وبلاگ ارزشی - تحلیلی عبرت

ان فی ذلک لعبرة ||| از دیگران عبرت بگیرید قبل از آنکه عبرت دیگران شوید

وبلاگ ارزشی - تحلیلی عبرت

ان فی ذلک لعبرة ||| از دیگران عبرت بگیرید قبل از آنکه عبرت دیگران شوید

فرقه سبز نقطه ای مقابل عقلانیت


سکانس اول: موسوی از بمب های جنگی تا بوم های نقاشی!

 

خاتمی با آن عبای شکلاتی اش تازه از سفرهای استانی به یاسوج، شیراز و بوشهر برگشته بود و همه چیز برای اصلاح طلبان و  مرد صاحب "دستهای جنجالی" رنگ و بوی ناامیدی داشت چراکه استقبال مردمی از خاتمی حاکی از رویگردانی مردم از جریان موسوم به اصلاح طلب بود و همه این جریانات زمانی رخ داد که ثبت نام نامزدهای دوره دهم ریاست جمهوری آغاز نشده و این سفرها برای آزمودن فضای حاکم بر افکار عمومی صورت می پذیرفت. در چنین فضایی اصلاح طلبان که همه چیز را از دست رفته می دیدند و حنای خاتمی شان و شعارهای دروغین آزادی بیانشان هم دیگر برای مردم رنگی نداشت به این در و آن در می زدند تا فردی را که قرابت قابل قبولی با اندیشه هایشان دارد به عنوان کاندیدای مطبوعشان معرفی و مورد حمایت قرار دهند، مسلما در این بین خاتمی از آن جهت با اقبال عمومی در سفرهایش مواجه نشد که ملت ایران هنوز ذلت ها و رنجهای 8 ساله دولت او را فراموش نکرده بودند و اکنون با استفاده از نتیجه آزمون خاتمی باید به سراغ فردی رفت که در اذهان عمومی جز یک "خاطره" از وی چیزی در بین نباشد و چه کسی بهتر از میرحسین موسوی که در عملکرد 8 ساله خود اثبات کرد که از صدر تا ذیل نظام از امام(ره) تا مجلس و مطبوعات را هیچ کدام بر نمی تابد گرچه در ابتدا برخی از اصلاحاتیون به وی لقب هندوانه قاچ نخورده، غارنشین، دیرحسین و… دادند اما شرایط٬ بحرانی است و بقولی کاچی از هیچی بهتر است!

میرحسین موسوی کمونیستی بود که توسط شهید رجایی مسلمان شد و با اینکه در راه انقلاب حتی یک سیلی هم نخورده بود به برکت اسلام و انقلاب اسم و رسمی یافت وی در مدت 8 سال نخست وزیری اش (60-68) که مصادف با جنگ تحمیلی و رهسپار شدن جوانان این مرز و بوم به قربانگاه الهی بود، ایشان 3 مرتبه استعفا (که بیشتر به قهری کودکانه شباهت داشت) نمودند و در دفعه آخر هم به مدت 1-2 هفته ناپدید شدند و این در حالی بود که کشور در بحرانی ترین شرایط جنگ بسر می برد و موسوی نخست وزیر مملکت بود! قهرهای بچه گانه موسوی با نامه شدیداللحن خمینی کبیر پاسخ داده می شود و اوضاع مملکتی کمی مساعدتر  می شود.

مثلث "ما نمی توانیم" متشکل از موسوی-هاشمی-رضایی جام زهر را به ... و جنگ تمام می شود همراه با آن دهه 60 با همه خون دلهایی که میرحسین برای امام(ره) به ارمغان آورده بود، تمام شد و سکوتی 20 ساله از 68-88 برای موسوی آغاز شد و در این مدت هجمه ها و حملات گسترده و سازمان یافته ای علیه  اسلام و انقلاب و آرمانهای امام و خود امام و هتک حرمتهای فراوانی به معصومین(ع) و حتی خدا در میان مسئولین و مطبوعات اصلاح طلب صورت گرفت اما احساس خطری از سوی یار غار امام(!) احساس نشد و همچنان تابلوهای نقاشی  مهمتر از آرمان های امام بودند!

 

سکانس دوم: بازگشت موسوی

 

میرحسین موسوی آمد و از همان ابتدا بر چند طبل بطور توامان کوبید، از راه نرسیده و عرق جبینش خشک نشده احتمال تقلب، پیروزی پیشاپیش خود، دروغگویی دولت و صداقت خود، قانونمداری خود و قانونگریزی دولت و خلاصه هر گزینه ای که در آن٬ او خوب است و بقیه بد! را هرجا که می رسید طوطی وار و بدون ذکر دلیل و مدرکی طرح می کرد و این همان چیزی بود که عوامل پشت صحنه و صحنه گردان اصلی خواهان آن بودند.

موسوی از همان ابتدا تفرقه را در میان مردم با انتخاب رنگ سبز کلید زد. وی در ساعت 21 روز 22 خرداد که هنوز رای گیری در شعب اخذ رای ادامه داشت پیروزی خود را قبل از شمارش آرا اعلام و در پی آن خاتمی و برخی سران اصلاحات پیروزی وی را تبریک گفتند و اینطور یکی از شگردهای انقلاب های رنگی از سوی گروه مذکور کلید خورد و آنان هر نتیجه ای غیر ار آن را  نشان تقلب(!) و منجر به شورش عمومی دانستند.

            

دیکتاتوری اقلیت سبز با لشکرکشی به کف خیابانها بواسطه توهم تقلب و احساسات تحریک شده شان، جرمی بزرگ و ظلمی آشکار را نسبت به مردم و نظام اسلامی روا داشتند  که تبعات اولیه و مهم آن نادیده گرفتن حماسه حضور 40 میلیونی مردم در انتخابات، نهادینه کردن قانون شکنی و دیکتاتوری سبز٬ به آتش کشیدن اماکن عمومی و وسائل نقلیه عمومی و شخصی مردم، سوزاندن بانک ها، کشتن تعدادی از افراد بی گناه، به آتش کشیدن مسجد لولاگر توسط فرقه سبز و هزاران جرم بزرگ و کوچک دیگر که هیچگاه از سوی میرحسین موسوی در بیانیه های گاه و بیگاهش محکوم که نشد هیچ بلکه تحریک به اغتشاش هم می شد.

پس از بازداشت عده ای از سران اغتشاشات که با هنرنمایی عده ای از آقازاده ها و سقوط برخی خواص و نقش آفرینی دشمنان خارجی و داخلی و انجمن های تروریستی شکل گرفته بود، آرامش به جامعه بازگشت؛ لزوم این بازداشت ها آنجا اهمیت می یافت که در روزهای آخر کودتای مخملی سبز شاهد تغییر ماهیت انتظامی به امنیتی بودیم که با درخواست مردم و اراده نظام و تقدیم 20 شهید بسیجی (از مجموع 37 کشته) و صدها زخمی، فضای آرامش به جامعه بازگشت. محمد علی ابطحی در اعترافاتش اینگونه می گوید:«نادانی میرحسین موسوی، خیانت خاتمی و انتقام هاشمی رفسنجانی دلیل بروز مشکلات بعد از انتخابات بود.»

 

سکانس سوم: به خدا من زنده ام!

 

در این فاز پروژه هایی بصورت زنجیروار کلید می خورد که هدف آنها ایجاد حداکثر تاثیرگذاری بر مخاطب با دروغ های بزرگ زودباور است. در این مرحله از سوی فرقه ضاله سبز پروژه "شهید سازی" توسط علیرضا بهشتی و الویری با ارائه لیست کشته شدگان 72 نفره سبز کلید خورد که با یکی یکی زنده شدن افراد کشته شده در لیست کذایی فوق این پروژه به شکست انجامید. در گام بعدی پروژه "تجاوز" توسط مهدی کروبی با ارائه چند حلقه سی دی خود ساخته و دروغین شروع شد که با پیگیری قوه قضاییه و پزشکی قانونی کذب بودن ادعای تجاوز اثبات و تهیه کننده فیلم مذکور به خارج کشور گریخت، کروبی هم خواهان خاتمه پیگیری ها شد!

 

سکانس چهارم: خط امام یا دستخط امام!

 

فاز بعدی جریان سبز، استفاده حداکثری از مناسبت ها بود تابه این ترتیب بتواند به بازسازی بدنه فروریخته اجتماعی خود بپردازد به این ترتیب در روز قدس عده ای با نماد سبز که روزه خواری می کردند بر خلاف آرمان و اهداف روز قدس که حمایت از ملت مظلوم فلسطین و تلاش برای رهایی قدس شریف است شعار انحرافی "نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران" را مطرح نمودند که خلاف بیان صریح رسول الله(ص) می باشد که فرمود:«اگر مسلمانی ندای کمک خواهی مسلمانی را بشنود و به داد او نرسد مسلمان نیست» همین دست رفتارها سبب شد نا ملت بزرگ ایران در این روز عزیز خاتمی، موسوی و کروبی را از جمع خود دور کنند و فراری دهند.

سبزها در  13 آبان، روز استکبارستیزی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام، در حرکتی انحرافی و دشمن پسند بجای مرگ بر آمریکا که اول مستکبر عالم و دشمن شماره یک اسلام و بشریت است شعار مرگ بر روسیه و چین سردادند تا یک بار دیگر وابستگی خود به آمریکا را نمایان نمایند.

اما در 13 آبان 88 جمله ای بر زبان فرقه سبز جاری شد که به مثابه پای نهادن بر خون شهدا و دهن کجی به امام خمینی(ره) بود و آن شعار "استقلال آزادی جمهوری ایرانی" است شعاری که داعیه داران با امام بودن هیچ واکنشی نسبت به آن بروز ندادند شاید خوشحال هم شده باشند… از آن امامی دم می زنم که فرمود: جمهوری اسلامی نه یک کلمه کمتر و نه یک کلمه بیشتر. و آن امامی که فرمود: اگر کسی جمهوری اسلامی را بدون اسلامش بخواهد دشمن ماست… و آیا اکنون می توان گفت میرحسین موسوی و حامیان سبزش دشمنان خمینی کبیر هستند؟

                 

اما عملکرد کودتاچیان سبز در 16 آذر، سالروز شهادت 3 آذر اهورایی استکبارستیز و ضد آمریکایی، آنقدر وقیحانه و بیشرمانه بود که دل هر ایرانی مسلمان و وجود هر انسان انقلابی را پر از اندوه می کند.

میر حسین موسوی با اعمال غیر عقلانی و دشمن پسند خود، زمینه ایجاد اغتشاش و نا امنی و اهانت ها را فراهم آورد و هموست مسبب اصلی اهانت به امام خمینی(ره) در 16 آذر در دانشگاههای تهران، شریف، شیراز، کرمانشاه و سایر نقاط اما جالب و یا بهتر بگویم تاسف بارترین نقطه تاریک این مساله آنجاست که موسوی خط امامی! بازهم همچون گذشته واکنشی ندارد که انجام دهد! و  در مقابل صدا و سیما که جریانی مخوف را رسوا نمود٬ مورد هجوم قرار می گیرد. اما واکنش های مردمی، دانشجویان، بازاریان و… بر علیه هتک حرمت امام خمینی(ره) بقدری گسترده بود که بی بی سی فارسی و صدای آمریکا که از ناشرین کلیپ های اهانت به امام بودند در اقدامی انفعالی و اجباری از امام خمینی(ره) تمجید کردند و کار به جایی رسید که نوری زاده ضد انقلاب و جیره خور اسرائیل هم در این جریان قرار گرفت!!!

هتک حرمت نسبت امام عزیز از سوی سبزها به این دلیل صورت گرفت که معاندان نظام  جمهوری اسلامی بخوبی دریافته اند که تا زمانیکه یاد امام در میان مردم زنده است به همان اندازه نیز انقلاب پویا٬ سرزنده و موثر است.

اقدامات دشمن پسند فرقه سبز کار را بجایی رساند که مجید توکلی لیدر سبزها در دانشگاه امیرکبیر و سمبل مقاومت اصلاحات(!) بعد از نفی عصمت رسول الله(ص) و حضرت علی(ع) و اهانت به امام و رهبری با تاسی به مرادش بنی صدر خائن با پوششی زنانه از دانشگاه قصد فرار داشته و سبزهای مدعی خط امامی در تجمعات دانشگاه تهران بجای مجکومیت هتک حرمت، عکس های منتظری را در دست میگیرند! تا یکبار دیگر ثابت کنند امام و خط امامی بودن تنها یک بهانه است… فریاد وا امامایشان گوش فلک را کر کرده و عملشان باعث شده عده ای سبز با آتش زدن تصاویر امام و تصویربرداری از آن و ارسال به بی بی سی فارسی، صدای آمریکا و واشنگتن تی وی خوش خدمتی شان را به اثبات برسانند و دشمن از همه جا ناامید را امید تازه ای ببخشایند.

 

سکانس پنجم: بازگشت به عقب، داماد لرستان!


همه این جریاناتی که با دور تند گذشت از یک "دروغ بزرگ" شروع شد، توهم تقلب. برای اثبات چگونگی تقلب فرصت 15 روزه شورای نگهبان برای ارائه مستندات و بازشماری 10 درصدی صندوق ها هم فایده ای نداشت چراکه اصلا قرار نبود چیزی از سوی سبزها به عنوان حقیقت جز آنکه خودشان می گویند وجود داشته باشد! اما بالاخره زهرا رهنورد همسر میرحسین موسوی بعد کلی پیگیری و خواهش یک سند از تقلب ارائه داد و گفت: موسوی که ترک است پس رای ترک ها مال اوست، من هم لرم و موسوی داماد لرهاست پس رای لرها هم مال اوست… حالا که رای نیاورده پس تقلب شده! این هم از استدلال متفکرترین زن جهان!!!

 

سکانس ششم: از گوگوش تا سروش!

 

اصرار سران فرقه سبز و در راس آنها میرحسین موسوی برای تبدیل یک مشکل انتخاباتی به بحران اجتماعی و تهدید مکرر نظام اسلامی از سوی وی کار را بجایی رسانده که علاوه بر نهادینه شدن قانون شکنی در جامعه جریانی ایجاد شده که از بی حرمتی به هیچ جایگاهی ابایی ندارد و تمامی تبعات آن متوجه شخص موسوی و سران فتنه می باشد کسانی که با عملکرد خود حامیانی از گوگوش تا سروش را دور خود جمع کرده اند که در این بین گروه های تروریستی، ضد انقلابیون، سلطنت طلب ها و صهیونیست ها و همجنس بازان(!) به چشم می خورد و باز هم ندای  وا امامای آنها در اوج است.

 

سکانس هفتم: برو و زنده بمان یا بایست و بمیر!

 

اما منافقینی که در لباس دوستی اسلام و انقلاب و امام خمینی(ره) خود را بجای دلسوز و ناجی ملت ایران(!) جا زده اند بدانند، ایستادگی شان مقابل انقلاب اسلامی و اسلام انقلابی و انقلابیون مسلمان ایرانی و تعظیم آنان به آمریکای مستکبر و اسرائیل کودک کش کار آنان را به جایی خواهد رساند که عاقبتی جز نابودی برایشان قابل تصور نیست. و مکروا و مکرالله والله خیر الماکرین.

 

سکانس هشتم: معرفی!

 

اگر می خواهید ما را بشناسید داستان کربلا را بخوانید...

               

نظرات 50 + ارسال نظر
مرتضی سه‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 12:18 ب.ظ http://eslahe-osooli.persianblog.ir

سلام خداقوت
خیلی خوب وزیبا نوشتید.ممنون
راستی چندجا غلط املایی داشتید که نمره شما می شود19 !
یا حسین لعنت بر میرحسین
اللهم عجل لولیک الفرج
یاعلی مدد

سلام
نظر لطف شماست
دیشب دیروقت مطلب رو تایپ کردم البته الان تصحیح شده و غلط املایی به 0 رسیده!
اول دعا کنیم برای هدایت همه

نریمان سه‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 02:16 ب.ظ

سلام بر دوست عزیزم.یه سول داشتم.توهین به عکس امام(ره) از لحاظ شرعی گناه محسوب میشه؟توهین به هر کس در هر جایی و مکانی محکومه و نمیشه اسمشو ازادی و انتقاد گذاشت.همیشه سبز خواهم بود

سلام
جوابتون رو در پست قبلی نوشتم و اینجا تکرارش نمی کنم
باهاتون موافقم توهین در هر جا محکومه
سبز باشی اما از نوع خوبش!

مریم سه‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 02:36 ب.ظ

سلامی 2باره
بازم مثل همیشه طوفانی و ویرانگر!

سلام
ممنون
اما واقع گرایانه است!

اشکان سه‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 02:38 ب.ظ

بیشتر اوقات برای پیدا کردن تحلیل درست به وبلاگت سر میزنم و حظ می برم موفق باشی

سلام اشکان جان
امیدوارم بتونم با نوشته های مناسب لطفتون رو جبران کنم.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 02:38 ب.ظ

بسیجی برو گم شو

اول سلام
دوم من به شما توهین نمی کنم
سوم اگر بسیجی نبود...ناموست اینجا نبود

علی سه‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 03:00 ب.ظ

اگر بسیجی نبود ندا زنده بود
اگر بسیجی نبود پارتی بازی هم نبود
اگر بسیجی نبود ملت خیالش آسوده بود
اگر بسیجی نبود تو رای ملت خیانت نبود
اگر ......

اول سلام بعد کلام!
مشکل خیلی از شماها اینه که هر حرفی رو بدون استدلال و منطق میپذیرید و در آن فکر نمی کنید که تفکر بهترین عبادات است.
قتل ندا آقا سلطان همانقدر سناریو بودنش واضح است که نورانی بودن خورشید: ندا آقا سلطان در منطقه ای دور از درگیری که هیچ نیروی انتظامی و بسیجی حضور نداشته اند به قتل رسیده-در بی بی سی فارسی ۴۵ دقیقه قبل از قتل وی مدام تصاویر او را نشان میدهند! در لحظه کشته شدن ۲-۳ دوربین با کیفیت بالا از تمتم جهات فیلم تهیه می کنند-وی با سلاحی کشته شده که کالیبر آن پایین است و در زمان انتخابات قاچاق آن به کشور زیاد شده بود-آرش حجازی متهم ردیف اول حدود ۵ روز قبل از قتل ندا می آد به ایران و در صحنه قتل حاضر میشود نفس مصنوعی میدهد و فردایش به بی بی سی فارسی رفته و... اینها فکرتان را به تعقل وا نمیدارد...؟
اگر بسیجی نبود الان ناموس این مملکت زیر دست یه مشت اجنبی وحشی بود که الان شماها دارید حرص اونا رو میخورید
میگی خیانت اما بزرگترهای شما هیچ دلیلی براش ندارن و برو توی همین پست که نوشتم و جواب کذایی و خنده دار رهنورد رو بخون...
تفکر

محب " علی سه‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 04:05 ب.ظ

گرگها خوب بدانند در این ایل غریب
که پدر رفت " تفنگ پدری هست هنوز
گرچه نیکان همگی بار سفر بربستند
شیر مردی چو علی " خامنه ای هست هنوز
گر امام شهدا نیست کنون در بر ما
خلف صالح و مظلوم " علی هست هنوز
سبزهای لجنی !! بدانید ما اربابانتان را از این کشور بیرون کردیم شما که نوچه هایشان هستید و هیچ

سلام
عجب شعر حماسی زیبایی من که خیلی لذت بردم
موید باشید

مرضیه سه‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 04:58 ب.ظ

عالی بود دمت گرم

سلام
نظر لطف شماست.

Sir.Alex سه‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 05:20 ب.ظ http://www.zootova.persianblog.ir

سلام میلاد جان.خیلی عالی بود.جدا لذت ردم از قلمت برادر.

رو قلب ما نوشته ، بسیجی سید علی . . .

علی علی

سلام
موفق باشی
حاجی رو قلب منم نوشته
یا حق

کشوری سه‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 05:58 ب.ظ http://www.atu.blogfa.com

سلام مطلبتون زیبا بود .به وبلاگ منم سری بزنید.

سلام
موفق باشید.

درسا سه‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 06:13 ب.ظ http://www.dorsa333.blogfa.com

سلام واقعا پر محتوا بود.

سلام بر شما
ممنون و موفق باشید.

سلام سه‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 07:57 ب.ظ

سلام برادر ارجمند
اولا" فرض می کنیم که همه صحبت های شما درست ، همه توهین های شما به زبان خودتان درست ، همه سبزها لجنی به جز سبزی که شما دوست داری ، آنهم درست ، اصلا" بسیجی ها معصومین این آب و خاک و همه آن سیزده میلیون (بر فرض درست شما درست) اصلا" خاتمی و موسوی و آبا و اجدادشان خیانتکار و همه مصباح ها و روح الله حسینیان ها و ... انصار و مجاهدین امروز امام زمان ... و فرض کنیم شما هم سرور ما . اما تو رو جان هر کی دوست داری به من بگو چرا بعد از سی سال انقلاب و بعد از بخاک و خون کشیدن این همه جوون . شما لشکریان امام زمان ، منتظران واقعی ایشان نتونستید کاری کنید که سیزده میلیون انسان سبز لجنی نشن . که حالا مجبور باشید با چوب و چماق و زنجیر در خیابانها به جان مردم بیفتید . شبانه به خابگاه ها برید . به من بگو و من گمراه و لجن رو به سرزمین پاک و مقدس ببر و بگو چرا بعد از سی سال که همه رسانه ها که البته نمی توانی انکار کنی بخصوص در مورد صدا و سیما در دست پاکان عالم بود این همه جرم و جنایت (جهت اثبات به صفحه حوادث مراجعه کن ) درمملکت امام زمان زیاد شد. البته می دانم مثل برادر دکترتان جناب احمدی نژاد پاسخ خواهی داد که تمام بدبختی عالم بردوش همین هشت سال است و تمام پاکی ها برای شما عزیزان .

سلام
ببینید که چه کسی تخم تفرقه رو در دل ملت کاشت زمانیکه فردی با ادعاهای کذب به منتخب ملت توهین و به وی افترا میبندد و هوتدارنش نیز او را دیکتاتور! مینامند و هزاران فحش و ناسزای دیگر را در جامعه رواج میدهند آنوقت آیا می توان انتظار داشت که اتفاقی رخ ندهد؟
تمامی مصیبت ها که نه! ولی بخش اعظمی از آن ریشه در همان دوران دارد اما سوال اینجاست چرا هر پیشرفتی باشد آنها در آن سهیم اند و هر مشکلی که وجود دارد آنان در آن سهمی ندارند..؟!!!

سحر سه‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 10:43 ب.ظ

با سلام

مستدل و عالی. با اجازه شما فرزند گرامی اضافه میکنم با توجه به فرموده پیامبر گونه امام وقتی صهیونهستها و خدمتگزاران غربیشان به سبز های لجنی هورا میکشند معلوم است آبشخور موسوی و بقیه فرقه کجاست

با سلام
از نظر تکمیلیتون ممنونم.

ایرانی سه‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 10:52 ب.ظ

خدا لعنت کند ان بازنده انتخابات نهم را که افعی خطر ناکی به نام موسوی را از خواب زمستانی بلند کرد و به جان مردم انداخت

اول دعا میکنیم برای هدایت اگر نشدند آنوقت جمله شما صادق است

خسرو سه‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 11:59 ب.ظ

من همیشه از خود پرسیده ام ایران را چه شده است که هر وقت خواست سر بلند کند و به اوج تمدن تاریخی خود برسد عده ای خائن مثل علف هرز پیدا می شوند و این راه را سد می کنند بنده به ولایت فقیه اعتقادی ندارم اما آقای خامنه ای و احمدی نژاد را دوست دارم چون فکر می کنم پس از مدت ها دارند کشور را بسوی جایگاه واقعی علمی و سیاسی خود پیش می برند کاش ریشه وطن فروشان رنگارنگ برای همیشه از این ملک و مملکت کنده می شد

به نکته جالبی اشاره کردید که خیلی ها از اون غافلند.

احمد چهارشنبه 25 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 01:32 ق.ظ

سکانسه هشتمشو من میگم
محرمی در راه است...یزیدی ظالم که در زندان هایش عاشقان را ببند کشیده زبان ها را در زنجیر کرده همگان را تحقیر کرده
ارزشه اختیاره انسانیت را به اطاعت غریزی کاهش داده حکم رانی میکند هر ظلمی میکند و اسمه آن را دین میگذرد
حسین زمان به همراهه یارانش در راهند تا این ظالم که حرفه مردمش را نمیشنود از تخته فرعونیاش به زمین بکشند
یزید مردم را ولی نعمت نمیداند بلکه خود را ولی نعمته همگان میداند
حسین به جنگه ظالمان میرود و کشته میشود
یزید میکوشد چهریه اوه را تخریب کند و را یک قدرت طلب معرفی کند
ولی پس از چندی فرزاندانه حسین این دیکتاتوره خون خار را به سزای جنایاتش میرساندد
...............................
به قوله گاندی اول به حسابتون نمیارن بعدش تهقیرتون میکنن بعد بهتون مقابله میکنن و بعد شما پیروز میشین........در این شادی ملی اوه دینی شما هم سهمباشد
بهاری دیگر در راه است یا حسین

اول متن رو بخون تا یه کم روشن بشی بعد شعر خودتون رو میسرودید!!!!
این میرحسین که ملت ایران داره میبینه یه یزید به تمام معناست کسی که از قربانی کردن هیچ ابایی ندارد و لذت هم می برد از توهین و توهم همچنین...

سید محمد جواد کاشانی چهارشنبه 25 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 08:43 ق.ظ http://www.putbasij-kashani.blogfa.com

سلام.خسته نباشی.
به ما سر بزن.
یاعلی

سلام
موید باشی.
چشم
حق نگهدارت

دیالوگ سرخ چهارشنبه 25 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 09:52 ق.ظ http://leftdialog.wordpress.com

فرمودید
"مثلث "ما نمی توانیم" متشکل از موسوی-هاشمی-رضایی جام زهر را"
یک لحظه پیاده بشوید و با هم بریم

یک سوال

توقف جنگ چه مشکلی داشت...
چه سودی پشت تداوم جنگ نهفته بود؟

بنده نه موسوی و هاشمی را قبول دارم و نه کروبی و رضایی را
فقط اندر کف جنگ طلبی شما مانده ام

عراق به ایران حمله کرد هجومی یکپارچه و گسترده که ایران با رهبری امام عزیز و رشادتهای جوانان بی ادعایش توانست از حالت دفاعی صرف و موقعیتی مظلومانه به جایگاه برتری در جنگ دست یابد آیا تا بحال از خود پرسیده اید چرا آمریکا این حالت را دوست نداشت ادامه جنگ و ساقط کردن دیکتاتوری صدام توسط ایران آرزوی همه مسلمانان زجر کشیده عراق بود که اب کار شکنی های زیادی ناکام ماند اما امام عزیز در این رابطه یعنی دفاع مقدس فرمودند راه قدس از کربلا می گذرد که نگاه کلان آزادسازی قدس شریف را نمایان می کند.

ازدواج به سبک سبزهای لجنی چهارشنبه 25 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 10:24 ق.ظ http://smmk.blogfa.com

سلام
خدا خیرت بده
عالی بود
با مطالب ازدواج سبز ، گفتگوی 2 دوجنسه سبز و سکوت آقای خمینی
در خدمتم

سلام
ممنون
حتما سر میزنم

دیالوگ سرخ چهارشنبه 25 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 06:46 ب.ظ http://leftdialog.wordpress.com

ببینید

نمی دانم آیا شما اصلا به دنیای واقعی اعتقادی دارید یا نه

ولی بطور کلی اگر به وضع ایران سال ۶۸ نگاهی بکنید،با ایرانی مواجه هستید که کارخانه های دولتی ورشکسته دارد،جمعیت روبه افزایشی دارد که از روستا ها به شهر مهاجرت کردند و کشاورزی رو به افول است.

تازه این فشار خارجی را در نظر بگیرید و ببینید که اگر ایران شروع به حمله گسترده و فراتر از فاو به عراق می کرد،آمریکا هم وارد جنگ با ایران می شد،(کما اینکه به صورت محدود شد و می خواست بیشتر داخل شود که با ماجرای ساقط کردن هواپیمای مسافربری ایران گویا گوشی دست آقایان ما افتاد)

از نظر سلاح هم تحریم بودیم...

من نمی دونم

از هر جهت که به قضیه نگاه می کنم ، هم ماجرای رسیدن به کربلا را خنده دار می بینم و هم راه قدس رسیدن رو مساوی نابودی کشور می بینم

سلام
یله همه اینها بود اما ببینید مثلث ما نمیتوتنیم کار را به جایی رساند که امام فرومدند جام زهر به من نوشانده شد یعنی عده ای که حول امام بودند توان ادامه نداشتند و مرتب بهانه میگرفتند و سنگ اندازی میکردند.
نظر شما قابل احترام است

کیوان پنج‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 01:07 ق.ظ

پس کامنت ما چی شد آقای به ظاهر روشنفکر؟

سلام کیوان جان
در کامنت قبلیت قسمت اول رو جواب داده بودم اما چون قسمت دوم سوالت توهین به دیگران بود منتشر نشد اگر همون سوال را با ادبیات بهتری ارسال کنی در خدمتم

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 03:46 ق.ظ

من داستان کربلا را خواندم .
شما یزیدید یا عمر سعد کدومش؟
امیدوارم در جامعه قدم بزنی و با مردم اطرافت بیشتر آشنا بشی اونموقع در میابی که حرف مردم چیست و کیست که دغل بازی و مقدس معابی میکنه.

یه کم بیشتر دقت کن!
شما یه طوری صحبت میکنی مثل اینکه بنده در غار زندگی میکنم و شما در بین مردم!
مردم خود تشخیص میدهند که یزید زمانه که به همه ارزشها هجوم برده کیست...

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 07:47 ق.ظ

خاک بر سر کثیف شماها به خدا دروغ می گوئید. استقبالی که در مشهد علی رغم کارشکنی از خاتمی شد بی سابقه است. به خدا دروغ می گوئید اگر نه اجازه مجوز یک میتینگ بدهند. به خدا دروغ می گوئید.....

من به شما توهین نمیکنم اما شما هرچی در دل داری به من بگو
خاتمی در انتخابات ۸۸ به اصفهان اومد سه چهارم میدان امام هم ژر نشد اما احمدی نژاد که آمد اصفهان واقعا یکپارچه شور بود و شور
مشهد هم همین قصه بود

Ali پنج‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 08:39 ق.ظ http://alitarlani.blogfa.com

سلام میلاد عزیز
برای اولین باره که به وبلاگت سر میزم و مطالبت رو میخونم- بحق از قلم روان و جملاتتون لذت بردم .
خواهشی که دارم اینه که یکبار خودمون رو بجای سبزها بزاریم و سوالات اونا رو هم جواب بدیم - سوالاتی مثل لباس شخصی ها کیا هستند و با چه مجوزی به مردم سبز یا حتی رهگذر (دوست خودم) حمله میکنند.پس نیروی انتظامی چکارست؟ و خیلی سوالات دیگه ...
من خودم به برخی عملکردهای رئیس جمهورم میبالم و به برخی گفتارها در مورد امام زمان (عج) انگشت تعجب به دهان میگیرم .

سلام بر شما علی آقا
از حسن انتخابتون ممنونم.
بله وقتی فردی مثل سعید عسکر در... داریای نفوذ هست و حدود ۳۰۰ لباس شخصی در اختیار دارد و هر غلطی انجام میدهد باید فکر چاره بود در حدود ۱۸ آذر ۷۸ که آقا نماز جمعه رفتند و گفتند با دانشگاه اینگونه نکنید همین سعیدعسگر بود که دهن کجی کرد و....
درست است در فضای فتنه باید روشنگری کرد.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 08:50 ق.ظ

سلام
وقتی حکومتی مجبور شد برای حفظ خودش تک تیر انداز ها رو روی پشت بوم ساختمان ها بذاره و مردم معترض (به هر دلیلی) رو از ناحیه سر، گلو، گردن و خلاصه بالا تنه مورد اصابت قرار بده. اسمش نمی تونه حکومت اسلامی باشه.
وقتی حکومتی در کهریزکش به جای زندانی کردن آدما، اونا رو می کشه نمی تونه الهی باشه! حتی آقای خامنه ای نیز از این تند روی ها گله مند شد و اونجا رو تعطیل کرد.
وقتی حکومتی 1 ماه مردم رو میندازه تو هیجان انتخابات و درست یک روز بعد از انتخابات به مردم معترض میگه خفه شین (!) نمی تونه حکومته عاقلی باشه. مسابقه فوتبال هم که بود باید فکری عاقلانه برای نظر مردم مخالف می کرد.
وقتی حکومتی به مخالفش توهین و فحاشی می کنه نمی تونه حکومتی قوی باشه، چون میترسه و راهی غیر از فحش و توهین نداره.
وقتی حکومتی برادران سایبری سپاه (!!!) رو علم می کنه و نیرو های نظامی رو در مسایل سیاسی وارد میکنه نمی تونه پایدار باشه.
وقتی حکومتی به خطر افتاد، پول لازم داره. اینجوریه که یک میلیارد یک میلیارد یا به تازگی 17 میلیارد 17 میلیارد در اون گم میشه!!!
وقتی برای راهپیمایی مردم، سپاه نظر میده و بیانیه صادر میکنه (مگر قرار نیست نیروی نظامی تو سیاست نیاد؟!) یعنی کار اشکال اساسی داره.
وقتی به اسم بسیجیان مقدس (واقعا به نظر من مقدس) یک مشت لباس شخصی چاله میدانی وارد اجتماعات می شن و از حسن نیت بسیجیان استفاده می کنن باید یک جای کار اشکال اساسی داشته باشه.
دوست ارزشی و معتقد به عبرت، لطفا کمی به سابقه حکومت هایی که برای حفظ خودشون مجبور شدن به نیروی نظامی روی بیارن مراجعه کن و عمر آنها را ببین.
عبرت بگیریم و اینقدر فحاشی و توهین به هم نکنیم....

سلام
ببنید جرم بزرگ را چه کسی مرتکب شد و قضایا را برای خوتان اصلی و فرعی کنید چه کسی باعث شد که عده ای با توهم تقلب به خیابانها بیزند و موجبات ناامنی و کشت و کشتار را مهیا کنند
موسوی با توهم تقلب بانی اصلی و خائن به ملت بود کسی که برای این ادعایش حتی یک برگ سند ارائه نداد و مرتب کوک شده بود کع بگوید تقلب شده
من منکر اشتباهاتی که از سوی عده ای در کهریزک رخ داد نیستم و حتی شخص اول نظام اول ژیگیر قضیه بود
اما باید دید چه کسی باعث شد دشمن به طمع بیفتد و همه ارزشها از امام و اسلام و حسین(ع) به سخره گرفته شد...؟

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 01:56 ب.ظ

مثلث ما نمی توانیم!!!! آخری ها داشتید با آمریکا وارد جنگ میشدید مطمئن باشید 10 روز هم با آن امکانات نمیتوانستید دوام بیاورید نیروی هوای عملاً ناکار شده بود و توان دفاع را نداشت آمریکا با 10 بمب افکن نابودتان میکرد کمی فکر کنید و به حرفهای احساسی توجه نکنید.

آمریکا داشت با ما وارد جنگ میشد!
بله همین تفکر شما که ما نمی توانیم با ةنها مقابله کنیم تفکر مثلث ما نمیتوانیم بود نیروی هوایی ما در جنگ یکی از پایه های قوی بود که تا آخر جنگ پویا بود
آمریکا اگر میتوانست ما را نابود کند ۳۰ سال صبر نمیکرد شما کمی ترس را در دل خود بیرون کنید تا متوجه شوید که خدایی هم هست

همیشه سبز پنج‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 02:11 ب.ظ

مطالب سایت اسکن شده روزنامه کیهانه.نیازی به خوندن نداره.نریمان

سلام
همین کارها را میکنید به حرف مخالف گوش نمیدهید و در آخر سقوط میکنید... سقوط

حسام پنج‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 02:27 ب.ظ

سلام دوست عزیز من

می خواستم خواهش کنم ادرس این 20 شهید رو با اسامی مبارکشون برای من ارسال کنی چون ما هر پنج شنبه به اتفاق خانواده به زیارت اهل قبور به خصوص شهدای مظلوم و عزیز مون می ریم
موفق باشی برادر خوبم

به زیارت اهل قبور رفتید دعا کنید ما رو هم فراموش نکنید.
متاسفانه علیرغم اینکه از سوی سبزها به دروغ لسیت ۷۲ نفره!!!! صادر میشد و از کشه های خود کشته حمایت میکردند... بسیج برای جلوگیری از ایجاد بهانه بدست فتنه گران اقدامی را در زمینه بزرگداشت این عزیزان انجام ندادند.

محمد پنج‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 06:23 ب.ظ

اندکی صبر سحر نزدیک است..
شما هم که از رو نمیرید..با مردم باشید..اهان.حتما نفعی یا پولی بهت دادند این طور خودتو میکشی

شما هم اینقدر مردم مردم نکنید! والا حیا هم چیزه خوبیه!
در تجمعات گوناگون ببین و چشم هایت را باز کن که مردم با کیست مرگ بر منافقشان را بفهم

علی اصغر پنج‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 07:24 ب.ظ http://u313.blogfa.com

اطلاعیه ای بسیار مهم
با سلام و عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام محرم حسینی
سران فتنه در آستانه فرار و خروج از کشور!
افشاء گوشه ای از اسناد فراماسون بودن فرقه سبز!
نمادهای فراماسونی در اطلاعیه محرم فرقه سبز!
آشکار شدن دلیل حمایتهای بی دریغ استکبار از سران فتنه!
هشدار مقام معظم رهبری(مدظله) به خطر نابودی انقلاب توسط شاه سلطان حسین ها یا عضوی از فراماسونری(دجال آخرالزمان)؟؟!!!
آَشکار شدن دلایل صدورسلسله بیانیه های اغتشاش زا ، فحشنامه بسیج و.... توسط موسوی!
موسوی ! مهره سوخته فراماسونها!
اینک که به فرموده ریاست محترم قوه قضائیه پرونده سنگین سران فتنه در دادگاه عدل اسلامی در جریان است و به زودی به نتیجه می رسد ، سران فتنه در ترس و اضطراب شدید به سر می برند. ما گروهی از وبلاگ نویسان انقلابی از نیروهای امنیتی به جد خواستاریم با حفظ هوشیاری خود ، مانع از فرار و خروج سران فتنه از کشور شوند. بدیهی است که در بازرسی لانه های جاسوسی سران فتنه اسناد کامل عضویت فراماسونها و ارتباط آنها با استکبار آشکار خواهد شد. شما هم با انتشار این مطلب به موج «تسخیر کانون فتنه» بپیوندید.
لینک ارتباط سران فتنه با فراماسونری :
خبرنامه دانشجویان ایران :
http://www.iusnews.ir/news/41-3/4944-1388-09-25-12-14-42.html
وبلاگ ظهور بسیار نزدیک است :
http://www.u313.blogfa.com/post-106.aspx
سایت وعده صادق :
http://www.alvadossadegh.com/fa/new-news/54-1388-05-21-17-58-34/934-1388-09-25-21-24-35.html
وبلاگ یهود پژوه :
http://jew.blogfa.com/post-107.aspx


سرباز بی ادعای مقام معظم رهبری جمعه 27 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 12:46 ق.ظ http://edalat313.mihanblog.com

سلام
واقعا این مطلبو خودت تنهایی نوشتی!؟
خیلی عالی بود . خسته نباشی.
داداش دست ما رو هم بگیر
بنده که وبلاگ شما رو لینک کردم . شما هم اگه ممکنه اول به وبلاگ این بنده حقیر یه سر بزنید بعد اگه موافق بودید شما هم لینک نمایید
منتظر نظرات سازنده شما هستم.
یا حق

سرباز بی ادعای مقام معظم رهبری جمعه 27 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 08:55 ب.ظ http://edalat313.mihanblog.com

سلام همسنگر
فرا رسیدن ایام عزاداری سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) تسلیت باد.
مطلبی را در مورد رای دهندگان به موسوی نوشته ام. خوشحال میشم اگه نظرتون رو در مورد این مطلب بدونم.
http://www.edalat313.mihanblog.com/post/546
یا حق


دیالوگ سرخ شنبه 28 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 08:19 ب.ظ http://leftdialog.wordpress.com

این هم از سانسور!!!

اگر کمی دیر شد عذر مرا بپذیرید درس ها سنگین شده و امتحانات نزدیک.

عمار یکشنبه 29 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 09:09 ق.ظ http://smmk.blogfa.com

سلام
با مطلب طنز "موسوی در شب اول قیر" درخدمتم.
یا علی

نریمان یکشنبه 29 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 01:36 ب.ظ

سلام برادر .خوبی.به تمام کسانی که این نظر را میخوانند ایام محرم را تسلیت عرض میکنم.درسته از لحاظ پاره ای مسائل با هم اختلاف داریم.من تورو نقد میکنم تو من رو نقد میکنی.ولی هدف یکیه....ابادی ایران.درسته من اذریم ولی مسلمانم"ایرانیم.همشهری باکری ها هستم!!!؟اگر خدایی نخواسته کشورمون مورده تحدی قرار بگیره اگه خدا لایق بدونه:در راه اسلام. ایران. ناموسمون شهید خواهیم شد.اونجاست که دشمن رو بیشتر خوهی شناخت وبه هر کسی نام منافق نخواهی داد.در این شبها دعا میکنم خدا منو به وافعیت شهادت برسونه.برای شما هم دعا میکنم.یا حق

اگر کمی دیر شد عذر مرا بپذیرید درس ها سنگین شده و امتحانات نزدیک.
بله نریمان جان درسته ما همه یکی هستیم
اما باید مراقب باشیم و مطمئن باشیم که دشمنی هست که ۳۰ سال تلاشش برای نابودی نظام اسلامی مان ناکام بوده و از هر تلاشیی فروگذار نیست

علی اصغر یکشنبه 29 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 02:38 ب.ظ http://u313.blogfa.com

با سلام بر باران عزیز
منتظری هم درگذشت ، ما بسیار متاسفیم!
.
.
.
.
.
خداوند اراده کرده است تا در آستانه ظهور کام منتظران را در محرم الحرام شیرین کند

رفیع دوشنبه 30 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 07:55 ق.ظ

کوچولو- چند سالته؟ تو که دوران جنگ را اصلا یادت نمی یاد چرا الکی چرت و پرت می نویسی؟ اصلا امام را می شناسی؟ موسوی را می شناسی؟ این حرفها را کی تو مغزت کرده؟ یه کمی عاقلانه رفتار و فکر کن.

سلام بزرگه!
اگر ملاک تحلیل یک قضیه بودن در اون دورانه پس تاریخ یعنی باد هوا!!!
این حرفها رو برو از منابع مختلف بخون از کتب و سایت های گوناگون و اخبارت رو از منابع گوناگون دریافت کن

محمد رضا چهارشنبه 2 دی‌ماه سال 1388 ساعت 10:47 ق.ظ http://www.yaremehraban14.blogfa.com

سلام .اهل کوفه با تنها گذاشتن امام زمانشان حسین بن علی(علیه السلام).....نه حتی کشتن امام ویاران وخاندان ایشان لکه ننگی برای خود تا قیامت به ارمغان گذاشت...... [گل]یارمهربان14 سنگر بی ادعای شهدا منتظرنگاه باصفای شماست.لینک کنید تا باافتخار لینکتان کنم.یار مهربان 14....

موج نگار پنج‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1388 ساعت 11:38 ق.ظ http://mojnegar.blogfa.com

سبز ها قصد داشتند در دانشگاه فردوسی مراسم بگیرند. و چه قصد هاکه نداشتند از این مراسم.
اما مگر دانشجویان ولایی مرده اند؟
ماجرای چهارشنبه شب دانشگاه فردوسی را در "موج نگار" بخوانید...

نریمان پنج‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1388 ساعت 06:34 ب.ظ

چرا نظر منو درج نکردی .دیگه سر نزنم؟

اگر کمی دیر شد عذر مرا بپذیرید درس ها سنگین شده و امتحانات نزدیک.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1388 ساعت 10:45 ب.ظ

می بینم که کامنت کوبنده مرا حذف کردی؟؟!!!
خوشم اومد تو که اهل منطق خودتو نشون می دی مقابل 4 سطر پاسخ منطقی کم اوردی!!!!!
بازم اینو حذف کن اندیشه را چکار می کنی؟؟
یک ملت را چکار می کنی که بیدار شده اند؟؟؟
ان ها را هم می تونی حذف کنی؟؟؟؟؟؟
دروغ اصفهانت هم خیلی بچگانه بود.
ای دشمن خدا ای دروغ گو!!
خاتمی که اومد منم میدان "نقش حهان" بودم .کل میدان و تمام خیابان های حافظ + هاتف + نشاط + کل خیابان احمد اباد از ترافیک "مردم پیاده" کاملا بسته شده بود.
روز روشن ودروغ به این بزرگی؟؟
دین نداری حیام نمیکنی؟؟!!!

پاسخ کوبنده شما درج شد(اگر کمی دیر شد عذر مرا بپذیرید درس ها سنگین شده و امتحانات نزدیک.)
همه کامنته ای شما مثل اینکه از یک منبع براتون فرستاده میشه! آخه همشون مثل همه!
هیچی حق نیست جز حرف شما
هیچ عملی درست نیست جز کار شما
واقعا جالبه عده ای که با یک دروغ بزرگ و چند دروغ پی در پی احساساتی شدند و به خیابانها ریختند و حتب حرمت حسین(ع) را هم شکاندند و در روز عاشورایش سوت و کف زدند... وا حسینا وا محمدا از این قوم لجوج کج فهم که مورد حمایت همه یزیئیان عالم اند...
برو داداش من خودم اصفهان بودم و در اون روز طرفدارای احمدی نژاد در ورزشگاه تختی بودند و جمعیتی معدل میدان امام(ره) در ورزشگاه بودند و عده ای دختر و پسر آنچنانی! حرکات موزونی را در میدان انجام میدادند که شاید عده ای در این بین توهم زده باشند!

۱۳۳ جمعه 4 دی‌ماه سال 1388 ساعت 07:38 ب.ظ http://s133.blogfa.com

ویژگی های یاران امام حسین (ع)

ودر حال حاضر یاران امام مهدی (عج)

۱) یاران ارباب حسین حق الله و حق الناس بر گردنشون نبود .

۲) یاران ارباب امانتدار بودند .

...............................................
اگه فکر میکنی این دوخصلت در تو وجود داره بدون که میتونی یار امام زمان (عج) باشی

ولی یادمون باشه منتظران امام حسین (ع)

او را به شهادت رساندند...!!!

محمدرضا شنبه 5 دی‌ماه سال 1388 ساعت 12:17 ب.ظ

بچه جون .. تو اصلا زمان جنگ و ادمای جنگو دیدیه بودی که بخوای اینجوری قضاوت کنی ... بهتره یه خورده بیشتر در مورد این ادمایی که الان داری مدام ازشون طرفداری می کنی و به نوعی اونا را کامل و مطلق میدونی و میبینی به گذشته هاشون هم رجعتی می کردی .. به زمان جنگ و فریبکاری هاشون و اینکه امام هم در مورد اینا چی نظری داشت و چرا به اینا هیچ مسئولیت مهمی رو واگذار نمی کرد .. ادمایی که حتی تا تدارکات پشت جبهه هم با ترس و لرز نمی اومدن حالا شدن شیر زمان

جان بچه جون!
عزیز دل برادر پس بگو ما درباره امام حسین(ع) هم صحبت نکنیم چون ما اون موقع نبودیم! یه کم اگر امکان داره منطقا باشید یه کم!
من کسی رو غیر از معصومین(ع) کامل و کسی جز خدا رو مطلق نمیدونم
بله مثلا نخست وزیر زمان جنگ که سه بار در شرایط حساس جنگ که جوانان بسوی قتلگاه میرفتند موسوی قهر کرد...

نریمان دوشنبه 7 دی‌ماه سال 1388 ساعت 11:21 ق.ظ

تو ماه محرم نباید ادم کشت.چراشو خودت میدونی

کسانی که براحتی آب خوردن مسجد آتش میزنند و آدم میکشند بر اساس یک توهم سبز کشتن دیگر افراد هم برایشان آسان است
سایت اصلاح طلب فرارو هم کشته شدن سید علی موسوی رو مشکوک دونسته
چشم ها رو باز کنید و ببنید که تمام مستکبران عالم از آمریکا و اسراییل و انگلیس با این مردم و نظام از همان روز اول مشکل داشتند چرا چشمها را باز نمیکیند؟
در حوادث عاشورا که حرمت آقا امام حسین (ع) توسط سبزهای... شکسته شد چندین تیتم ترور دستگسر شد و از اونا چند قبضه سلاح کالیبر کوچک و موبایل ثریا گرفته ش که در درگیریهی استفاده شد
این همه دروغ و نیرنگ برای خدمت و امیدوار کردن دشمنان اسلام و این همه توهین به امام(ره) توهین به جمهوری اسلامی توهین به ولایت فقیه و هتک حرمت اباعبدلله(ع)
اگر اکنون بیدار نشوید روزی متنبه خواهید شد که خیلی دیر است...

نریمان سه‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1388 ساعت 02:15 ب.ظ

در مورد مسجدی که تو تهران متاسفانه به اتش کشیده شده بود باید ازافه کنم که هیچ مسلمانی دست به این عمل نزده و همه اینها کار مسعود و مریم گثیف و خیانت کاره که روزی با صدام دست میدادن و فکر کنم فیلم دست دادن رجبی با صدام رو دیده باشی.ولی متاسفم که از بالای همون مسجد اتش گرفته به سوی مردم تیر اندازی میشد!فیلم موجوده وجای هیچ گونه شبهه نیست!75الی 65سال مردم در زمان یزید و معاویه بدون لعنت به ال پیامبر نماز نمیخواندن!شاید اگر ان زمان هم به گمراهان به ظاهر مسلمان میگفتی در گمراهی هستید جواب مشابهی که همکنون بعضی گمراهان یزیدی که منسب و مقام و مادیات را به حق ترجیح داده اند میشنیدی.اخرین جملاتم رو در وبلاگت با حدیثی ا امام حسین تمام میکنم:بحث و جدال تو با فرد تنگ اندیش نشانه نادانی توست

در اون مسجد جزیی نگری نداشته باش بلکه دید خودت رو به مثابه نگاه از بالای یک هرم تنظیم کن و از خودت بژرس چه کسی این زمینه رو فراهم کرد دست به چنین عملی یعنی آتش زدن مسجد زده بشه... آیا انسان عاقل و دلسور و قتی ببیند که عده ای تروریست و رقاصه و جانی دور او جمع شده و به اسلام و امنقلاب توهین ماکنند نباید اعلام بیزاری کند؟ اگر چنین نکند یعنی خود او هم با آنانی که آتش به مسجد زدند شریک است.
اون فیلم رو من هم دیدم واقعا خنده داره اگر یه کم فقط یه کم به اصول نظامی آشنا باشی یا حتی آمادگی دفاعی رو ژاس کرده باشی می بینی که لگد سلاح چقدر کمه یعنی سر سلاح رو شعله ژوش گذاشتن و از تیر مشقی استفاده شده و اگر این تیر اندازی به اون جمعیت وافعی بود مطمئن باش حداقل ۲۰-۳۰ نفر درجا ناک اوت بودن...
من هم یه توصیه دارم:
اول بفهم بعید ایمان بیار نه اینکه اول ایمان بیار تا بفهمی.

[ بدون نام ] چهارشنبه 9 دی‌ماه سال 1388 ساعت 03:16 ب.ظ

ترور در روز عاشورا چه حکمی دارد؟
حرام است
کار بدی است
عند الاضطرار اشکالی ندارد
متاسفم...

به نظر من ترور همیشه بده اما از نظر شما و طبق گزینه هاتون مثل اینکه از ترور بدتون نمیاد.

[ بدون نام ] جمعه 11 دی‌ماه سال 1388 ساعت 06:56 ب.ظ

ببین خاتمی در اصفهان خاریه در چشم احمدی نجاتی ها
پس بی خودی حاشا نکن
سری به عکس های اون روز بزن
ورزشگاه تختی به زور دو هزار نفر گنجایش داره و دویست متر زیر بنا.
این را با نقش جهان چند هزار متری و خیابان های اطرافش که روی هم چند کیاومتره مقایسه کردن کار ادم های بی سواده شما که دور از جون مهندسی؟؟!!!!
در ضمن کاری به قیافه طرفداران نداشتم چون طرفدار شیک پوش خانمی و طرفدار ریشوی محمودی هر دو ایرانی اند

من خودم اونجا بودم احتیاجی به مراجعه به عکسها نیست
جمعیت میلیونی حامی احمدا نژاد در اصفهان رو میتونی از رای بالای اصفهانی ها به احمدی نژاد بفهمی و رای ناچیز مردم به موسوی و حتی خاتمی در سالهای پیش این رو نشون میده کخ مردم اصفهان همیشه ولای اند و عده کمی در این شهر جز سبز بودند که الان کمتر هم شدند

سید علی اکبر حائری شنبه 29 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:36 ب.ظ http://www.moud1388.blogfa.com

سلام دوست عزیز
خسته نباشید
وبلاگ جامع و پرباری دارید.
خیلی خوشم اومد
به وبلاگه من هم سری بزنید.
اگه مایل به تبادل لینک هستید من در خدمتم.
منو با نام "دانستنیهایی درباره رهبر " لینک کنید و به من خبر دهید .
یاحق
التماس دعا

سادات سه‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:04 ب.ظ http://shohood7.blogfa.com

به اندازه ی کافی حقیقت روشنه .اونایی که قبول نمی کنن ،نمی خوان حقیقت ببینن !نه اینکه دلیل به اندازه ی کافی ندارن!!!
سایت خوبی دارید لطفاً به وبلاگ من سری بزنید

چند عدالت جوی علوی شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:43 ب.ظ

چند تن از ساکنان استان مازندران : هل من ناصر ینصرنی؟=آیا فریاد رسی نیست به فریاد ما برسد؟؟؟؟؟

بسمه تعالی.حضرت علی-ع-میفرماید=ازمعاشرت با فرومایه گان واراذل بپرهیزید که اینها ازخدانمیترسندوبیشتردشمنان ما ازهمین گروهند.+مستی۴نوع است=مستی شراب-مستی مال-مستی خواب-و مستی قدرت.+وکسانی که به ماتمسک میجویندبرنده اندوبه ماملحق میشوندوهرکه راهی جزراه ما بپیماید به هلاکت خواهدرسید.{کتاب پرتوی ازبیکران علم علی-ع-صفحات۲۵۲-۲۵۳-۲۵۸نوشته=محمدرضا حکیمی}.با عرض بهترین سلامها و آرزوها همراه با عمری طولانی خدمت مدیریت محترم وبلاگ وزین-ارزشی و تحلیلی عبرت و همه هموطنان آزاد اندیش- و همه منتظران راستین ایرانی. بانزدیک شدن انتخابات مجلس نهم تکاپوی عجیبی دربین افرادواحزاب موسوم به اصلاح طلب بوجود آمده است.حالاچراسبزهایی که آزمایش خودرادرسینه تاریخ پرافتخارایران زمین-بد پس داده اند-اینگونه لجام گسیخته و سراسیمه وار برای دستیابی به صندلیهای مجلس خیزبرداشته اند-خودمطلب مفصلی است که ازحوصله این بحث خارج است.ولی آن مسئله ای که برای همه مردم آزاد اندیش ایران به اثبات رسیده این میباشدکه-سبزهای وطنی روسیاه دستشان برای هم مسلکیهای خوددرخارج هم- روشده است و این افراد وگروههای موسوم به سبز از دو سو موردفشاروافشاگری یاانتقادواقع شده اند.همفکران خارجی آنهارا به عدم اعتقاد به آزادی در دوران تصدییشان محکوم می نمایند و از دیگر سو همفکران داخلی- آنها را به سالوس وریاکاری برای موج سواری و بهره برداری-ازجریانات بعدازانتخابات ریاست جمهوری سال۱۳۸۸متهم میکنند.گذشته ازاین دو سنخ تفکر-آن موضوعی که اساسی ومهم میباشد این است که -افراد وگروههای سبزاصلاح طلب؟! نه هیچ اعتقادی به آزادی وکرامت انسانی دارند و نه در دوران تصدییشان بر ارگانهای مختلف – کار و عملکردی مردمی آنچنان که امروز از دیگران طلب میکنند-انجام نداده اند.برای طولانی نشدن بحثمان به برخی از نمونه های دسیسه گری سیاسی و تخلفات مالی و اخلال گری اقتصادی جریانات به اصطلاح سبز میپردازیم : //>آقای الف معروف به {جمع کننده اموال مردم و بیت المال و استثمار کننده کارگران و خیانت کننده به حق الناس و …} و + نور چشمی اش معروف به ایام= {سیاه و تار کننده- ایام- خوش کارگران و جوانان و سخنگو و همه کاره آقای جمع؟!} که در فساد وتخلفات مالی واقتصادی گوی سبقت را از آقای جمع؟! ربوده است-با کمک خستگی ناپذیر دوستان اصلاح طلبشان و بخصوص یکی از اعضای مرکزیت حزب اعتماد ملی؟!شیخ مهدی کروبی به ثروت و سرمایه بادآورده میلیاردی-همراه با وامهای بیشمار وکلان صدها میلیاردی و صدها قطعه انبار-مغازه-شرکت-ویلا-خانه و زمین در آلاشت-بهنمیر-۲۰متری چشمه-پرژی کلا-جاده نظامی_میارود-دوبی-کشورهای اروپایی-میدان جانبازان قائم شهر-چشمه سر-۴کارخانه و …دست یافتند. //>آقای الف در نشست انتخاباتی آخرینش با آقای؟ و دیگر دوستان اصلاح طلب نزدیک به کروبی و رفسنجانی- به تصمیمات متفق القول زیر دست یافتند : ۱-در ابتدا قرار شد آقای {ایام؟!} را کاندیدای نماینده مجلس از قائم شهر نمایند-که نهایتا به دلیل فساد مالی و اخلاقی آقای {ایام}؟!این طرح به نتیجه نرسید.۲- در وهله دوم قرار شد آقای؟یکی از اعضای ارشد حزب اعتماد ملی؟! و چند نفر دیگر خود را نماینده نمایند-اگر توسط شورای نگهبان تایید شدند-که هیچ-ولی در غیر اینصورت با همکاری مالی و تبلیغاتی آقای الف صاحب۴کارخانه و نورچشمی اش معروف به{ایام؟!}با اشک و زاری دروغین و جنگ زرگری فریاد وامسلمانا سر دهند-که ای ملت حق ما اصلاح طلبان را خوردند و…۳-در وهله سوم قرار شد از یک یا دو نماینده ناشناخته و یا کمتر شناخته شده-استفاده نمایند. ۴- آقای؟عضو ارشد حزب شیخ مهدی کروبی مصرانه و پیگیرانه تر از دفعات قبل از الف و ایام؟!خواست که از حمایت مالی و اقتصادی از وی و همفکرانش مانند گذشته دریغ نورزند.۵-با نزدیک شدن انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی آقایان جمع؟!+ایام؟!به تصمیمات دیگری هم دست یافتند-که به گوشه کوچکی از آن اشاره میکنیم و میگذریم=آقایان الف و ایام از کاندیدای ناشناخته اصلاح طلب حمایت مالی و تبلیغاتی مینمایند؟! + آقایان جمع؟!+ایام؟! در صدد سوءاستفاده از افراد موجه و غیر سیاسی هستند-تا با فریب آنها مانند قبل به مطامع شیطانی سیاسی و مادی دنیوی خود دست یابند. + چاپ برگه ها-جزوات-بروشورها و عکسهای بزرگ تمام رنگی و گران قیمت توسط جمع و ایام و پخش آن در بین کارگران و زیر دستان آقای الف{جمع؟!+ایام؟! +فرح + عاطفه در هنگام شروع تبلیغات درآینده نزدیک> یکی از خوش خدمتی های آنها به افراد سبز اصلاح طلب میباشد. + پرداخت ۵۰۰ هزار تومان وام به کارگران کارخانه های آقای جمع؟! و دادن اهدایی به کارگران همچون اهدای پارچه کت و شلوار مردانه و زنانه-لوازم خانگی و…مانند دوره های قبل بویژه انتخابات مجلس ششم و انتخابات ریاست جمهوری سال۸۸-به منظور رای دادن کارگران و خانواده هایشان به افراد مورد نظر آقای جمع و ایام و خانمها فرح و عاطفه. + دادن شامهای انتخاباتی و تبلیغاتی-حتی با سوءاستفاده فرصت طلبانه و ریاکارانه از مراسمهای مذهبی و… + آماده نمودن وانت و اتوموبیل- همراه با راننده به منظور تبلیغات سیار در روزهای تبلیغات در آینده نزدیک +اجاره مغازه ها و ستادهای تبلیغاتی توسط آقایان جمع؟! و ایام؟! از پول وامهای کلان باد آورده- و از ثمره دسترنج و تلاش جوانان و کارگران زن و مرد مستضعف قائم شهر و ساری و…۶-شنیده ها حکایت از کمک مالی صدها میلیون تومانی آقای الف{حاج الف=جمع؟!} به شیخ مهدی کروبی و حزبش در گذشته دارد.الله اعلم.خدا بهتر می داند.۷-آقایان جمع وایام چرا از کاندیدای نا شناخته اصلاح طلب حمایت مالی و خدماتی مینمایید؟؟؟۸-آقای الف{جمع؟!} پول کمکهای مالی و خدماتی به افراد هوادار و وابسته به احزاب نزدیک به کروبی-خاتمی و هاشمی رفسنجانی را از کجا آورده ای؟۹-آقایان جمع؟!+ایام؟!چرا پول وامهای میلیاردی گرفته شده از کیسه بیت المال و مردم را->خرج خرید خانه و زمینهای بیشمار در بهترین نقاط خوش آب وهوای ایران-دوبی وکشورهای اروپایی نموده اید؟؟؟ ۱۰-آقایان جمع و ایام چرا پشت افراد مذهبی و بانفوذ پنهان میشوید؟۱۱-چرا قصد فریب افراد مذهبی-و بانفوذ و موجه-با انواع دسایس-دروغ-فرصت طلبی-فریبکاری و منافق صفتی -برای مقابله با افراد بیشمار آشنا-دوست و غریبه >افشاگر تخلفهای بیشمار مالی و اخلال گری اقتصادی خود دارید؟؟؟۱۲-آقایان جمع وایام>دیگر دستتان رو شده است و کسی فریب شما را نمیخورد.۱۳-شما {جمع+ایام}با دوستان اصلاح طلبتان ؟!تنها ماندید و افراد مذهبی و با نفوذ و موجه{از کارمند تا رئیس و …موسسات مختلف دولتی و غیر دولتی}دقیقا به ماهیت فرصت طلبانه و منافق صفتانه شما آقایان جمع +ایام>پی برده اند.دستتان برای همه از جمله مردم قائم شهر و ساری و آمل رو شده است.۱۴-در آخر این مبحث از مسئولان محترم قضایی بویژه ریاست محترم قوه قضاییه و همچنین سخنگوی محترم قوه قضاییه- حضرت آقای حجت الا سلام محسنی اژه ای دردمندانه خواهشمندیم تا زمانی که آقایان جمع+ایام از کشور ایران مانند خاوری نگریخته اند-به حساب تخلفات و مفاسد اقتصادی بیشمارشان رسیدگی نمایید.متشکریم.//>>{احمد و مرتضی نجفی مقدم قادیکلایی و …???>>>آقایان جمع؟! + ایام؟! و خانمها عاطفه + فرح>>>از کجا آورده اید؟؟؟}-والسلام.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد