وبلاگ ارزشی - تحلیلی عبرت

ان فی ذلک لعبرة ||| از دیگران عبرت بگیرید قبل از آنکه عبرت دیگران شوید

وبلاگ ارزشی - تحلیلی عبرت

ان فی ذلک لعبرة ||| از دیگران عبرت بگیرید قبل از آنکه عبرت دیگران شوید

پیش نوشتی بر یک یادداشت!

> مدتی است به این می اندیشم که هر فرد در یک جامعه و در محیطی که نفس می کشد برداشت ها، دریافت ها و کنش و واکنش های متفاوت و گاه متعارضی از خود نشان می دهد که برخی انحصارا متوجه خود فرد و نوع تصمیم گیری او و شاید تکرار نشدنی برای دیگران  باشد ولی عمده خروجی ها٬ تصمیم سازی ها و تصمیم گیری ها و روندهایی که طی می شود امکان بروز مجدد در رفتار و گفتار سایرین را بالاخص آنجا که رنگ و بوی دانشجویی به خود گرفته باشد ٬ دارد و این شانس برای آنها وجود دارد که برای بار چندم در روند حاکم بر مجموعه ها نقش آفرینی نمایند! بدون اینکه این تکرار را خیلی ها بفهمند چون در زمان وقوع در آن مکان نبوده اند! این نوع نگاه و نیاز به آن در مواقعی که یک مجموعه ی متشکل هدفدار و ساختارمند شکل بگیرد و افکار  و افراد مرتبا در محیطی سیال جابجا شوند و دست به دست٬ بیشتر به چشم می خورد و احساس نیاز به آن هم بیشتر است از یک جهت برای پر رنگ تر نمودن خطوط اصیل و محو نمودن سنت های خودساخته! این تبادلات کمک می کند که افراد و گروه ها با رویکردها و رسالت های مختلف ٬ کمک به مایه داری یک مجموعه هم هدف شوند! یعنی عمیق تر و موثر تر با تکرار خطای کمتر.


>> خوب! در وبلاگ عبرت از همان روزهای آغازین با توجه به نوع نوشته ها که عمدتا بلند و حاصل نگاه شخصی من به رویداد های پیرامونم بود و انعکاس مواضعم بصورت رک و شفاف٬ نیش و نوش های زیادی متوجه این تارنما شد که هرکدامشان در بهبود و انگیزه بخشی نقش خاص خودشان را داشتند آن مباحث بیشتر روبنایی بود اما این مدتی که نتوانستنم در خدمت دوستان قلم فرسایی نمایم گرفتار برخی وظایف و تکالیف نسبت به انقلاب بودم و یک دوره مسئولیت متراکم را طی نمودم و الان که کمی فضای فراقتم بیشتر شده است و با توجه به محیطی که در تشکل های دانشجویی در چندسال متمادی حس نمودم٬ ضعف انتقال ارزش ها و تجربیات بصورت رگه هایی در حال گسترش٬ خودنمایی می کند. در این بین افراد زبده و برجسته ای هستند که تجربیات تلخ و شیرین زیادی برای بازگو نمودن و استخراج درسها و عبرتها برای سایرین دارند اما بنا به دلایل مختلف از جمله نرسیدن به این نیاز که وظیفه دارد بگوید و بنویسد یا انتخاب روش های شفاهی و یا تز مرد باید روی پای خودش بایستد و  شاید اعتقادی به مصونیت آفرینی ندارند! تشکیلات را رها می کنند و در این نوع برخورد هزینه های غیرمنطقی به نیروهای تازه وارد و  حتی باسابقه وارد خواهد آمد و سرنوشت مشترک همگان را به خطر خواهد انداخت. در گوشه ای دیگر از یادداشتی که در آینده روی خروجی وبلاگ عبرت برای مخاطبان عزیز قرار خواهد گرفت سعی شده است شروعی باشد برای این نوع به اشتراک گذاری های تشکیلاتی در محیطی عینیتی و ذهنیتی فارق از شخصیت های داستان! و شاید اولین قدم از حیث وسعت و دامنه داری در حوزه دانشجویی باشد که امیدوارم آخرین آن نباشد و لازم است یک شبکه گسترده انتقال و تزریق ارزش های ایدئولوژیک و سیاسی و همچنین تجربیات مدیریتی ایجاد شود نه توسط افرادی که از بیرون بیایند تا این من ها را ما کند اصل جریان سازی بایستی از درون عناصر دلسوز و انقلابی شکل بگیرد و به مرور فراگیر و تبدیل به اصل انتقال ارزش ها شود همانطور که ساعت ها وقت خود را در فیس بوک و توئیتر و پلاس می گذاریم و با دیگران بحث می کنیم درحالیکه ثبات لازم در اطلاعات اینچنینی وجود ندارد و سرعت جابجایی محتوا بسیار بیش از آن چیزی است که فرصت برقراری دیالوگ را فراهم کند و بیشتر افراد دوست دارند سطوح احساسی و فاقد محتوای و غیر  قابل تکیه را عرضه کنند. حرکت های انقلابی نیاز به همفکری و همراهی و هشیارباش های متعدد و اندکی هم که خوابند بیدارباش دارد.

>>> امیدوارم این مقدمه کوتاه٬ رسایی لازم را از چرایی رفتن بسراغ یادداشت "الیت ها ، سمپات ها و پارادیم های یک تشکیلات انقلابی" که بصورت سریالی در معرض دید و نقد شما قرار خواهد گرفت٬ داشته باشد. انشاالله
نظرات 40 + ارسال نظر
مرتضی یکشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:34 ب.ظ http://eslahe-osooli.persianblog.ir

سلام
ممنون از حضورتون
انشالله اگر شد بعدِ افطار مطلبو میخونم!!
فعلا یاعلی

سلام مرتضی جان
اگر این رو بعد افطار بخونی معلوم میشه برای خوندن پست هایی که به امید خدا در آینده خواهد اومد باید حسابی خودت رو بسازی!
علی یارت

خط شکن سایبری یکشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:32 ب.ظ

سلام خدا قوت پستهات خوب بود امیدوارم هروز برای جلب رضایت امام زمان موفق تر از دیروزت باشی خوشحال میشم به.بلاگم سر بزنی نظربزاری و خواستی لینکش کنی http://khatshekancyberi.blogfa.com/

سلام علیکم
انشاالله
لینک شدید

امیر علی یکشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:09 ب.ظ http://fanoos-e-basirat.blogfa.com

اولا که اول شدم !!

ثانیا دست مریضاد اخوی ... پبش به سوی دولت عدالت مهدوی ...

ثالثا با وجود اینکه خیلی هاش فقط برای من تکراریه اما بی صبرانه منتظر خوندن قلم روان و بیان شیواتون هستم.

اولا سلام!
دوما که چهارم شدی!
البته در کارکشته بودن شما برادر عزیز شکی نیست اما سعی شده که از یک دریچه دیگه به تشکیلات نگاه کرد دریچه ای که تجربه شده و صرفا بیان مبانی نیست و اینکه مواردی هست که پرتکراره یعنی محدود به زمان و مکان نیست و هرجایی و هر زمانی امکان وقوعش وجود داره و نکته بعدی اینکه رونده تشریح شده وقتی می خوای شروع کنی و زمانی که بریدی و زمان چالش ها و خوشی ها
دعا بفرمایید که بتونم رنگ خدا رو پر رنگ تر کنم!

تلنگر دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:45 ق.ظ http://talangor86.blogsky.com/

سلام علیکم
منتظر بیان و تشریح تجارب تشکیلاتی شما هستیم.
موفق باشید.

سلام تلنگر بزرگوار
از اینکه تو این مدت که فضای کاری اجازه نمی داد بنویسم و شما و سایر دوستان قوت قلب بودید و پیگیر، صمیمانه ممنون هستم
منصور باشید!

ابراهیم -م دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:14 ب.ظ http://www.jnarm.blogfa.com

سلام همسنگر عزیزم
من هم به نوبه خود کشته شدن هموطنان و هم استانیانم را در حادثه زلزله چند روز پیش را تسیلیت می گوییم
و خیلی ممنون که وبلاگ مرا لینک کردید من هم وبلاگ زیبا ما را لینک کردم با آرزوی موفقیت در تمامی عرصه و به خصوص سایبری

سلام رزمنده عزیز
عارضه آذربایجان قلب همه مردم مسلمان رو به درد آورد، بعضی مواقع از اینکه نمیتونی بیش از خون یا کمک های مرسوم کاری انجام بدی در حد اعلی خودخوری می کنی. خدا به خانواده هاشون صبر بده و خدا رو شکر دولت و هلال احمر و مردم در میدان هستند اما بد مراقب بود یه عده ماهیگیری نکنند حتی زلزله رو هم سیاسی می کنند برخی مثل سایت تابناک متاسفانه فقط چنگ در صورت نظام می اندازد و برای دشمنان چنگ می نوازد! یا برخی که قصد دارند غائله پان ترکیسم و نزاع با فارس ها و تفرقه افکنی رو برجسته کنند. باید مراقب بود و دچار تغییر در محاسبه نشویم. انشاالله

سایبر هومن دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:54 ب.ظ

سسسسسلللللللللااااااااااامممممممممم آقای آقا میلاد
از اینکه برگشتی و ما رو از قلمت و نوشته هات محروم نکردی خییییییییییلی خوشحالم
فکر نمی کردم اینقدر دوریت سخت باشه!!!!!!!
بشدن منتظر نوشته جدیدتون هستم

سلام آقا هومن
اینطور نفرمایید! آرزوی همیشگیم بوده که این توفیق حضور در سنگرهای مجازی ازم گرفته نشه
انشاالله که بتونه انتظارات شما رو برآورده کنه

دایی حسین دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:57 ب.ظ

لینکت کردم/دایی

سلام دایی جسور و فکور
ممنونم!
شما رو هم که بنده خیلی وقت پیش لینک نمودم!
به این میگن صلح ارحام مجازی!

فقیر دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:28 ب.ظ

ازسقف نم داده بیت رهبری تالوبیاپلوی افطار

حاشیه های منتشرنشده و خواندنی از دیدار دانشجویان ب حضرت آقا
http://iga.parsiblog.com/
سربزنید و نظر دهید
یاحق

چشم
یا زهراء

جواد کمال پور دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:32 ب.ظ

سلام
عنوان مطلب که جذابه ایشالا که خودش هم همینطور باشه
بی صبرانه منتظرم

عیلک السلام
مثل هندونه قاچ نخوردس دیگه و البته سلیقه ها هم دخیله توی انتخاب ها

دانشجوی هرز دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:40 ب.ظ

علیکم السلام

سلام علیکم و رحمة الله

مثل عمار دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:50 ب.ظ

سلام اینجا اینقدر سرعت اینترنت پایینه که گاهی وقتا از باز کردن یه صفحه حوصله ام سر میره و پشیمون میشم ولی خوندن نوشته های این وبلاگ ارزش وقت گذاشتن رو داره...منتظر پست ها و نوشته های بعدیتون هستیم خودم و دوستام که قراره وبلاگتون رو بهشون معرفی کنم... حق یارت و التماس دعا..موفق باشی

سلام علیک
این سرعت پایین میتونه مقدمه درس انتظار و افزایش صبر برای کاربران باشه!
سلامت باشید انشاالله با مشارکت مخاطبین بتونیم دوطرفه و دوبانده کار رو پیش ببریم
محتاج هستیم
موید باشی!

سید وحید سه‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:52 ق.ظ http://sejjil72.persianblog.ir

سلام رفیق
خدا قوت
ممنون که اطلاع دادید
با اینکه سرم خیلی شلوغه اما اگر اطلاع رسانی بفرمایید سعی می کنم ادامه این مبحثی رو که طرح فرمودید پیگیری کنم
با تشکر
یا علی

سلام علیکم برادر سجیل
انجام وظبفه است
انشاالله بو دوستانی که در وبلاگ بنده لینک هستند اطلاع رسانی میشه
یا علی

روح الله . کاف چهارشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:21 ب.ظ

سلام عرض می کنم به جناب میلاد منصوری که اولین باری است که وبلاگتون را می بینم البته من هم مدت زیادی نیست که با اینترنت آشنا شدم.
این مطلبی که گفتید من در به در دنبالش هستم و هرکجا گشتم نتونستم کسی یا وبلاگ و سایتی رو پیدا کنم که بتونه بهم کمک کنه که بهتر کار کنم و بقولا تشکیلاتی.
بی صبرانه منتظر شروع مطلبتان هستم
روح الله

سلام بر شما آقا روح الله عزیز تازه وارد!
خوشحال میشم اگر بتونم به برادرهای عزیزم و سایر مومن ها کمکی کرده باشم و مفید فایده واقع بشم

... چهارشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:08 ب.ظ

سلام میلاد
چقدر همه تحویلت میگیرن
داره حسودیم میشه

علیک سلام
خدا تحویلت بگیره این مسائل اعتباری و فانیه برو بچسب به باقیات برادر!
خوب شما هم شروع کن به نوشتن به قلم زدن و در ختیار و مقابل انظار و نقد دیگران قرار دادن مطمئنا چیزهای خوبی برای گفتن داری البته شاید خودتون هنوز بهش علم پیدا نکرده باشید!

آسمان (حمید رضا امینی) پنج‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:27 ق.ظ http://bineshjoo.ir/

سلام بر دوست قدیمی
خیلی خوشحالم که پیشرفت فکری و معنویتون را شاهدم.
مطلب (مقدمه) خوبی بود.
انشاء الله بتونید با کمک گرفتن از " مباحث و مبانی تاریخ معاصر " در زمینه تاریخ احزاب، گروهها و تشکیلات و " راهبردهای فکری راهبر و دیده بان انقلاب "، مطالبی را که شروع کردید، پر محتوا و محکم ارائه کنید.
دعا میکنم که هر روز مبانی فکری و عقیدتیتان قوی تر و محکمتر و به واقع و حقیقت نزدیکتر و مورد رضایت بیشتر امام عصر علیه السلام باشد.

سلام حاج آقا امینی عزیز
بزرگوارید حاج آقا بالاخره کمال همنشین در من اثر کرد/انتظار ملاقاتتون رو اون هم اینجا نداشتم/ دعا بفرمایید که بشرط اخلاص بتونیم راه رو تا آخر بریم
انشاالله طبق برنامه ای که دارم یک سیر سیاسی با محوریت تاریخ معاصر رو فراهم کردم که بعد از اتمام یادداشت الیت ها و سمپات ها شروع خواهد شد و در بعد ایدئولوژیک هم در حال فراهم سازی مقدمات هستم
خوشحال میشم که در این مسیر از تجربیات شما و سایر سابقون های انقلاب بتونم مفیوض بشم

مجید سوزوکی (بتلفیلد) پنج‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:18 ب.ظ http://http://ebrat.blogsky.com/

سلام اخوی
نماز و روزه هات قبول حاجی گر.....
تمام و کمال خوندم
برای مقدمه تجربه خیلی خوبی بود . به شرط اینکه یه کلمه را دوبار ننویسی
منتظر پستهای شیرین و خواندنی بعدیت هستم
وعده ای دیدارمون جمعه ی آخر ماه رمضان . میدان امام (ره).راهپیمای روز قدس
به امید ظهور منجی یگانه ی عالم بشریت و نابودی کامل اسرائیل و شیطان بزرگ
یا علی مدد

سلام آقا حمید رشید!
طاعات شما هم قبول درگاه احدیت
انشاالله قول میدم که دوبار ننویسم تا باز هم شما رو بتونم در این تارنما ببینم البته قند و شیرینی زیادی هم خوب نیستا برادر!
علی یارت

مظفری پنج‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:50 ب.ظ

ما منتظر نوشته ی منصوری هستیم
هیچ جا نمیریم همینجا هستیم

علی مدد

سلام آقا سعید
عجب توفیقی نصیب بنده شده که رفقا رو یکی پس از دیگری زیارت می کنم!
انشاالله که شرمنده نشم مقابل شما نسل عزیز و جوان انقلاب
حق نگدارت آقا سعید و روزهای پر جهادی داشته باشی

فانوس بصیرت کرمانشاه پنج‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:58 ب.ظ http://www.fanosebasirat.blogsky.com

سلام تبریک میگم .میدانی وبلاگ شما جزو اولین وبلاگهایی بود که من لینکت کردم وانزمانهم برات پیام فرستادم ومدتی هم لینک بودم اما مثل اینکه حذف شدیم .لطفا مارابانام فانوس بصیرت کرمانشاه لینک کنید.
اگرکل پیوندها راکلیک کنید میبیند که بیش از 410بارهم بهشماسرزده اندوزده ایم.
http://www.fanosebasirat.blogsky.com/dailylink

سلام بر شما دوست عزیز
مدتی پیش با توجه به خانه تکانی که داشتم در وبلاگ برخی از لینک هایی رو که وبلاگشون فعال نبود رو از حالت تبادل لینک خارج نمودم شاید اشتباها آدرس شما هم حذف شده باشد که در اولین فرصت اضافه خواهد شد

ممدو (مردانه) پنج‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:05 ب.ظ http://antimosalasizm.blogfa.com/

سلام. خوبی؟
خیلی وقته ندیدمت. آخرین بار مشهد دیدمت سال 88.
فکر کنم مسئولیتت تو اصفهان تموم شد دیگه میزنی تو کار ادامه وبلاگ، نه؟
اینو یادته: mehr110.blogsky.com
بازم به ما پیام بده.
موفق باشی.

سلام آقا محمد مردانه
خدا رو شکر اگر شیاطین انسی و جنی و نفس سرکش اجازه بده می شود خوب بود!
دقیقا تابستان ۸۸ بود مشهد ملاقاتت کردم در عنفوان جوانی بود البته!
وبلاگ نویسی هم مثل یک سنگر و معبد هست برای من و از سال ۸۶ تا حالا یکی از دغدغه های جدی من!
یادش بخیر عجب وبلاگی بود این مهر۱۱۰ و هیجانات نوستالژیک دوران دبیرستان و همکاری ما سه نفر! یادم میاد بعدش برای انتخابات شورای دانش آموزی با دونفر دیگه یه ائتلاف تشکیل دادیم به نام حسا و خلاصه درسته که عمق کمی داشت اون دوران اما تجربیات خوبی بود/ به کلی یادم رفته بود دستت درد نکنه آقا محمد خاطرات قدیمی رو آبپاشی کردی!
سمعا و طاعتا!
موید باشی

کریم خانی شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:10 ب.ظ

با سلام و درود بر شما
موضوع خوبی رو انتخاب کردید
من پیگیر خواهم بود

سلام علیکم
سپاس

مثل عمار یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:04 ق.ظ

رمضان رفت ولی کاش صفایش نرود.. سحر و جوشن و قران و دعایش نرود... کاشکی پر شده باشد دلم از نور سحر...همره روزه و افطار، نوایش نرود... عید سعید فطر مبارک. ما همچنان منتظر نوشته هاتون هستیم...

عید شما هم مبارک باشه انشاالله تعالی
در حال تدوین نهایی هستم چراکه حجم کار یه مقداری بالاست چون گام به گام موارد کار میشه بصورت ۰ تا ۱۰۰ و پاره گویی نیست به همین خاطر سعی شده که کار شسته رفته در بیاد ولی شما همچنان سر بزنید و فشارهای خودتون رو کم نکنید...

سلمان یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:08 ب.ظ

آقا ما خیلی ارادت داریما . . . ولی چه کنیم قسمت نشد دیر رسیدیم ... ایشاالله وقتی مطلب هاتو گذاشتی اولین نفر باشم که می خونم . . .
: - )

بزرگواری شما برادر
خدا کمک کنه شرمنده محبت شما رفقای عزیز نشم

سیدمهدی جزایری دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:12 ق.ظ

میلادجان همینطوربه کارت ادامه بده نگاه خوبی نسبت به مسائل پیرامونت داری،واگراین تجارت به خوبی صورت بگیره خیلی ازمشکلات تشکل های دانشجویی کم میشه.یا علی.

آقا سید ادارت داریم خدمت شما
به چیزی که احساس کنم وظیفه ام هست سعی می کنم عمل کنم و با نظرت کاملا موافق هستم که انتقال ارزش ها و تجارب خیلی میتونه به ریل گذاری برای آینده یک مجموعه دانشجویی کمک کنه اما این در حالی میتونه موثد باشه که تبدیل به یک خط و رند مداوم بشه٬ انشالله شما که اساتید امثال ما هستید هم دست به قلم بشید

شورشگر سه‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:43 ق.ظ http://www.shureshgar.com

سلام بر برادر ارزشی. باورم نمیشه هنوز ما رو به یاد داشته باشی!!
کار تبلیغاتی خوبی کرده ای، منتظر ادامه مطالب...

سلام شورشی انقلابی!
باور کن من هنوز شما را به یاد دارم! اساسا رابطه برادری که بسته شد حق و تکلیف ایجاد میشه حالا شما که جای خود دارید جواد جان!
در حال تدوین هستم

خادم جهادیون سه‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:00 ب.ظ

عرض سلام و ارادت خدمت شما .
از پیگیری ها و دلسوزی های جنابعالی در جهت پیشبرد اهداف انقلاب بسیار خوشحالم . ان شاالله به یاری خداوند در این راه موفق باشید . منتظر مطالب بعدیتون هستم .

سلام علیکم آقا داداش فرشید (تهرانی گفتم به سبک خودت!)
همه اینهایی که گفتی من بودم؟!؟!؟ چوب کارب نفرمایید
تلاشم رو انجام میدم که خروجی و برونداد کار مطلوب باشه

مهرداد سه‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:29 ب.ظ

سلام.خداقوت برادر...تازه فرصت کردم سربزنم .اونم برای اولین بار...
بی صبرانه ودغدغه مند منتظرآغاز سریالی هستیم که شما ساختی...یازهرا؛سلام ا..علیها؛
خداقوت سرباز عزیز امام خامنه ای...

علیک سلام آقا مهرداد
باعث افتخاره انشاالله که برای آخرین بار نباشه!
امیدوارم یک سریال معناگرا و مخاطب پسند باشه!
شهادت و سعادت رو برات آرزو دارم برادر
یا زهراء

امین چهارشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 03:53 ب.ظ

سلام
نمیدونم اصلا در جریان تشکیلش بودید یا نه ولی خواستم یادآوری کنم که حتما به وبلاگ باشگاه تشکیلات(tashkilatonline.com)سر بزنید تا آسیبی که انگیزه شما بوده،گریبانگیرتان نشود و راه رفته را دوباره نیازمایید!!!
البته وبلاگ باشگاه در اوج خودش یه فروپاشی ناگهانی داشت!چون خیلیها ضرورتش را نفهمیدند یا ...
ولی هنوز داخل آرشیو موضوعی و پست های قدیمی ترش مطالب خوبی هست
امیدوارم که مفید باشه.
ارادتمند شما هم بودن که خیلی ابراز نمیخواد!!!چون واضحه

سلام علیک یا امین!
حتما از توصیه های شما استفاده می کنم تا عبرت٬ عبرتی برای دیگران نشود!!!
شما عزیزی و بزرگوار و دوست داشتنی امین خان!

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 03:45 ب.ظ

پیش نوشت شما کاملا رسا بود اما میتونید بگید شما در کدام تشکل دانشجویی و در چه قسمتی از ایران فعال بوده اید یعنی کدام شهر و اینکه از چند سالگی شروع کردید و الان چند سالتونه و تا چند سالگی میشه ادامه داد؟

سلام/کاش حداقال یک اسم وارد می کردید!
نوع تشکل و محل اون زیاد مهم نیست درست است که در میزان دسترسی به امکانات و بسترهای کار تفاوت وجود دارد اما محور اصلی کار که همون نیروی انسانی و آرمان تعریف شده هست٬ یکسان می باشد به همین خاطر گفتن این موارد به نظرم خالی از فایده است
سن و سال هم همینطور!!!

رامین جمعه 3 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 03:30 ب.ظ http://shamsayi.blogfa.com

سلام برادر
کسب رتبه در جشنواره فتنه رو بت تبریک میگم
انشاالله شهید بشی

سلام آقا رامین
ممنونم
همچنین برادر
سپاس

سعا شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 05:07 ق.ظ http://loloaman77.blogfa.com

وفا
سوره مبارکه اسراء
آیه شریفه 34

وَأَوْفُواْ بِالْعَهْدِ إِنَّ الْعَهْدَ کَانَ مَسْؤُولًا
معنای آیه:

به عهد خود وفا کنید که از عهد سؤال می شود.
پیام آیه:

تصمیم بگیریم نسبت به پیمان هائی که می بندیم، چون کوه استوار باشیم. خواه پیمان با خودمان باشد یا با دیگران. با عزم راسخ و اراده ی قوی آن را دنبال کنیم.

ممنون از تذکر و یادآوری شما
انشاالله عامل باشیم

[ بدون نام ] شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 07:43 ب.ظ

سلام
بعضی از هم شهری هامون یه کاری کردند که ما هنوز اندر کف ان مانده ایم حال برای شما هم می تعریفم تا بدانی
برادر میلاد روز یکشنبه عیدفطر بود و ما هم به رسم هر سال و به رسم مسلمانی رفتیم مسجد نزدیک خانه مان که نماز عید را هر چه با شکوه تر بجا بیاوریم که خدا رو شکر بدون هیچ مشکلی نماز برگزار شد
ولی هنوز چند دقیقه ای از رسیدن ما به خانه نگذشته بود که خبر رسید تعدادی از هم شهریان خوش ذوق و تنوع طلبمان اینکه اون روز عید باشد به مذاقشان خوش نیامده بود و تصمیم کبری گرفته بودند فردایش یعنی دوشنبه را عید بگیرند بهانه شان حرف مرجع تقلیدشان بود ولی ته دلشان مخالفت با امر رهبری
و فردایش در یکی دو تا از مساجد ضرار شهرمون نماز عید را برگزار کردند
البته این موضوع چند سال پیش هم اتفاق افتاد اون موقعی که مرجع تقلید فقیدشان زنده بود
تو رو خدا ببین جهالت با عده ای از هم شهریان ما چه کرده که دین خود را هم بازیچه ی تنگ نظریشان قرار داده و هم چنان با گذشت چندین قرن از دوران جاهلیت اینان همواره بر مرکب رفیع جهالت سوارند و میتازند
خدا صبری به ما و هدایتی را نیز شامل حال اینان کند
راستی از اون دعاها که برا مهرداد کردی برا من هم میکنی؟؟؟

سلام علیکم
تا بوده همین بوده و جنود عقل و جنود جهل سربازان خود را از میان مردم انتخاب می کنند و بی یار و یاور نمی مانند نباید فراموش کنیم دوران مبارزاتی انقلاب رو که عده ای مقابل فرمان امام خمینی(ره) مبنی بر چراغانی نکردن نیمه شعبان سال قبل از انقلاب ایستادند و کلی موضع و بیانیه و فریاد کشیدند که وا اسلاما! اما همین ها یک تلنگر به شاه خبیث نمی زدند و می گفتند امام زمانمان نیستتند ما صاحبمان نیست!!! از این دست افراد دین دار بی دین در تاریخ زیاد روییده اند و ریخته اند
با اینکه حتی یه اسم هم از خودت ننوشتی که دشمن شناسیمون قوی بشه!!! اما انشاالله که به همراه خانواده در دریای مدیترانه خوراک کوسه ها بشید!

شیرازنما یکشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:30 ق.ظ http://www.shiraznama.blogfa.com

سلام
وبلاگ خوبی دارید-مطالب قبلی شما رو مطالعه کردم -جالب بود-امیدوارم که در تمام عرصه های زندگی فعال باشید-این نباشد که یک جبهه فعال و دیگری کمرنگ باشد-که البته اینطور نیست انشاالله-سلام به اهل بیت برسانید-یاحق

سلام بر شما
انشاالله که روسفید بیرون آمده باشند این مطالب ما!
انشاالله همین طور که شما فرمودید باید تلاش کرد که ابعاد رو با هم گسترش داد
ممنونم همچنین
حق نگدارتون

خادملو یکشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 05:54 ب.ظ http://khon-del.blogfa.com/

باتوجه به اصل هشتم قانون ااساسی و بند میم وصیت نامه سیاسی والهی امام ره مارا درپیگیری مطلبات مردمی شهرستان ترکمن الخصوص درمحکوم نمودن حصرتنها نمایشکاه دائمی شهدا دراسکله شهرستان ترکمن یاری نماید
http://khon-del.blogfa.com/

به امید خدا و با تلاش و پیگیری امیواریم که شهدای مظلوم منطقه شما از مظلومیت و منافع طلبی آنان نجات یابند

خادملو یکشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 05:57 ب.ظ http://khon-del.blogfa.com/

باتوجه به اصل هشتم قانون ااساسی و بند میم وصیت نامه سیاسی والهی امام ره مارا درپیگیری مطلبات مردمی شهرستان ترکمن الخصوص درمحکوم نمودن حصرتنها نمایشکاه دائمی شهدا دراسکله شهرستان ترکمن یاری نماید
http://khon-del.blogfa.com/

دوران دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:54 ق.ظ

چطوری مهندس
دانشکده می بینمت
دوران

به به سلام چریک انقلابی!
چه عجب یادی از فقرا و ضعفا کردی برادر؟!
به امید اون روز

محفل69 چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:55 ق.ظ http://www.mahfel69.persianblog.ir

در روضه های آل عبا قد کشیده ام
این خانواده را ز ازل برگزیده ام
همچون کبوتری که به دنبال دانه است
هرجا که روضه ای شده بر پا پریده ام
سلام.../
جلسه ی هفتگی جمعه ی گذشته آمادست برا دانلود.../
یه مطلبم گذاشتم"دغدغه های یک هیئتی انقلابی".../
جان امام حسین وقت بذارید بخونید.../
یا علی مدد.../
التماس اشک

سلام
قسم ندید برادر چشم میخونم
یا زهرا

امیر پنج‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:09 ق.ظ http://abasaleh20.blogfa.com

سلام علیکم برادر
خسته نباشید
قلمی به غایت سنگین و پر مغز داری
راستی...
فارسی را پاس بداریم...روک=رک(خط چهاردهم)
دیدی خوب خوندم
انشالله موفق و منصور باشی

سلــــــام
لطف داری
اصلاجش می کنم امیر خان!
سپاس که قابل میدونی
همچنین

msTf شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:11 ق.ظ

با سلام
آقا میلاد تا کی باید تو خماری این مطلب بمونیم؟؟

سلام ام اس تی اف
در حال تدوین مطلب هستم:
تجربه معلم سخت گیری است که اول امتجان می گیرد و بعد درس می دهد! پس صبور باشید

مجید جمعه 17 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 07:05 ب.ظ

سلام برادر
شما بی اختیار منو یاد خاتمی انداختی میدونید حرف زدنتون کاملا شبیه اونه آخه اوشونم سعی میکردن همیشه ازکلمات و لغات ثقیل استفاده کنند .اصولا یه عده همیشه سعی می کنندبرای اثبات فهم و دانششون یه حرفا و کلماتی استفاده کنند که هر مخاطبی متوجه نشه ولی آدمهای متواضع و پخته مثل حضرت آقا طوری صحبت می کنند که عامه ی مردم هم متوجه می شوند.
البته قصد جسارت نداشتم ولی سعی کنید حالا که می خواهید کار خیر انجام بدید و تجاربتون را انتقال بدید راحت و روان صحبت کنید تا برای همه قابل فهم باشه مخصوصا دوستان تازه وارد و تازه کار که چندان هم با این اصطلاحات آشنایی ندارند یا حداقل تعریف اصطلاحات را در پایان مطلب بنویسید.

سلام دلاور
خدا رو شاکرم که بعد از کلی خوش و بش بالاخره یه فضای متفاوت و کمی انتقادی ایجاد شد!
خوب برای نظر شما احترام قائلم اما یه نکته رو هم مورد توجه قرار بدید که هر قلمبه صحبت کردنی رو لطفا به ناکجا آباد دایورت نفرمایید! نمونه های زیادی از افراد انقلابی و خادم و مخلص (بغیر از بنده سراپا تقصیر!) رو سراغ دارم که از لغات و کلمات ثقیل استفاده می کنند چون بخشی از این سبک هست که درون افراد نهادینه میشه و بواسطه داشتن دامنه لغات وسیع تر میتونه باشه! به هرحال تعمدی در کار نیست چون رشته تخصصی بنده فنی است و با سفسطه و مغلطه و تکلف و گنده بافی آشنایی ندارم و عادت دارم به سرعت به سراغ مغز قضایا بروم! پس خیالتان راحت باشد

خوب امثال بنده خاک پای حضرت سید علی رو سرمه دیده های کم سوی خودمون می کنیم و آرزومون این هست که آقا ما رو بعنوان سرباز صفر قبول کنن برادر! قیاس مع الفارق نکنید!

چشم!
نکته ای رو هم خدمتتون عرض کنم که ممکن است که عنوان و اسم یادداشت کمی سوال برانگیز باشد و از دوستان نزدیکم هم که پرسیدم قلیل بودند آنانکه با لغات عنوان آشنا بودند ولیکن متن کار شده، روان و سلیس و همه فهم است و تمامی لغات مورد نیاز هم کوتاه و مفید توضیح داده شده اند

و ذر مورد ابتدای نظرتون هم حرفی برای گفتن ندارم جز اینکه از خدا می خواهم عاقبتمان را ختم به سعادت و شهادت قرار دهد و معذرت می خواهم که نوشته ام شما را به یاد چنین شخصیت سیاهی می اندازد...
ذر هر صورت از شما بسیار بسیار ممنون هستم
یا زهراء

قدیر سه‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:54 ب.ظ

سلام میلاد جان چندتا از بچه های کردستان یه وبلاگ زدن تجربه کمی دارن انشاالله کمکشون کن لینکت کردن
http://hemmat-sh.blogfa.com

سلام بر قدیر عزیز
انشاالله در حد توان و وسع در خدمت دوستان خطی هستم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد