وبلاگ ارزشی - تحلیلی عبرت

ان فی ذلک لعبرة ||| از دیگران عبرت بگیرید قبل از آنکه عبرت دیگران شوید

وبلاگ ارزشی - تحلیلی عبرت

ان فی ذلک لعبرة ||| از دیگران عبرت بگیرید قبل از آنکه عبرت دیگران شوید

انتخابات دهم و دهه چهارم انقلاب

> «پیشرفت و عدالت» هدف گذاری کلان جمهوری اسلامی ایران در دهه چهارم انقلاب اسلامی است که از سوی رهبر معظم انقلاب تعیین شده است، دهه ای که بی شک بنابر شواهد و قرائن موجود حامل پیروزی های بزرگ ایران اسلامی و در مقابل شکست های عظیم جبهه استکبار می باشد.

مهم ترین شاهد بر این مدعا اولا حضور 40 میلیونی (قریب به 85درصد از واجدین) مردم پای صندوق های رای و دوما آری 24.5 میلیون نفر (62.63درصد آرا) به گفتمان احمدی نژاد می باشد.(بلاشک اگر حامیان میرحسین موسوی از قانون گریزی و دیکتاتورمآبی او بعد از انتخابات باخبر بودند مطمئنا نتیجه و سنگینی کفه ها چیز دیگری میبود.)

همین شواهد و قرائن داخلی که حاکی از اعتماد و اعتقاد مردم به نظام جمهوری اسلامی از یک سو و روند فزاینده نفوذ ایران در منطقه حساس خاورمیانه و حتی آمریکای لاتین و... از سوی دیگر بود که کشورهای غربی و مزدوران داخلی شان را برآن داشت تا برای مهار ایران چاره ای بیاندیشند. در این نوشته به صورت دورتند به واکاوی وقایع قبل و بعد انتخابات و نتایج آن می پردازم.

>> حضور 40 میلیونی ملت در حالی بود که رسانه ای معاند و در راس آن شبکه های غربی از 3-4 ماه قبل از انتخابات بمباران رسانه ای شدیدی را علیه سلامت انتخابات برگزار نشده آغاز کردند! این حرکت با محوریت رسانه های انگلیسی(آغاز بکار بی بی سی فارسی 4 ماه قبل از انتخابات علیرغم بحران مالی کمپانی مربوطه) و آمریکایی (نظیر صدای آمریکا) از خارج و مزدوران قلم به دست مدعی اصلاح طلبی از داخل کلید خورد که نقش این مراکز در قالب اتاق جنگ مدیریتی و هماهنگی تبیین شده بود.

میرحسین موسوی در قالب سناریوی "یا خاتمی یا هیچ کس" در اوایل به ظاهر از دور خارج شد اما بعدها استقبال سرد مردم از خاتمی شعار  "یا من یا موسوی" مطرح شد که موسوی بعنوان درب خروج اضطراری خاتمی عمل میکرد، به ایفای نقش پرداخت. موسوی توانست حمایت حزب دولت ساخته مشارکت، سازمان نامشروع مجاهدین و حزب کارگزاران(با حمایت شخص هاشمی) و البته حمایت دشمنان نظام اسلامی در غرب را به نفع خود جلب نماید و در اقدامی شک بر انگیز رنگ سبز را بعنوان نماد ستادش برگزید که در همان برهه زمانی با توجه به سایر تحرکات و دور زدن کروبی توسط کرباسچی و ابطحی، دلسوزان  انقلاب نسبت به این روند که حاکی از بروز نشانه های انقلاب رنگی(جهت براندازی جمهوری اسلامی)است، هشدار دادند که البته با تمسخر و بعضا تشر دوست و دشمن مواجه شدند اما قضیه بعدها آنطور که پیش بینی شده بود پیش رفت.

>>> ستاد موسوی با هزینه های چند صد میلیاردی(نامزد ضعیفی مثل کروبی100میلیارد تومان هزینه کرد) اقدام به توزیع اقلام تبلیغاتی سبز از جمله مچ بند، کلاه، مانتو، شال و... نمود و در زمینه رسانه ای هم در داخل حداقل از حمایت روزنامه های اندیشه نو، یاس نو و سایت های کلمه و قلم(بصورت کلان) و در خارج هم از شبکه های بی بی سی فارسی، رادیو زمانه، رادیو فردا، صدای آمریکا و... بهره برد به این لیست باید انتشار بروشور "بیست و دو کلمه" با تیراژ میلیونی، نصب هکتارها بنر تبلیغاتی، توزیع صدها هزار جزوه آموزشی سی دی و دی وی دی و... اشاره نمود که حاکی از عمق و شدت منابع مالی و برنامه ریزی رسانه ای در قالب جنگ روانی و فریب افکار عمومی می باشد.

اما نوآوری رسانه ملی در برگزاری مناظره ین کاندیداها و تضارب آرا و روشن شودن مواضع نامزدها و همچنین برتری کلامی و عملکردی دکتر احمدی نژاد در این مناظره ها، تا حدی مانور مخرب ستاد موسوی را خنثی کرد.

غوغاسالاران اصلاح طلب در برنامه ای تعریف شده در ساعت 21 روز 22 خرداد در قالب مصاحبه میرحسین موسوی با مجله تایم، پیروزی خود را از قبل اعلام نمودند(ایشان قبلا مخالف رمالی و پیشگویی بوده اند!) و هر نتیجه ای غیر از نتیجه دلخواه خود را نشان از تقلب دانستند که این اعلام پیروزی از قبل، از شگردهای انقلابات رنگی است که در اوکراین و گرجستان به همین روش عمل شده است.

 میرحسین موسوی در سکانسی دیگر از سناریوی تعریف شده اش در حرکتی بدعت گونه اقدام به تاسیس "کمیته صیانت از آرا" در ستاد خود نمود و به این طریق در انتخابات برگزار نشده اقدام به تشکیک نمود! کار به همین جا ختم نشد و کمیته دومی به نام "کمیته حقیقت یاب" در ستاد وی شروع به فعالیت نمود که معنای آن زدن دست رد به سینه قانون و دست دادن به دیکتاتوری است.

سکانس آخر از فیلم «بازگشت موسوی» همزمان با تهران در برخی از شهرستان ها  با شمارش آرا کلید خورد. با مشخص شدن نتایج آرا که حاکی از پیروزی قاطع دکتر احمدی نژاد و در مقابل شکست قاطع(!) مثلث مکر (موسوی-کروبی-رضایی) بود، موسوی و دارودسته اش بنا را بر انکار حقیقت موجود و ابطال انتخابات گذاشتند که با استقبال و پشتیبانی و حمایت رسانه ای-اطلاعاتی کشورهای غربی مواجه شد.

             

>>>> در مقابل مطالب ادعایی میرحسین موسوی و با تاکید و استفاده از مطالب خودش میتوان گفت:

1- آقای موسوی! شما بعد از اعلام نتایج گفتید که آرا ریخته شده در صندوق ها به نفع شما بوده اما به نام احمدی نژاد خوانده شده است. اگر بر فرض محال چنین باشد چرا شما به جای بازشماری آرا که به نفع شماست، خواهان ابطال انتخابات هستید؟!

2- بعد از اقدامات اعتمادساز شورای نگهبان در راستای تمدید 5 روزه مهلت شکایات و همچنین موافقت با بازشماری 10 درصد از صندوق ها با حضور ناظران کاندیداها که با عدم استقبال شما به علت نداشتن مستندات مواجه شد، شما در حرکتی انفعالی و فرار به جلو اعلام کردید که تخلفات مربوط به قبل از انتخابات است، حالا اگر باز هم به فرض محال این را بپذیریم چرا در مصاحبه 22خردادتان که دم از پیروزی و آماده شدن برای جشن میزدید به تخلفات ادعایی قبل از انتخابات هیچ اشاره ای نکردید و حتی احساس خطر(!) هم نکردید؟!

آقای میرحسین موسوی تا قبل از اعلام نتایج مرتب دم از مبارزه با دروغگویی، قانون گریزی، دیکتاتوری میزد اما مردم دیدند که بعد از انتخابات وی به بت قانون گریزی، دیکتاتوری و دروغگویی تبدیل شد و این رفتار تازگی نداشت چراکه وی در دهه60 زمانی که با عدم تایید مجلس در قبال وزرای پیشنهادیش مواجه شد در اقدامی دیکتاتوروار قهر کرد و بدون اطلاع به امام(ره) استعفا داد و عازم نقطه نامعلومی شد و این درحالی بود که وی نخست وزیر یک کشور جنگ زده بود! 

                         

                              

>>>>> فاز بعدی انقلاب رنگی(سبز) ایجاد تجمعات غیرقانونی و به قولی تشویق جهت نافرمانی مدنی بود که توسط بیانیه های تحریک آمیز و تهدیدآمیزی که از سوی میرحسین موسوی و مجمع روحانیون مبارز بصورت مستمر صادر میشد، انجام گرفت.

در انقلاب های رنگین به موازات تجمعات غیرقانونی فعالیت های رسانه ای هم شدت میگیرد که در اغتشاشات اخیر شاهد هجمه شدید رسانه های غربی علی الخصوص انگلیس و آمریکا بودیم. در گام بعدی برای اینکه "کار از محکم کاری عیب نمیکند" مقامات اروپایی و آمریکایی در حرکتی عجولانه و کودکانه که ناشی از عدم بلوغ سیاسی و ذوق زدگی بیش از حد آنان بود به حمایت از آشوبگران پرداختند که البته بعدها از این کرده نابخردانه خود اعلام پشیمانی کردند چراکه آنان از نفوذ و قدرت جابجایی معادلات ایران در منطقه آگاهند و میدانند که روزی هم نوبت به ایران میرسد.

اغتشاشات سازمان دهی شده و لشکر کشی به کف خیابانها بعد از انتخابات که با حمایت میرحسین موسوی(با صدور بیانیه) و غرب(تامین مالی،اطلاعاتی) و گروه های ضد انقلاب شکل گرفت منجر به شیوع دیکتاتوری، قانون گریزی، خسارت میلیاردی به اموال مردم و اماکن عمومی، کشته شدن ده ها تن از هموطنان، مجروح شدن عده ای کثیر، به آتش کشیدن مساجد، آتش زدن آمبولانس حامل مجروحان و...شد.

 

در راستای حمایت از اغتشاشگران فضای سایبر هم توسط سایت های اجتماعی و به اشتراک گذاری مطالب نظیر فیس بوک، تویتر، یوتیوب و...ملتهب شد که فعالیت کاربران تازه عضو شده از اسرائیل و کشورهای غربی جای سوال است و خلاصه اینکه به گفته مک کین ما زمانی به مخالفان لهستانی ماشین چاپ میدادیم اما الان باید از طریق شبکه های اجتماعی به مخالفان کمک بدهیم. این تحرکات را عده ای به انقلاب تویتری(!) تعبیر کرده اند.

اما نکته در باب انقلابات رنگی(مخملی) این است که ماهیت این تحرکات غربی است و "غربی بودن" به عنوان نقطه ضعفی برای آن تلقی می شود البته در ایران، چراکه حافظه تاریخی ملت ایران، کودتای انگلیسی-آمریکایی 28 مرداد32 علیه دولت مصدق، تحمیل جنگ 8ساله، ترورهای کور مهره های نظام و... را فراموش نکرده است.

دستگیری عوامل میدانی سفارت انگلیس و افشای کمک های اطلاعاتی، امنیتی و رسانه ای آنها ابعاد تازه ای از این فاز را روشن ساخت و در همین راستا 9 نفر از کارمندان محلی سفارت روباه پیر دستگیر و پس از طی مراحل قانونی 8 نفر آزاد و یک نفر هم که نقش برجسته ای در آشوبها داشته همچنان در بازداشت بسر میبرد که سبب شد تا انگلیس از 27 کشور عضو اتحادیه اروپا بخواهد تا سفرای خود را از تهران خارج کنند که با مخالفت شدید  برخی اعضای نافذ مواجه شد.

جالب اینجاست عده ای دستگیرشدگان سفارت انگلیس و عواملی همچون ابطحی، قوچانی، تاج زاده و... که در مدیریت اغتشاش داشته اند را بیهوده میدانند و این در حالیست که بازداشت این افراد سبب ایجاد آرامش و خاموش شدن فتنه شد.

اعمال دیکتاتورمآبانه و عدم ارائه مستندات مبنی بر تقلب به مراجع قانونی و تحریک حامیان به اغتشاش، کار را به جایی رساند که رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای در خطبه های نماز جمعه تاریخی تهران در 29 خرداد تاکید کردند:«مردم اطمینان دارند، اما برخی از طرفداران نامزدها هم توجه داشته باشند که جمهوری اسلامی اهل خیانت در آرا مردم نیست. ساز و کارهای انتخابات در کشور اجازه تقلب نمی دهد. این را هر کسی که دست اندر کار مسائل انتاخابات هست و از مسائل انتخابات آگاه است تصدیق میکند؛ آن هم در حد 11 میلیون تفاوت!»

          

در این میان برای صاحبان بصیرت درس های بزرگی وجود دارد و با همه تلخی ها، مدعیان حقوق بشر و دموکراسی چهره واقعی خود را نشان دادند. برای نمونه به یک مورد از بی نهایت تناقضات موجود اشاره میشود. در جریان اغتشاشات اخیر و در  قالب سناریویی از پیش تعریف شده و در منطقه ای دور از محل درگیری خانم "ندا آقا سلطان" به طرز بسیار مشکوکی از پشت سر مورد اصابت گلوله قرار گرفته و  به قتل میرسد با فرار آرش حجازی(مظنون به قتل) به خارج و حضور وی در رسانه های غربی، شانتاژ و هجمه تبلیغاتی عظیمی علیه کشورمان براه افتاد و این در حالی بود که هنوز هیچ چیزی اثبات نشده بود و فرد شاهد متواری خود متهم به قتل بوده است. در طرف مقابل و تنها مدتی بعد خانم مروه الشربینی مسلمان مصری الاصل ساکن آلمان در یکی از دادگاه های این کشور مدعی حقوق بشر از سوی فردی نژادپرست  در مقابل دیده های فرزندش مورد اصابت 18 ضربه چاقو قرار میگیرد و زمانی که همسرش قصد کمک به وی را داشت از سوی نیروهای امنیتی دادگاه به وی شلیک میشود. این حادثه تلخ و دلخراش که نشان دهنده اوج وحشی گری غرب و باطل کننده ادعای آنان در مورد آزادی و حقوق بشر است در حالی رخ داد که با سکوت سنگین و معنادار رسانه های غربی و از همه بدتر مقامات کشور های مدعی دفاع از حقوق بشر مواجه شده است!!!

>>>>>> به هر حال انتخابات 22 خرداد و وقایع قبل و حوادث بعد از آ ن نشان داد که ارتباط معنوی مردم و نظام تا چه حد قوی و مستحکم است و خلاصه اینکه به قول دکتر احمدی نژاد ملت ایران همچون رودخانه زلالی است که خس و خاشاک(اغتشاشگران) در آن جایی برای خودنمایی ندارند.

تحرکات اخیر سبب شد که حساب انقلاب از انقلابیون جدا شود، سبب شد که تجربه انقلاب رنگی از سر انقلاب بگذرد و اثبات کرد که باید پشتیبان ولایت فقیه بود تا به مملکت ما آسیبی نرسد.

و بالاخره اینکه بدخواهان مردم و نظام اسلامی باید بدانند: "ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد."

نظرات 44 + ارسال نظر
مصطفی شنبه 20 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:25 ق.ظ http://www.montazermec.blogsky.com/

من شما رو لینک کردم خواستی منو لینک کن

با سلام
لینک شدید.

ryt شنبه 20 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:26 ب.ظ

ضمن عرض تبریک به شما دوست عزیز که توانسته اید با زحمات فراوان وبلاگ بسیار زیبای خود را به ثبت برسانید...و تشکر فراوان بابت مطالب بسیار ارزنده و فواید ان برای هر بازدید کننده ای...شما را به گروه بزرگ اوکسین ادز جهت درج وبلاگ خود و زیباسازی محیط وبلاگ، به ازای ثبت وبلاگ و واریز پول توسط ما به شماره حساب بانکی شما دعوت مینماییم...
ثبت نام با شما....بازدید روزانه از وبلاگتان و واریز پول به حساب بانکی شما توسط ما...کافیست در سایت زیر ادرس وبلاگ و شماره حساب بانکی خود را درج نمایید..در هر کجا که هستید..بعد از 24 ساعت تاثیر انرا خواهید دید..به گروه بزرگ اوکسین ادز بپیوندید.
عضویت سریع:
http://www.oxinads.com/?a=22810
همچنین سایت های پر بازدید ایران ، عضویت فعالی دراین گروه دارند....به ازای هر کدام از وبلاگهایتان پول در میاورید......تعداد زیاد اعضای این گروه نشاندهنده رسمیت این گروه و هیچ گونه سوء استفاده است. فقط وبلاگ خود را ثبت نمایید و پول پارو کنید...بدون هیچ گونه چشم داشت و تضرر مالی....در هر کجا و در هر زمان و درهر وضعیت مالی که هستید..به گروه بزرگ اوکسین ادز بپیوندید.
عضویت سریع فقط در اینجا:
http://www.oxinads.com/?a=22810
http://www.oxinads.com/?a=22810

ما منتظر شماییم به ما بپیوندید
درضمن برای فعال شدن حسابتان باید کد بنر ها را در سایتتان قرار دهید
به اطلاع شما می رسانیم در جهت تشویق شما سروران گرامی سیستم اوکسین ادز جشنواره تابستانه از اول تیرماه به مدت یکماه برگزار می گردد که کارکرد کلیه اعضاء 50 درصد بیشتر محاسبه خواهد شد.
بعنوان مثال اگر شخصی در طول یک ماه 100 هزار تومان درامد کسب نماید 50 هزار تومان هم به پورسانت وی اضافه خواهد شد و مجموعا 150 هزار تومان دریافت می نماید.
این فرصت طلایی را از دست ندهید

سارا سادات شکوری شنبه 20 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 02:18 ب.ظ

بازم مثل همیشه......... توپ و تحلیلی... مرسی

سلام بر شما
نظر لطف شماست.

داود حیدری یکشنبه 21 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 08:05 ق.ظ http://yaran1388.blogsky.com

سلام
از جانبازان نخاعی جنگ تحمیلی هستم.مطالبی جالبی دارید٬ با اجازتون شما را لینک کردم. التماس دعا و خدا نگهدار

سلام
باعث افتخار هست.
ممنون.

استاذنا یکشنبه 21 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:24 ق.ظ http://www.ostazona.blogfa.com

پرسش :
چه راهی وجود دار که ایمانمان از اینکه داریم بیشتر شود؟

پاسخ :
به منظور تقویت ایمان توجه شما را به رعایت نکات زیر جلب می‌کنیم:

1- در ابتدا لازم است شناخت کافی از ایمان، درجات آن و آثار و پیامدهای آن داشته باشید. زیرا بدون شناخت و درک صحیح از ایمان و مراحل و مراتب آن نمی‌توان پله‌های آن را درنوردید.

2- برداشتن موانع راه مرحلة دیگری است که سالک باید بپیماید. اجتناب از گناهان و رذایل اخلاقی سبب تصفیه دل می‌شود و زمین نفس را آمادة پذیرایی از فضایل اخلاقی و کمالات معنوی می‌کند و تا روح و روان انسان از زشتی‌ها و لغزش‌ها پاک و منزه نشود قابلیت لازم برای رشد و کمال را پیدا نمی‌کند. قلب آلوده چگونه می‌تواند مرکز تابش انوار الهی باشد و درجات بالای ایمان را درک کند. پس بنابراین با برنامه‌ریزی دقیق و به تدریج پس از شناسایی گناهان و رذایل اخلاقی خود به از بین بردن و یا کاستن آن بپردازد. لازم به ذکر است حرکت در این مسیر به اراده‌ای محکم و همت بلند و تلاش مستمر نیازمند است. تا بتواند به طور جدی از محرمات مختلف دوری گزیند و تمام جوارح خویش را بر کنترل عقل درآورد.

3- با تحصیل معارف صحیح و کسب فضایل و مکارم اخلاقی و انجام واجبات و وظائف شرعی حرکت خویش در این مسیر را عمق بیشتری بخشد. همانطور که قرآن د سورة فاطر آیة 10 می‌فرماید: «الیه یصعد الکلم الطیب و العمل الصالح یرفعه» برای رسیدن به اوج کمال و حرکت در مسیر معنویت و ایمان، باید به عمل صالح همت گمارد

اینک با توجه به این 3 نکتة کلی بهتر است به بعضی راهکارهای عملی در این زمینه اشاره‌ای داشته باشیم:

1- به نمازهای واجب اهمیت بیشتری داده سعی کنید در اول وقت بخوانید و حضور قلب در نماز را تقویت نمایید.

2- سعی شود به نمازهای نافله به خصوص نافلة شب توجه شود (زمینة‌ساز رسیدن به مقام محمود).

3- هر شب قبل از خوابیدن به محاسبة نفس بپردازید.

4- در انتخاب دوستان خود دقت زیادی داشته باشید.

5- با قرآن مأنوس باشید و هر روز پس از قرائت قرآن در آیات آن تدبّر و تفکر کنید.

6- ذکر خدا و حضور حضرت حق در تمام اوقات را مورد توجه خود قرار دهید.

7- در مجالس مذهبی. مراسم سوگواری ائمة اطهار علیهم السلام، و جلسات تفسیر قرآن و نهج البلاغه ... شرکت نمایید.

8- در تمام مراحل اخلاص در عمل فراموش نشود.

صدای حقیقت یکشنبه 21 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:55 ق.ظ http://www.rha114.blogfa.com

سلام بر شما دوست عزیز.
مطلب شما را خوندم.
من طرفدار آقای رضایی بوده و هستم.
اما پیروزی دکتر احمدی نژاد را به شما و همه ملت ایران تبریک عرض می نمایم و امیدوارم هر روز موفق تر باشند. انشاءالله.
به هر حال ایشان رئیس جمهور همه ماست و موفقیت در برنامه های خوب آرزوی ماست.
البته امیدوارم شما به عنوان حامی ایشان به ابراز و بررسی نکات منفی و نادرست در برنامه های دولت نیز بپردازید چرا که فقط گفتن خوبیها دولت را گمراه می کند و مشکلات را بیشتر می نماید.
ضمنا در مورد شخصیت آقای هاشمی کمی تجدید نظر کنید. ایشان همواره از دلسوزان انقلاب و مورد تایید رهبری عزیز بوده و هست. البته انتقاداتی هم به ایشان هست همانطور که در مورد مخالفان ایشان هم هست.
یا علی.
التماس دعا.

سلام
ممنون از نظر شما.

ذهن زیبا یکشنبه 21 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 02:20 ب.ظ http://www.zm66g.iranblog.com

سلام. اعتراف می کنم هنوز متن را نخوانده ام ولی می خواهم بخوانمش. یا علی

سلام
اگر بخونی و نظرت رو بدی ممنون میشم.
یا علی

لبخند یکشنبه 21 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 03:15 ب.ظ

بهتره یک کم به این جمله که بالای صفحه تون نوشتید، خودتون توجه کنید :از دیگران عبرت بگیرید قبل از آنکه عبرت دیگران شوید

بله واقعا برای همه افراد توجه به این جمله ضروریه حتی شما دوست عزیز!

سیروس یکشنبه 21 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 05:28 ب.ظ http://haghentekhab.blogfa.com

درود بر شما

سلام بر شما!

ارش دوشنبه 22 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:17 ق.ظ http://WWW.soltan1.blogfa.com

با سلام وبلاگ گروهی در گزینه اول شما رو به تبادل لینک دعوت می کنیم . در نوبت دوم از شما خواستاریم که به عنوان نویسنده به این جمع به پیوندی با تشکر

سلام
شما لینک شدید.

محسن احمدی سه‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 07:20 ق.ظ

سلام برادر
مطلبت رو کثل همیشه کامل خوندم و حال کردم.
انتقاد شدید: چرا دیر به دیر آپ میشی!!!!!!!!!!

سلام بر شما
ممنون
مطالب بصورت مناسبتیه.

علیرضا سه‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:41 ق.ظ http://alilovegood.persianblog.ir

موج سبز بپا خیز!حما سه ای دیگر در راه است...
وعده ی ما جمعه 26 تیر ماه 88
نماز جمعه به امامت آیت ا... هاشمی رفسنجانی
با حضور میر حسین موسوی و سید محمد خاتمی
"اطلاع رسانی کنید!"

سلام
زیاد تند نرو دستی رو بکش با هم بریم!

روزبه سه‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 06:07 ب.ظ

سلام
برای سن شما این تحلیل های دیکته شده خیلی زود است سعی کن بیشتر مطالعه کنی تا شاید طعمه قرار نگیری....
البته برای بیکاری سرگرمی خوبی است.
جمله ای امام علی دارد که در برابر برادر دینی جانت را فدا کن و در برابر دشمنت انصاف را رعایت کن.

سلام
بالاخره زائیه دید شما هم اینطوریه دیگه نمیشه کاریش کرد!
ما هم انصاف را رعایت کردیم که این طوری نوشتیم وگرنه...

تلنگر چهارشنبه 24 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:24 ب.ظ http://talangor86.blogsky.com

سلام
ممنون که سر زدید.

سلام
موفق باشید

سید حسن نصرالله پنج‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 01:03 ب.ظ

السلام العلیکم البرادر المیلاد المنصوری العزیز
با تشکر از حمایت حضرتعالی از بنده خواهشمند است جهت بالا بردن ضریب تیزهوشی خس و خاشاکهای لبنان که موجب شکست مفتضحانه من و ارباب شما برادر احمدی نژاد در اینجا شد دستور بفرمایید برای انتخابات آتی لبنان مقادیر زیادی از اقلام زیر با پست سفارشی به لبنان صادر شود:
1. یک عدد شورای نگهبان به همراه حقوقدانان عضو حزب خودی جهت تایید بی قید و شرط نتایج مطلوب بنده
2. یک عدد صادق محصولی به علاوه تعدادی ثمره هاشمی و کامران دانشجو جهت شعبده بازی سر صندوق
3. تعدادی لباس شخصی مسلح به اسپری فلفل و باتوم برقی جهت تآدیب خس و خاشاک های لبنان به ویژه دانشجویان و جوانان که البته بنده انتصاب برادران لباس شخصی به خود را بعد از پایان درگیری ها قویا اعلام خواهم کرد.
4. صدا و سیمای انحصاری؛ روزنامه کیهان و فاطمه رجبی جهت تکفیر و لجن پراکنی به همه گروه ها و فعالان سیاسی غیر از خودمان
5. گشت ارشاد جهت ایجاد رعب و وحشت
6. گونی های سیب زمینی جهت عوام فریبی
7. تعدادی دشمن فرضی به عنوان مفاسد اقتصادی که با تهدید به افشای آنها خودم را رابین هود نشان بدهم
8. قوه قضاییه بی طرف جهت بستن تمام روزنامه ها و به زندان انداختن همام منتقدین و تبرئه تمام لباس شخصیها
ان شالله با همکاری شما و اربابتان فاتحه دموکراسی را در لبنان هم بخوانیم و بیت المال را با هم به شکمهای بزرگمان سرازیر کنیم.
السید الحسن النصرالله الجان نثار

سلام بر شما برادر
واقعا زمانیکه بحث علمی مطرح میشه شما دوستان عزیز کمی به جدول میزنید و وارد کانال طنز و تهمت و... میشوید. لازم است که انتخابات لبتان و مکانیزم آن و جریانات موثر بر /آن را بررسی نماییید تا به عمق نفوذ غرب در آن پی ببرید.

سید پنج‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 07:55 ب.ظ

سلام حاجی ان شاالله درسایه توجهات امام عصر منصور و موید باشین

سلام سید
ممنون تو هم موفق باشی.

[ بدون نام ] شنبه 27 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 03:35 ق.ظ

ای ابوجهل
این مزخرفاتی که نوشتی را خودت هم باور نداری
تو هم مثل سردمدارانت همیشه در جنون توهم توطیه هستی
به اراجیف تو بارها و باره در روزنامه ها و وبلاگ های داخل کشور پاسخ داده شده است
تو بسان ابن ملجم می مانی که علی را کشت تا دشمن دین محمد را از میان بردارد و او را دشمن اسلام می دانست
تو واربابانت تمام دنیا را دشمن می دانی و هر ایرانی که مخالف تو فکر کند را ایادی استکبار نام می دهی
گناه BBC یا صدای امریکا چه بود جز پخش تصاویری واقعی که بدست جوان ایرانی گرفته شده بود؟
گناه توییتر یا فیس بوک یا یو تیوب چه بود جز فراهم کردن مجالی برای دیدن جنایات مارقین وناکثین حال حاضر ایران که جوان ایرانی را بخاطر تظاهرات ارام و با سکوت زیر مشت ولگد و باتوم و گلوله به شهادت رساندند وان کشتار را سناریو مشکوک غرب خواندند؟
مگر در ایران مردم عادی سلاح کمری دارند که به دخترکی بی ازار شلیک کنند؟سلاح کمری متعلق به خاینینی چون توست که در بسیج وسپاه پاک یادگار امام امت (قدس سره) رخنه کرده اید وانرا الوده کرده و هم وطن می کشید
ای لعن ونفرین خدا ورسولش بر شما ناکثین و قاسطین زمانه که در روز روشن از دین خارج شده اید و دروغ می گویید وخیانت می کنیدو باز با وقاهت تما م ادعای مسلمانی و حتی امیرالمومنین بودن میکنید

سلام
چرا اینقدر عصبانی هستی عزیز!
این نوشته ها رو چون باور دارم نوشتم... راستی چرا شماها دوست دارید از قول دیگران صحبت کنید!
توهم توطئه رو میتونی واقعیت یا عدم اون رو در حوادث اخیر و فعالیت های داخلی و خارجی اونها ببینی کافیه عینکت رو عوض کنی.

مشکل شما اینجاست که از کنار حوادث براحتی میگذری مدیریت بی بی سی و صدای آمریکا را در حوادث اخیر نادیده میگیری رهبری آشوب ها را نمیبینی خط دادن آنها و تحریک مردم را نمی بینی و میگویی عادی است بله از منظر شما که با ریشه های آنان آشنا نیستی و روابط سیاسی آنها و نوع نگاهشان به ایران را نمیدانی عادی است اما اگر با دولت های گرداننده آنها آشنا شوی دیگر عادی نیست.
بی بیسی فارسی زمانی شروع بکار کرد که کمپانی مربوطه با بحران مالی دست و پنجه نرم میکرد و اصلا صرفه اقتصادی برایش نداشت و تنها ۴ ماه پیش از انتخابات و آنهم توسط روباه پیر!!!!
کافی است شما با شاهدان و افرادی که بوده اند در آنجا مصاحبه هایشان را بخوانید تا پی ببرید به واقعیت چرا آرش حجازی شاهد ۵ روز قبل از حادثه به ایران می آید از بریتانیا و بعد سر صحنه حادثه که دور از درگیری است حضور دارد نفس میدهد بعد فردای حادثه به بریتانیا میرود و مستقیم به بی بی سی فارسی!!!

یکی شنبه 27 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 03:53 ق.ظ

میشه لطفا فرق 140 مسلمان چینی که در یک روز کشته شدند با یک خانم که در آلمان کشته شد را بگویید?

سلام
دولت ایران اون قضیه رو محکوم کرد اما باید توجه داشت رهبر ایغورها یعنی خانم قدیر و دالایی لاما تبتی از عناصر آمریکایی هستند که عکساشون و سفراشون این رو نشون میده پس بلاشید طوری رفتارز کرد که پازل دشمن کامل نشه.

چریک کردستان شنبه 27 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:55 ق.ظ http://http://iranmarivan1351.blogfa.com/

(( خدایا این دفتر وکتاب شهادت را همچنان برروی مشتاقان باز وما را از رسیدن به آن محروم مفرما))

الهی امین.

جوات موات ایرانمان شنبه 27 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:03 ق.ظ http://taghallobesabz.blogfa.com/

اخرین اخبار تقلب سبز منتشر شد

موفق باشید

منتظر ظهور دوشنبه 29 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:06 ق.ظ

سلام
مقام معظم رهبری فرمودند:دشمن اگر روزنه ای پیدا کند از همان جا وارد می شود.مثلث کروبی-رضایی-موسوی روزنه ای ایجاد کرد تا دشمن به راحتی از آنجا وارد شودواهداف پلیدش را پیاده کند .
مثلث شومی که هزینه سنگین مادی ومعنوی بردوش ملت مسلمان گذاشت .
مثلث شوم زر وزور وتزویر به همراه مثلث موسوی وکروبی ورضایی (دومثلث )ستاره داوود را به خاطر می آورد که دستهای پشت پرده اسرائیل را نیز عریان نشان می دهد.
یا علی مدد

سلام
ممنون از نظر شما.

شریعتی سه‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:19 ق.ظ http://ebrat.blogsky.com/

ای وای پس چرا عکس نماز رو برداشتی؟
آمدم بازم ببینم تا عبرت بگیرم و نماز خوندن یاد بگیرم
راستی چرا برداشتی؟
جواب کامنت قبلی رو هم که ندادی، یعنی پستت رو کامل حذف کردی
خوب من گفتم طرف کسی نیستم اما ندا تو ایران کشته شده و شروینی تو آلمان هر کشوری هم قانون خودشو داره
راستی چرا مصری ها در مورد جونون قاتل شروینی قانع شدن و اعتراض نکردن؟

سلم
کدوم عکس نماز؟!؟!؟!؟!؟!؟
منظور شما از مصری ها حکومت مصره عزیز نه مردم مصر. حکومت مصر بدلیل وابتستگی های سیاسی به غرب قضیه رو رها کرد

امیر چهارشنبه 31 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 07:30 ب.ظ

اخرین اخبار تقلب سبز منتشر شد


http://taghallobesabz.blogfa.com


هفت رنگ نفاق انتشار یافت

http://www.mohsen-va-doostan.blogfa.com


هفت سوال بر پیکر سبز بی جواب ماند

http://tanaghoz88.blogfa.com/

جوابیه به شجریان در موضوع خس وخاشاک

http://mobarezh.blogfa.com

همه پرسی پرسی 1500 تومان!!!

http://kachib.blogfa.com

موفق باشید.

حمید طاهری شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:43 ق.ظ http://hamiddoost.blogfa.com

بسم الله الرحمن الرحیم
به بازار عمل با دست خالی منو مهر تو ای مولی الموالی
مپرس از من که بودم یا که هستم گنهکارم ولی دل به تو بستم
مرا اشک محبت آبرو داد دلم را از سیاهی شتشو داد
گرفتند آنکه برندم سوی نار به جرم اینکه می باشم گنه کار
بود در موج آتش این شعارم خدایا من حسین را دوست دارم
--------------------------------------------------------------------------------------------------
سلام دوست عزیزم
من خیلی دوست دارم نظر شما را راجع به قانون علل و معلول بدانم
بنابراین شما را به وبلاگ واقعیت چیست دعوت می کنم
منتظرتان هستم

موفق باشید.

فاطمی دوشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:29 ب.ظ

برای اینکه متوجه شوید قضیه مشایی از چه قرار است ببینید که چطور از این به بعد هر وزیری را که احمدی نژاد بخواهد عزل کند می گویند به خاطر مشایی است. کلاهتان را قاضی کنید. بعضی دیگر از وزرا خیلی بیشتر از صفار هرندی و اژه ای معترض بودند اما عزل نشدند. مشکل در اینجا بود که اژه ای نمی گذاشت اعترافات آشوبگران از صدا و سیما پخش شود . برای همین عزل شد و درست فردای عزل او هاشمی با آقایان اساتید دیدار کرد و مجددا خواستار آزادی نخبگانش شد. آری کسانی که از عزل وزیر اطلاعات ضربه خوردند و کسانی که می خواهند وزیر های مورد نظرشان را در کابینه نگهدارند از ماجرای مشایی پیراهن عثمان درست کردند. اگر واقعا احمدی نژاد از مخالفت اینها به خاطر مشایی ناراحت بود برای شرایط خاص دولت یک هفته دیگر هم صبر می کرد- چنانچه استعفای صفار هرندی را هم رد کرد- اما شرایط امنیتی خاص جامعه و حوادث مشکوک بمب گذاری ها و ماجراهای هوااپیما ها علت واقعی عزل اژه ای بود که فوریت داشت.
از همه این ها گذشته از کجای نامه رهبری - که غیر رسمی بود و مهر و شماره نداشت - فهمیدید که آقا مشایی را صالح نمی داند؟ برعکس فرمود که " به خاطر یک امر همه آنچه صلاحیت یک فرد است را نفی نکنیم" حیف که نشستید تا همین جمله را برای هاشمی تفسیر کنند.
از نظر راستگرایان همه یاران احمدی نژاد را باید به شکلی حذف کرد: الهام ، محصولی ، علی آبادی سعید لو و .. مشایی هم البته یکی از آنها است.

موفق باشید.

عدالت طلب پنج‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:36 ب.ظ http://www.edalattalabir.blogfa.com/post-99.aspx

مقدمه ای بر چگونگی ادامه راه شهدا!

موفق باشید.

صدای حقیقت جمعه 9 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:06 ب.ظ http://www.rha114.blogfa.com

درد دلی با آقای هاشمی
نامه رضا حسینی علائی به حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی با عنوان «درد دلی با آقای هاشمی» منتشر شد.
متن کامل نامه را در وبلاگ صدای حقیقت به آدرس زیر بخوانید:
www.rha114.blogfa.com
این نامه در سایت تابناک نیز منتشر گردید. آدرس دسترسی:
http://tabnak.ir/fa/pages/?cid=57573
همچنین این نامه برای پایگاه اطلاع رسانی آیت الله هاشمی رفسنجانی ارسال گردید.

محمد شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:25 ق.ظ http://the-mim.com

سلام
جناب منصوری از خوندن چند تا از نوشته هاتون اینجور دستگیرم شد، که شما بد جوری به اطلاعاتی که رسانه های حکومتی انتقال میدن اعتماد دارید. به فرض محال درست. اصلا رسانه های غربی هم همه دروغگو و بر انداز و هر اسم مسخره دیگه.
عقل کجا رفته؟ استدلال کجاست؟ چشم باز کجاس؟ گوش شنوا کجاس؟ انسانیت کجاست؟ یقین دارم که شما همه این ها رو داری، ولی با اعتماد کور کورانه به حرف های کسانی که صلاح من و شما رو نمیخوان، داری به بیراهه میری.
عزیز من هر حرفی رو باور نکن. آرش حجازی نویشنده و مترجمه. اونجا هم شاهد بوده. مشکوک به قتل چیه جانم؟ در ضمن اونجا درگیری بوده. شما تو خونه نشستی و به این کذبیات گوش میدی؟
عکس هایی که از درگیری ها تو یه پست گذاشته بودی و قانون مداری سبز نامیده بودی، چند تا ایراد اساسی داره. عکس اول که شما با بی اطلاعی درج کردی، مربوط به یه فرد مجنون هست که همه تو امیرآباد میشناسنش! اون تفنگ دستش هم اگه دقت کنی اسباب بازیه!!
عکس های دیگه رو هم باید با عکس های آقایون نیروی انتظامی و بسیج و یک سری که هیچ نام و نشونی ندارن، کامل کنی!
آقایی که بلاگت ارزشیه! شما ارزش های انسانی که تو وجودت هست با بازی های سیاسی کثیف نکن! شما ناراحت اون زن مصری هستی؟! ندا و سهراب و صدها جوون دیگه که بیگناه کشته شدن چی میشن؟! گویا هنوز هم مرغ همسایه غازه! تو احساسات هم سیاست؟!
اگه زیاد حرف میزنم واسه اینه که دلم خونه... الان که دارم مینویسم دستم میلرزه... نمیشناسمت برادر... قطعا تفکرم هم خیلی باهات فرق میکنه... اما هردومون انسانیم. یه کم منصف باش. کلاهتو قاضی کن... شما که دعوت به عبرپذیری میکنی! اینهمه دروغ شنیدی باز هم عبرت نمیگیری؟ همون پیامبرتون که اسمش به جبر روزگار رو من هم هست؛
به دختربچه هایی که تو کوچه دامنشون رو بالا گرفته بودن تا سگ ها فک کنن تو دامنشون غذا هست و بازیشون بدن؛ گفت: حتی سگ رو هم گول نزنید!
نمیخوام توهین کنم. اما بدون کاری که اینا میکنن فقط و فقط آدم کشیه. یه جا خون این بیگناها دامنشون رو میگیره.
امیدوارم یه کم بیشتر فکر کنی.
خدا بهت کمک کنه...

سلام
شما که کارت درسته و روشنفکری به عداوت و کینه ای که غرب نسبت به مردم و نظام ما دارن شک داری؟؟ اگر داری تاریخ ۲۰۰ ساله قبل رو بخون تا به دشمنی اونا پی ببری حالا چه برسه به رسانه هاشون.
در مورد عکس ها و اون آقا این اطلاعاتی که دادی غیر قابل استناد هست چون از اون اسلحه که دست اون آقاست حدود ۱۰ قبضه همون شب توسط نیروهای امنیتی از طرفداران موسوی گرفته شد.
اون زن مصذی در جایی کشته شد که صدای آزادی و دموکراسی شون گوش ملتها رو کر کرده اما حالا او در مرکز عدالت یعنی دادگاه به بدترین وضع ممکن کشته میشه.
ندا که بحثش مشخصه که یه سناریو بود که بارها در ونزوئلا و... سایر کشورهای مورد کودتا اجرا شده و بحث ترانه موسوی و توسلی هم مشخص شد با مصاحبه با خانوادشون که از بیخ دروغه.
* اگر شما فکر سخنان رهبر معظم انقلاب رو گوش داده باشید ایشون بسیار تاکید کردند که هرگونه تخلفی مه از سوی دو طرف صورت گرفته باشه بصورت کامل و غیر قابل چشم پوشی پیگیری میشه بطوریکه پدر محسن روح المینی هم از رهبری تشکر کردند و گفتند که من حدود ۲-۳ روزه شکایت کردم اما شما از ۴۰ روز پیش در حال پیگیری هستید.
مطمئن باشید نظام٬ خطاکار رو از هر طرف که باشه مورو محاکمه قرار میده.
همچنین برادر عزیز.

مصطفی نمازیان شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:54 ب.ظ http://edvardo.blogfa.com

بنام خدا. با مطلبی تحت عنوان" وداع با خواص " به روزم. یا علی

سلام
موفق باشید.

جواد حبیبی چهارشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:27 ب.ظ

سلام علیکم بزرگوار
سایتی از جنس اندیشه و خرد برای خردمندان و اندیشه ورزان
http://www.kheradnews.com/index.php
گاه مقصود از اندیشه، عمل «اندیشیدن‏» و فکر کردن است. در این صورت اگر اندیشه در راستاى بازیابى حقایق، شناخت و ایمان نسبت‏به آن‏ها باشد، امرى ارزشمند است. قرآن مجید مى‏فرماید: «.... فبشر عباد الذین یستمعون القول فیتبعون احسنه....» (زمر / 20) در مقابل اگر اندیشه در جهت تحریف و کتمان حقایق یا مبارزه با راه حق باشد، امرى ناپسند و شایسته کیفر و مجازات است. چنان که قرآن مجید در رابطه با ولید مى‏فرماید: «انه فکر و قدر فقتل کیف قدر» ; (مدثر / 19- 20) «همانا او اندیشید و سنجید پس مرگش باد که چسان سنجید.»
از شما بزرگوار تقاضا داریم که ما را در وبلاگ ارزشی و فخیم خود لینک نموده و با افتخار آمادگی خود را اعلان می داریم که مطالب حضرتعالی را در سایت مان بنام خودتان درج نماییم
لازم بذکر است تقاضا می گردد مطالب نو و جدیدتان را به ایمیل
http://www.kheradnews@yahoo.com ارسال بفرمایید

با تشکر و احترام
جواد حبیبی

سلام موفق باشید

سید سعید جمعه 16 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:36 ق.ظ http://www.fatemyion.ir

سلام

رسم دوستی اینه مومن

مارو یادتون رفت


یاعلی

فاطمیون

سلام
شما در قلب ما جا دارید برادر
حق نگهدارت.

صدای حقیقت دوشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:10 ب.ظ http://www.rha114.blogfa.com

سلام.

بخش عضویت «صدای حقیقت» را ه اندازی شد.

برای آگاهی از نحوه عضویت به وبلاگ صدای حقیقت مراجعه کنید.

منتظر عضویت شما کاربر گرامی هستم.

یا علی. التماس دعا.

سبز یکشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:01 ق.ظ

جالبه رای قاطع احمدی نزاد.بد بخت جرعت نکرد روز تحلیف با ماشین و هزارتا محافظ از خیابون رد بشه.عجب مشروعیتی داره این محمود.عجب محبوبیتی داره.راستی میدونی خانواده امام همسر شهید رجایی و فرزندان شهید باکری و همت هم جزو این مثلث مکر هستند.الان اگر امام زنده بود میگفتید او هم ضد انقلاب است و انقلاب مخملی و حریری و فاستونی کرده

سلام بر شما
چرا عزیزم عصبانی هستی و فحش میدی من شما رو به آرامش دعوت میکنم. ایشون براحتی روز تحلیف وارد مجلس شد و اون چند نفری که اونجا بودن اصلا وجاهت و کانونی نداشتن.
در ضمن لازم است مطالعاتی درباره مشروعیت داشته باشی.
عزیزم یه شاعر مرحوم یه شعر زیبا داره که میگه: پسر نوح با بدان بنشست... دلیل نمیشه اگر افراد منتسب به امام مخالف باشن امام هم مخالف میبود نه باید خدمات احمدی نژاد رو به دستورات امام مقایسه کنید.

قلم پرس دوشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:33 ق.ظ http://ghalampress.ir

http://ghalampress.ir/View.aspx?ID=880526004

با سلام
ممنون از لطف شما.

هادی سه‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:11 ق.ظ http://www.hadihamidi62.blogfa.com/

خسته نباشی برادر.
یه سری هم بزن
لینکی داداش
موفقبباشی

سلام بر شما
چشم حتما
شما هم لینک شدید.

حسام چهارشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:42 ق.ظ

می دونی چار مهندس موسوی از شمارش آرا حمایت نکرد چون نزدیک ۱۰ روز صندوق رای دست جناح متقلب بود و اگر بنا بود تقلب کنه بازم می تونست. حالا شما بفرمایید اگر آقایان شورای نگهبان از سلامت انتخابات مطمئن بودند چرا فرمان به انحلال کمیته صیانت از آرا دادند؟

سلام بر شما
واقعا اتدلال های محکمتون تن ارسطو و سقراط رو تو گور میلرزونه!
برادر من اگر از مکانیزم انتخابات و صندوق ها اطلاع داشتی و داشت این حرف رو نمیزدی.
با لطف شورای نگهبان ۵ روز فرصت اضافه جهت ارائه ادله داده شد که موسوی کنار کشید جون دروغ گفته بود و دوباره مبنا بر این شد که ۱۰ درصد صندو قه بازشماری بشه که بازهم موسوی به بهانه واهی کنار کشید آخه مگه الکیه که بیان و آرا رو تو روزهای بعد از انتخابات جابجا کنن هر صندوق برای خودش چندین فرم که همه افراد سر صندوق که جز مردم هستن اون فرم ها رو پر میکنن و صندوق ها غیر قابل جابجایی میشه چون همه اطلاعاتشون در تون فرمها ثبت میشه.

حرف ما جمعه 30 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:29 ب.ظ http://www.harfema.com

پیش شماره ی دوم مجله اینترنتی«حرف ما» منتشر شد.
در این شماره می خوانید:
حرف اول:
روایت معتبری از جوان امروز
جامعه:
مدیریت زمان
دین:
زمان بازگشت فرا رسیده
دویدن بیاموز، پرواز را و اشتیاق را
سیاست:
راز مصباح ستیزی
آقای روزنامه نگار
فرهنگ:
پر…واز! پرواز
«میم ها دال یا»
کمی آنطرف تر
-----------------------------
www.harfema.com
-----------------------------
در صورت تمایل به حمایت از «حرف ما»
به آدرس زیر مراجعه و لوگوی پایگاه را در وبلاگ خود قرار دهید.
http://harfema.com/?page_id=375
راه دیگر حمایت از «حرف ما» لینک کردن این مجله است.
{پیروز و سربلند باشید}

سید سعید شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:35 ق.ظ http://www.fatemyion.ir

سلام

خداروزه مرا دراین روز مانند روزه داران حقیقی که قبول تست قرارده واقامه نمازم رامانند نماز گزاران واقعی مقرر فرما ومرا از خواب غافلان (از یاد تو)هوشیار وبیدار ساز وهم دراین روز جرم وگناهم راببخش ای خدای عالمیان واز زشتیهایم عفو فرما ای عفو کننده از گناهکاران عالم.

سید گنه کار مادر
دعا برای این گنه کار فراموش نشه خواهشن

سلام
موفق باشید

پویا شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:47 ب.ظ http://pooyaandish.persianblog.ir/

خسته نباشید و به کارتان با قوت ادامه دهید

سلام
ممنون از نظر شما

ضیایی یکشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 06:28 ب.ظ http://khobregan.blogfa.com

با سلام شما لینک شدید
متشکر می شوم اگر ما را لینک کنید

سلام
شما هم لینک شدید

آرمین جمعه 6 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:39 ق.ظ

آقای نفهم وافعا اگر دین نداری ! اگر مرید مصباح یزدی هستی !
اگر تائید کننده دولت کودتا هستی لااقل کمی انصاف داشته باش.
من خودم به دنبال شال سبز میگشتم . برخی از ستادها گفتند نداریم مرا فرستادند ستاد تجریش شال سبز را بنده به قیمت ۳ هزار تومان خردیم و گفتند تی شرت سبز هم ۷ هزار تومان است . چرا دروغ میگویی؟ این شال ها و تی شرت ها را کسی مجانی به مردم نداد . ما پول دادیم خریدیم و هدفمان هم کمک به ستاد بود. همین یک نکته کافی است که من بدانم تو یک دروغ گویی چون درباره موضوعی دروغ میگویی که ما با چشم خود دیده ایم. ولی تو میگویی میلیاردها تومان خرج این تی شرت ها شده است و به دست مردم داده اند . این تی شرت و شال ها را یک نفر برای ستاد تولید کرده و به مردم فروخته است یعنی مردم خرج اینها را دادند و به ستاد کمک کردند . بفهم دروغ گو !

سلام بر شما
جالبه ها شماها میگید درود بر مخالف من و اجرا نمکنید ما نمیگیم ولی اجرا میکنیم! آرمین جان احتیاج به فحاشی نیست بیا بحث علمی!

لطفا سایر نظرات رو هم در سایر پست ها بخونید براتون بد نیست.
دوست عزیز وقتی کیان تاجبخش از گنده های شما میاد میگه ما تحت شارژ مستقیم مالی غرب بودیم و خانم کلینتون هم از حرکات شما علنا حمایت مالی و فکری میکنه این مثال شما خیلی خنده دار به نظر میرسه در ضمن با یک مثال اینجوری(گرچه باورش سخته) نمیتونین کمک های میلیلردی داخلی و خارجی رو کتمان کنید چیزی که بزرگان شما روی آن تاکید دارند.

مرتضی یکشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 06:38 ب.ظ http://eslahe-osooli.persianblog.ir

سلام خسته نباشید
ممنونم که خبر کردید
مطلب جالب و خوبی بود.
خدا سران فتنه اخیر را رسوای خاص وعام کند.انشالله
التماس دعا/یاعلی

سلام
ممنون
نظر لطف شماست
انشاالله
محتاجیم

سید وحید یکشنبه 26 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 08:52 ب.ظ http://sejjil72.persianblog.ir

سلام
خدا قوت
خسته نباشید
خدا خیرتان دهد.
اگر خواستید سری هم به این خانه کوچک نوساز بزنید
اینجا هم گاهی مطالبی سیاسی یافت می شود!
التماس دعا
احیاناً اگر موافق هم بودید لینک بفرمایید، جهت اطلاع رسانی بیشتر

سلام
ممنون
لینک شدید

فرهاد یکشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:41 ق.ظ

به نام خدا،

آقا من از این عکس شهید که واقعاً آدم رو بهت زده میکنه، یک کپی گرفتم و در جایی گذاشتم، منو به خاطر کپی رایتش حلال کن.
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد