند. که این حرکت آنها از دو حالت خارج نیست:

۱- آمریکا مدارکی را در اختیار این جریان قرار داده است که خود را تبرئه کرده است.

۲- حرکت آنها بواسطه کینه و دشمنی با احمدی نژاد است.

که در هر دو حالت باید به حال این جریان و طرفداران آن تاسف خورد.

>> ربایش و ترور شخصیت های مستقل توسط دولت آمریکا و فرزند حرام زاده اش اسراییل امری بعید و تعجب آور نیست چراکه هرگاه جریان یا فردی مستقل٬ برخلاف خواسته های امپریالیستی آمریکا یا لابی صیهونیسم حرکت کند٬ به سرعت ترور شخصیتی یا فیزیکی میشود چه خارجی باشد(کاسترو٬ چاوز) چه داخلی(جان کندی) چه رسد به احمدی نژاد که اکنون به دشمن شماره یک آنها تبدیل شده است ٬ و تلاش برای ترور وی از سوی آنها امری طبیعی است.

.::. گفتنی است در یکی دیگر از سفرهای خارجی نیز سیا و موساد قصد ترور این مرد مردمی را داشتند که نیروهای امنیتی و اطلاعاتی ایران این حرکت را نیز توسط کانال های ویژه در نطفه خفه کردند.

                        احمدی نژاد

 

نظرات 2 + ارسال نظر
بی نشان یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 08:14 ب.ظ

خدا حفظش کنه انشالله.

محمدرضا یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 08:15 ب.ظ http://entezar4u.blogsky.com

فان حزب الله هم الغالبون
ادامه بده.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد