وبلاگ ارزشی - تحلیلی عبرت

ان فی ذلک لعبرة ||| از دیگران عبرت بگیرید قبل از آنکه عبرت دیگران شوید

وبلاگ ارزشی - تحلیلی عبرت

ان فی ذلک لعبرة ||| از دیگران عبرت بگیرید قبل از آنکه عبرت دیگران شوید

احمدی نژاد در ایران نصرالله در لبنان

 : بیداری اسلامی از جمله تعابیری است که با پیروزی انقلاب اسلامی وارد لغت نامه سیاسی عالم شد. ممکن است بپرسند مگر مسلمانان خواب بودند که حالا با پیروزی انقلاب اسلامی بیدار شده باشند؟  در جواب این دسته از مخاطبین باید گفت که تا قبل از انقلاب 57، استکبار جهانی(حالت عام) خیمه سنگین خود را بر سرتاسر گیتی علی الخصوص ملت های ضعیف و کشورهای مسلمان انداخته بود و خود را صاحب و مالک دنیا تصور و معرفی می کرد و ملت ها و دولت ها هم خواسته یا ناخواسته به این تقسیم بندی تن داده بودند و این روالی عادی در سطح روابط بین المللی محسوب میشد البته تا 22 بهمن سال 57.

:: با وقوع انقلاب اسلامی ملت ایران و پیروزی آن به رهبری امام خمینی(ره) و تبیین آرمان ها و اهداف نظام جمهوری اسلامی موجی از ترس در دل ابرقدرت ها و امید در دل ضعیف انگاشته شدگان عالم شکل گرفت. تا آن زمان کشورها یا زیر پرچم آمریکا سینه میزدند یا شوروی و لاغیر اما انقلابی های مسلمان ایرانی به تبعیت از پیر و مرادشان شعار «نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی» سر دادند که این موضع گیری ها حاکی از استقلال رای و عمل نظام اسلامی در مسائل ملی و بین المللی بود.تا آن زمان کشورها به دو دسته سلطه گر و سلطه پذیر تقسیم میشدند و دسته سومی وجود نداشت اما نظام نوپای جمهوری اسلامی با برهم زدن تمامی این معادلات مرسوم آن زمان، بر این مساله پای می فشرد که م انه سلطه گریم نه سلطه پذیر.

::: همین آرمان ها و جهتگیری ها بود که ملت های ضعیف انگاشته شده را شیفته جمهوری اسلامی و در طرف مقابل دولت های خودکامه و مستکبر را به فکر انداخت تا چاره ای برای ریشه کن کردن شجره طیبه جمهوری اسلامی و به تبع آن افول نور امید در دل ملت های مستضعف، بیابند فلذا در این راه از تمام ابزارآلات سخت و نرم  خویش از جنگ هشت ساله و ترور مهره های انقلاب و کودتا گرفته تا وارد کردن مزدوران خودفروخته به بدنه مدیریتی کشور و... کمک گرفته اند اما در واقع همه این تهدیدها با مدیریت نظام خنثی و گاها به فرصت تبدیل شدند بگونه ای که امروز بسیاری از ملت ها و دولت ها با تاسی از شیوه "مقامت" و شعار "ما می توانیم"  بارها و بارها استکبار جهانی و در راس آنها آمریکای امپریالیست و اسرائیل صهیونیست را به خاک مذلت کشانده اند. 

  دکتر محمود احمدی نژاد    سید حسن  نصرالله

:::: حزب الله لبنان در جنگی 33 روزه که با هدف نابودسازی بیداری اسلامی در جنوب لبنان از سوی اسرائیل در تابستان 2006 شروع شد، توانست با اتکا به خداوند و قوه ایمان بر این جرثومه فساد غلبه کند یا همین چند ماه پیش بود که دولت قانونی و مردمی حماس در غزه موفق شد در جنگی نابرابر که با قصد خاموش سازی بیداری اسلامی مردم فلسطین آغاز شده بود، اسرائیل را با شکستی مفتضحانه بدرقه کند.

اما این بیداری اسلامی و تفکر مقاومت در بین ملت های غیر مسلمان سراسر دنیا هم از دل آفریقا گرفته تا حیات خلوت آمریکا، طرفداران بسیاری دارد بگونه ای که این کشور ها هم اکنون و به خصوص پس از روی کار آمدن دولت اصولگرای نهم روابط تنگاتنگی با ایران برقرار نموده اند که نگرانی مقامات آمریکایی و اسرائیلی را در پی داشته که این خود حاکی از اهمیت موضوع است.

::::: این همه بهانه ای بود تا براین نکته پای فشاری نمایم که آمریکا و آمریکایی صفتان همیشه نارضایتی خود را از پیروزی جبهه حق و مقاومت به اشکال گوناگون نشان داده اند و همه تلاش خود را برای نابودی و یا حداقل تضعیف این نهادها بکار برده است که این امر نشان دهنده ترس آمریکا از این هسته های فعال و کارای کوچک و بزرگ مقاومت می باشد.

:::::: 17 خرداد در لبنان انتخابات پارلمانی برگزار می شود و در همین راستا سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در سخنرانی هایش تاکیدات بسیاری بر حضور مردم لبنان در انتخابات داشت که در این صورت با نفوذی که در این سالها از حزب الله در بین مردم لبنان سراغ داریم پیروزی جناح حزب الله امری بعید نیست چیزی که خوشایند غرب نخواهد بود که انشاالله نتیجه آن سنگی بر دهان استکبار خواهد بود.

اما اندکی بعد در روز جمعه 22 خرداد 88 در ایران اسلامی عزیز(کانون بیداری اسلامی جهان) انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری، به فرموده حضرت آقا در اولویت اول با حضور حداکثری مردم و در اولویت دوم انتخاب اصلح ترین فرد برگزار خواهد شد. با مرور واگویه های سران آمریکا و اسرائیل و نوکران داخلی آنها ترسی عظیم از انتخاب مجدد و پیروزی دکتر احمدی نژاد مشهود است که اگر ملاک را سخن امام خمینی(ره) قرار دهیم باید از این ترس و خشم آنها خوشحال باشیم و به درست بودن راهمان مطمئن باشیم.

استکبار جهانی و به خصوص مزدوران داخلی آنها تمام مکر و نیرنگ خود را به میدان آورده اند و حتی تضادهای حزبی و سلبقه ای خود را کنار گذاشته و تمام قد در برابر "مردی از جنس مردم" قد علم کرده اند و از هر حربه ای برای تضعبف دولت نهم بهره می برند اما "دولت ملت"، دولت کریمه است و خدمت در سکوت را به غوغاسالاری اصلاح طلبانه ترجیح می دهد چراکه تخریب گران دولت عزت ملی(تعبیر مقام معظم رهبری) گوش هایشان را بسته اند و زبان هایشان را دراز کرده اند و جز حرف باطل خود چیزی را حق نمی دانند! و مکروا و مکرالله والله خیرالماکرین.

.:::. به حول و قوه الهی و با تیزهوشی و فهمی که از مردم سراغ داریم و بیداری ملت ها نتیجه انتخابات پارلمانی 17 خرداد لبنان و انتخابات ریاست جمهوری 22 خرداد ایران پاسخ مثبت دوباره ای خواهد بود به جبهه مقاومت اسلامی: احمدی نژاد در ایران و  نصرالله در لبنان.

نظرات 36 + ارسال نظر
رسانه یکشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:34 ب.ظ http://www.resane.ir

سلام حاجی
لطقف کنید مطالب را برای رسانه ارسال کنید

سلام چشم حتما.

[ بدون نام ] یکشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:31 ب.ظ

حاجی جان جون مادرت دست از سر لبنان بیچاره بردارین
همین جا رو آباد کردین بسه
من لبنان بودم دیدم که سایه ایران و ایرانی رو با تیر می زنن
نصرالله بدبخت هم به خاطر شما بدنام شده همش بهش سرکوفت می زنن میگن تو میخوای بیروت رو مثه تهران کنی!

سلام حاجی جان!
شما احتمالا یه کمی اون ورتر از لبنان بودید طرفای فلسطین اشغالی اونجا با تیر میزنن!
نصرالله در تهران گفت من افتخار میکنم که سرباز ولایتم. تاریخ را مرور کن.

ا یکشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:37 ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم
سایت شخصی حجت الاسلام غریب رضا
پاسخ به تخریبی دیگر علیه سیاست خارجی دولت نهم
کاندیداهای محترم! مقام معظم رهبری ماجراجو نیست!!
لطفا این متن را مطالعه کنید و حتما نظرات خودتون رو یادداشت کنید. خوشحال می شویم از نقدهای منطقی و اخلاقی شما استفاده کنیم. در صورتی که مایل بودید با ذکر منبع در وبلاگتان منتشر کنید. ممنون.
http://www.gharibreza.com/index.php/page,2026A7863.html

غریب رضا دوشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:56 ق.ظ

بسمه تعالی
بازخوانی نماهنگ زیبای
«الفرق بین احمدی نجاد و ملک عبدالله»
تجلی سیاست عزت مندانه دولت نهم در هنر کشورهای عربی
لطفا این متن را مطالعه کرده و نظرات خود رو برای ما ارسال کنید. با کمال میل از نقدهای منطقی ومنصفانه شما استفاده میکنیم. در صورتی تمایل با ذکر منبع در وبلاگتان منتشر نمایید . با تشکر.
http://www.gharibreza.com/index.php/page,2026A8043.html

[ بدون نام ] دوشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:13 ب.ظ


افرین دمت گرم این ها هردو شون یه وجه مشترک دیگری هم داردن که با این باهوشی نفهمیدی!!!!
اون هم به باددادن پول ملت ایران است برادر!!!!!!!

سلام برادر
مشکل امثال شماها این است که فقط انگاره سازی میکنید نه کار مستند!

سارا مومنی سه‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:32 ق.ظ

سخنی با جناب میر حسن موسوی
http://saramomeni.blogfa.com/post-118.aspx

دانشجوی بسیجی سه‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:23 ب.ظ http://molokiali.blogfa.com

سلام
ژسر عجب اوضاعی شده ها!!!
شیرتوشیر محض
تودانشگاه موقع مناظره یک نیمچه درگیری داشتیم
آدم به چشم خودش هم نمیتونه اطمینان کنه
خودم میدیدم که جانبازه چطور به امام دروغ می بست
باورت نمیشه.منم باورم نمی شد
انگار اکبرگنجی اومده بود تو کنفرانس برلین
البته یک نکته قشنگ داشت
موقعی یارو یه حرف بیربط به آقا زد یه دختره که عکس میرحسین دستش بود شروع کرد داد زدن و گفت خفه شو!!!
جات خالی یک کم حرص بخوری
راستی اصفهان باز هم یکدست احمدینژادیه؟

سلام
تضارب آرا موردی نداره اما واقعا یه عده در لباس مقدس نمایان ضربه میزنند.
خدا را شکر اصفهان همچنان روی بحث عدالت استقامت میکنه.

صدای حقیقت سه‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:29 ب.ظ http://www.rha114.blogfa.com

با سلام.
لطفا در این نظرسنجی شرکت کنید.
به سوالات زیر پاسخ دهید:
1-میزان مشارکت مردم را چگونه پیش بینی می کنید؟ بالای 70درصد یا بین 50تا70 درصد. اگر دلایل یا توضیحاتی هم دارید بنویسید.
2-اولویت شما در رای به 4 کاندیدا به چه صورت است؟ یعنی ترتیب رای شما به این 4 کاندیدا چگونه است؟ لطفا تک رای ندهید و 4کاندیدا را به ترتیب انتخاب خود بنویسید. مثلا 1-آقای x 2-آقای y 3-آقای z 4-آقای w.
3-به نظر شما انتخابات یک مرحله ای خواهد بود یا به دور دوم کشیده می شود؟ در هر مورد نتیجه را چگونه پیش بینی می کنید؟
4-در پایان اگر نظری درباره انتخابات، فضای تبلیغات، برنامه کاندیداها و اظهار نظرهای مختلف دارید بنویسید.
پیشاپیش از شرکت شما در این نظرسنجی تشکر می کنم.
یا علی.

سلام
انشاالله

شهاب سه‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:02 ب.ظ http://bmz14.parsiblog.com



.:: یَا اَرحَمَ الرّاحِمین ::.

سلام و خدا قوت.

وبلاگ وزینتون مطالب ارزنده ای داره.

موفق باشید.

با مصاحبه ای نوشتاری با دکتر اکبر جبّاری ، استاد فلسفه و عرفان نظری دانشگاه و شاگرد مرحوم عباس معارف با عنوان " *اندیشه بر مد غلبه می کند. " در باره ی انتخابات دهم به روز هستیم.

در وبلاگ گروهی " شهدای گمنام " منتظر قدوم مبارکتان هستیم.

http://www.bmz14.parsiblog.com


بیا مهدی زهرا(عج).

سلام
موفق باشید.

صادق چهارشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:44 ق.ظ http://shaheid.blogfa.com

سلام برادر خسته نباشی
باز هم مثل همیشه عالی و روشنگرانه به امید موفقیت مجدد دولت عدالت محور آقای احمدی نژاد و تثبیت جریان ارزشی جبهه اصولگرایان تا ظهور غایب منتظَر

سلام
سلامت باشید.
انجام وظیفه است.
انشاالله

گدای فاطمه چهارشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:35 ب.ظ http://pakki.parsiblog.com

سلام بزرگوار خدا قوت
با موضوع:
درد دلی با امام و مقتدایمان خمینی عزیز(ره)

اماما در این بیست سالی که در میان ما نبودی بعضی از یاران و نزدیکان انقلاب به مرور روح ساده زیستی از ایشان رخت بر بست و برخی با عناوین مختلف از امتیازات و ثروتها و قدرتهایی برخوردار شدند و... منتظر حضور سبزتان هستم.

سلام
موفق باشید.

[ بدون نام ] چهارشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:38 ب.ظ

کار مستند برادر؟؟؟؟؟؟؟؟
بعید است با این زرنگی ندانی ماهانه چند میلیارد دلار پول بی زبان حق فقرای ایرانی به جیب حاج نصرا... میرود وشکمش هرروز گنده تر می شود؟؟؟؟؟؟؟
امار مستد می خواهی سری به سایت خود حزب ا... یا روزنامه های ایرانی بزن؟؟؟؟؟؟؟
نکنه خودتو به خواب زدی؟؟؟؟؟
اجالتا طبق گزارش دیوان محاسبات 120 میلیلارد دلار پول نفت سال 84 کجاست؟؟؟شمابفرما برادر!!!!مستند تر از این می خاهی؟؟؟؟؟اگه خواستی تشریف می بری اون دنیا که پرده خود ساخته ات از جلو چشمات بره کنار!!!!!!! نکنه دیوان هم دروغ می گه یا حرفش مستند نیست ؟؟؟؟
نکنه مستند یعنی شما و سند هم خود خود شما وامثال شما دین فروشان و یزیدان زمان و ابو جهل ها و عمرو عاص ها و ابن ملجم هایید؟؟؟؟؟
نکنه تو جیب صادق تک ماده باشه؟؟؟؟ یا به شمام رسیده؟؟؟؟
مستند تر از این خواستی تشریف می بری اون دنیا که پرده از جلو چشمات بره کنار!!!!!!!
مستند تر از این امار هم خواستی؟؟؟؟؟ خجالت نکش بگو!!!! جان برادر اخه شمام می دونی خجالت چیه؟؟؟؟؟ مستند تر از این میخواهی؟؟؟؟؟؟مستند تر از مجلس اصول گرا و دیوان محاسبات؟؟؟؟؟
خجالت نکش بگو؟؟؟؟؟
مستند تر از این 22 خرداد که ملت با رای خود تمام یزیدیان را کنار خواهند زد!!1
مستد تر هم می خواهی؟؟؟؟!!!!!!!!!

سلام
شما مثل بزرگانتان بدون مدرک و سند و با بی احترامی صحبت میکنید بالاخره منطق شما در حاشیه است!
۱۲۰ میلیلرد دلار!!! اون یک میلیلرد هم دیوان گفته گم نشده و در جای دیگه هزینه شده.
۲۲ خرداد هم دیدیم اما ما که کنار نرفتیم ملت زد پس گردن شماها!

نگاه کن چهارشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:21 ب.ظ


مردم ما یکصدا به احمدی نژاد می گویند ما مسئول عوام فریب ریاکار دروغگو نمی خواهیم

ایول بابا این لینک ببینین- عجب طرفدارایی دارین شما- ان شا الله خوشبخت باشین
http://www.ghalamnews.ir/news-18435.aspx

سلام
ملت دولت نهم را دوباره تایید کردند شما چه میگویید؟

تقی چهارشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:23 ب.ظ

جلسات کمیته مشترک رسانه های حامی دکتر احمدی نژاد با دستورکار گسترش تخیریب موسوی به صورت اضطراری برگزار می شود.

بدنبال اعلام نتایج نظرسنجی های اخیر که طبق گزارش سایت الف به دلیل اوجگیری آرای میرحسین قرار شده در رسانه ها منتشر نگردد جلسات محرمانه مسئولان رسانه های حامی احمدی نژاد بصورت اضطراری تشکیل می شود.

در این جلسات که نمایندگان دو خبرگزاری که از بودجه عمومی استفاده می کنند،و مسئولان برخی سایتها و روزنامه ها حضور داند نوعی تقسیم کار تعریف شده که بر اساس آن قرار است سوژه های تخریب ،تعیین و هریک از رسانه های عضو کمیته، بخشی از آن را پوشش دهند.

گفته می شود تشکیل جلسات اضطراری پس از آن صورت گرفته که مدیران ستاد انتخاباتی یکی از نامزدها از افزایش شگفت انگیز آرای رقیب هراسان شده و رسانه های طرفدار کاندیدای خود را مورد عتاب قرار داده اند.

سلام
در نظرسنجی ها البته در همه آنها که واقع بین بوده اند احمدی نژاد با درصد بالای ۵۰ پیروز است که این درصد در انتخابات ۲۲خرداد ۶۲.۶۳ درصد اعلام شد.

[ بدون نام ] جمعه 15 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:29 ق.ظ

با مناظره دیشب فقط باید گفت:
****************** خداحافظ احمدی نژاد **************
خدا حافظ دروغ گویی
خدا حافظ کردانیسم
خدا حافظ وزیر صد میلیاردی طاغوتی
خدا حافظ طاغوت
خدا حافظ دیکتاتور
خدا حافظ هاله نور
خدا حافظ توهم
خدا حافظ جنون قدرت
خدا حافظ استبداد
خدا حافظ بذر پاش
خدا حافظ سعید لو
خدا حافظ مدیران 28 ساله
خدا حافظ گشت های ارشاد
خدا حافظ مشایی دوست اسراییل
خدا حافظ انحطاط
و ****************** سلام بر موسوی ***********
درودبر خاتمی
درود بر هاشمی

۲۲ خرداد نشان داد:
خداحافظ اصلاحات دروغین و سرمایه داری لیبرال!

[ بدون نام ] شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:44 ب.ظ

چی شد برادر پاسخ کوبنده منو نذاشتی؟؟؟؟؟؟؟؟
نکنه ترسیدی؟؟؟؟؟
اگه اهل کار مستندی یا علی! من هم برات سند اوردم چرا کامنت مرا حذف کردی؟؟؟؟؟؟
نکنه ترسیدی؟؟؟؟؟

اشکالی نداره نترس یه بحث مستند کردم گروه فشار که دست شماهاست چرا می ترسین؟؟؟؟!!!

یک یا حسین تا میر حسین
سلام بر میر حسین درود بر خاتمی
مرگ بر دیکتاتور

حالا این کامت را هم حذف کن اندیشه را هم می تونی حذف کنی؟؟
ملت را هم می تونی حذف کنی؟
ایران یک پارچه سبز پوش شده است
پس یا حسین لعنت بر یزید

سلام برادر!
فرصت نداشتم!
کلا شما عزیزان خیلی تو کار توهم هستید.
موفق باشید.

ت یکشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 06:58 ب.ظ

عزیزان، فتنه چون پاره های تاریک شب، هجوم آورده! فعلیکم بالقرآن... بر شما باد بازگشت به قرآن انقلاب و صحیفه نور... آنچه به نام «خط امام» شنیدید به صحیفه عرضه کنید.... هر چه موافق بود بپذیرید و باقی را به دیوار بکوبید که فریب است و تزویر و خط روح الله نیست... و چه باک؟ اگر نسل ما امامت روح خدا را درک نکرده، هنوز روح الامین انقلاب در میانۀ ماست و گفتار و سیره اش، تجلی روشن کلمات روح الله است ...
لطفا نظر خود را برای حقیر ارسال کنید.
http://www.gharibreza.com/index.php/page,2026A8019.html

محمود سه‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:10 ق.ظ

اینم کلیپ های جدید دکتر

0. آهنگ از حامیان جوان ، تدوین از من
برای موبایل
http://www.bacheheyati.com/upfile/Dr-BacheHeyati.com-1388-3-15.3gp
برای کامپیوتر
http://www.bacheheyati.com/upfile/Dr-BacheHeyati.com-1388-3-15.wmv

1.فریبکاران سبز
برای موبایل
http://www.bacheheyati.com/upfile/Dr-FaribEsabz-AmirKabir85.3gp
برای کامپیوتر
http://www.bacheheyati.com/upfile/Dr-FaribEsabz-AmirKabir85.wmv

2.باند قدرت و ثروت - دکتر در مشهد
برای موبایل
http://www.bacheheyati.com/upfile/Dr-Mashad-88-03-12.3gp
برای کامپیوتر
http://www.bacheheyati.com/upfile/Dr-Mashad-88-03-12.wmv

3.حرف هایی به زبان ترکی از دکتر
برای موبایل
http://www.bacheheyati.com/upfile/Dr-Torki-88.3gp
برای کامپیوتر
http://www.bacheheyati.com/upfile/Dr-Torki-88.wmv

بنده خدا سه‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 06:08 ب.ظ

درود بر شما
انتخابات لبنان که با کند هوشی مردمش همراه بود
امیدواریم که ۲۲ خردادم با کند هوشی مردم ما همراه باشد تا حداقل امیدوار باشیم نفس کشیدن سهمیه ای نمیشه
به امید ایران و ایرانیهایه منطقی و واقع بین نه متحجر و متعصب
یا حق

سلام
شما کلا علاقه دارید توهین کنید گاهی به ملت خود گاهی به لبنان!
۲۲ خرداد از ما شد.

[ بدون نام ] چهارشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:43 ب.ظ

گرچه در عدم حضورت، تو را 60 دقیقه و 35 ثانیه تحقیر نمودند. اما 45 دقیقه به تو وقت دادند امشب چهارشنبه 22:30 شبکه سه تو از اتهانات وارده به خود دفاع خواهی کرد.

سلام
۱۹ دقیقه

[ بدون نام ] جمعه 22 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:43 ب.ظ

سلام حاجی
این هم نتیجه انتخابات لبنان!
نگفتم حزب الله رای نمیاره؟ لبنانی ها مزدور اجنبی نمی خوان! حالا شما هی خودتونو بچسبونین به حسن نصرالله بینوا!

سلام
اینطور بگی بهتره: نگذاشتند که رای بیاره.
اگر اخبار لبنان رو دنبال کنی میبینی که از سوی مصر و عربستان ارقام درشته به ستاد ۱۴ مارس تزریق شد و از سوی دیگه آمریکا هم تهدید به قطع کمک ها کرد که این باعث شد حزب الله کرسی های بیشتری کسب نکند.

علی شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:14 ق.ظ http://zeydebneali.blogsky.com/

دوست عزیز موید باشید

سلام
موفق باشید.

هادی شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 06:19 ب.ظ http://hadihamidi62.blogfa.com/

موفقب باشی برادر سری بزن.

سلام
موید باشید.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:25 ب.ظ

سلام برادر!!!
کجایی کم پیدایی؟؟
تکته رفتی سر صندوق ها به تقلب تابلو کمک کنی؟؟؟؟؟
اما خودمونیم شما ها روی معاویه و عمر وعاص را هم سفید کردید!!!! معاویه اگه با دروغ و تقلب یزید را جانشین خود کرد
دیگر ادعای مردمی بودن نداشت!!!! گرچه داعیه امیرالمومنینی داشت اما هرگز ادعای مردمی بودن نداشت
خود عمروعاص هم باور نمیکرد بشه 20 میایون رای را به حساب یزید جابجا کرد؟!!!!!!
شما ها روح اون را هم شاد کردین!!!!
اخه برادر تقلب یک درصد دو درصد سه درصد نه 53 درصد!!!!!
نه 4 میایون را 24 میلیون قلمداد کردن!!!!!
این است اسلام شما؟؟ این است صداقت و پاکی شما؟؟؟
این است دولت پاک؟!!!
صد رحمت به نصرا... که با پول ایران تلاش نکرد تقلب کنه گرچه تبلیغ زیادی کرد!!!
کجاست عمروعاص که از شماها یاد بگیره؟؟؟؟
کجاست ابن ملجم که کشتن جوان هم وطن را بخاطر فریاد ا... اکبر در خیابان از بسیج شما ها یاد بگره!!!!!!؟؟؟؟
کجاست اسراییل که سرکوب و کشتار را از لباس شخصی های شما یاد بگیره؟؟؟
اسراییل اگه میگیره میکشه شکنجه میده با جوان دشمن این کارها رامیکنه
اما شماها با جوان ایرانی هموطن مسلمان معتقد به نظام این کارها را میکنید؟؟؟؟؟!!!!
کجاست ابن ملجم که رویش را سقید کردید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اجالتل اگر کار مستند تر هم می خواهی می تونی سری به خیابان ها بزنی و تظلهارات میلیونی مردم را در حمایت از فرزند رسول ا... میر حسین ببینی یا توی یوتیوب ویدیوی کشتار مردم را و تعداد معترضان به تقلب تابلویتان را
اگه واقعا 24 میلیون رای اوردید چرا از انتخابات مجدد با ناظر بین المللی و بی طرف هراس دارید؟؟؟؟؟
خودتان هم میدانید هم 4 سال پیش هم امسال تفلب کردید وگرنه احمدی 4 میلیون بیشتر رای نداره
خودتان را گول نزنید!!!!!!!!!!!!
سری به خیابن بزن و عکس وفیلم تهیه کن !!!!!
از یوتیوب ویدیوی کشتار جوانان را ببین و روی وبلاگت بگذار!!!!!!!
از این مستند تر هم می خواهی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سند از این محکم تر هم میخواهی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید!!!!!!!!!!!!

سلام برادر!
واقعا باهات موافقم: اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید نه اینکه با ساز آمریکا و اسراییل و برخی کشورهای اروپایی برقصی و هیچ گونه توانی از خود نداشته باشی.

کلیپ باز دوشنبه 1 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 01:48 ق.ظ http://www.best-clipe.blogfa.com

سلام دوست عزیز

وبلاگ بسیار خوب و زیبایی داری

وبلاگ من یکی از کامل ترین وبلاگ ها است و در همه موردی میتونی توش مطلب پیدا کنی مخصوصا کلیپهای موبایل

وب سایت شما برای تبادل لینک با یکی از پر بازدید ترین

وبلاگ های بلاگفا انتخاب شد. تا به بازدید کنندگانتان افزوده شود.

اگر مایل به تبادل لینک بودی من رو با نام بهترین کلیپهای موبایل لینک کن و خبرم کن تا من نیز شما رو لینک کنم

خوشحال میشم با هم همکاری کنیم ! به امید هم کاری بیشتر.

به امید دیدار.

سلام
موفق باشید.

تریبون آزاد دوشنبه 1 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 03:47 ب.ظ http://au-tabriz.blogfa.com

در تریبون آزاد بخوانید:

نامه جمعی از دانش جویان دانشگاه های تبریز خطاب به آقای میر حسین موسوی


×××××کانون نظریه پردازی و گفتمان آزاد دانشجویان دانشگاه های تبریز×××××

http://au-tabriz.blogfa.com/post-391.aspx

سلام
موفق باشید.

داریوش بهمنیار جانباز بسیجی یکشنبه 7 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 07:13 ب.ظ http://www.bahmaneyar.blogfa.com

بسم الله الرحمن الرحیم

به _ ( وبلاگ ارزشی تحلیلی عبرت ) _ به مدیریت محترم و همه پرسنل صدیق و زحمت کش این وبلاگ با ارزش سلام میکنم و خسته نباشید میگویم از شما عاجزانه تمنا میکنم نامه من را بخوانید و اگر لایق رسیدگی به این نامه را داشتم این نامه را به جناب آقای دکتر حسین دهقان ریاست محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران برسانید یا به دست مدیرانی برسانید که میتوانند در ارتباط با مقاله نویسی و نوشتن خاطرات جبهه کمکی به من بکنند و یا آنها نامه را به جناب دکتر دهقان برسانند هر طور بهتر صلاح میدانید اقدام کنید یا آدرس ها را حذف کنید و چاپش کنید فقط از شما بزرگواران تمنا میکنم نامه من را حتما بخوانید تا در جریان از هم پاشیدگی خانواده من قرار بگیرید اجر شما را خداوند تبارک و تعالی بدهد من که کاری از دستم برنمیآید همیشه با خانواده های محترم و بزرگوارتان سربلند و سرافراز زندگی کنید. انشاالله

از _ داریوش احمد رضا بهمنیار_ جانباز از کار افتاده بسیجی _کد جانبازی 0919025421 شغل جانباز از کار افتاده _ مقاله نویس خاطرات جبهه و سیاست خارجی ( انرژی هسته ای ) 4/3/1388

با سلام جناب آقای دکتر دهقان غرض از مزاحمت این است که اگر یادتان باشد اردیبهشت سال قبل با من تلفنی تماس گرفتید و من هم درد خودم را به شما گفتم شما بزرگوار هم جناب حاج آقای حسن حسینی رئیس وقت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی را همان زمان به خانه ما فرستادید و حاج آقای حسینی وقتی وضعیت من را دیدند دستور دادند که مرا به کمیسیون پزشکی مجدد بفرستند و درصد جانبازی من که اول جنگ پنجاه و پنج درصد بود که حتی در زمان جنگ در سال1364 من را معاف دائم کرده بودند که به این نشان اگر از ده جا استخوان آدم میشکست معاف شش ماهه یا یک ساله میشد و آدم لنگ مادرزاد و آدم نیمه کور بود معاف از رزم میشد من چون دنبال پرونده جانبازی خودم را همان زمان نگرفتم جانبازی من را پانزده درصد کرده بودند که با رفتن مجدد به کمیسیون پزشکی بعد از بیست و چهار سال جانبازی من بیست و پنج درصد شد و حاج آقای حسینی عزیز چون دیدند که در تبریز ازدواج کردم و الان ده سال است جدا از زن و بچه ام زندگی میکنم قرار شد یک وام برای من درست کنند تا یک خانه رهن و اجاره کنم و با زن و بچه ام زیر یک سقف زندگی کنیم و همچنین چون مقاله نویس هستم و از خاطرات جبهه و در باره سیاست خارجی مطلب مینویسم قرار شد کاری برای من انجام دهند که از شانس من بعد از یک ماه حاج آقای حسینی به تهران منتقل شدند و الان یکی از معاونین محترم شما هستند و الان یک سال است رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی جناب آقای سردار حاج آقای مولوی حقیقی هستند و ایشان هم از جریانات من و حاج آقای حسینی چیزی نمیدانند با اینکه هر زمان کاری داشتم بلافاصله کمکم کردند خدا نگهدارشان باشد و هنوز هم وام من درست نشده که البته به خاطر قوانین بانک است و از همه مهمتر که مزاحم شما شده ام جناب آقای دکتر دهقان عزیز به خاطر مقاله نویسی خودم است من چندین سال بود که برای روزنامه کیهان مقاله مینوشتم و فکس میکردم چون کامپیوتر مثل الان زیاد نبود و از کارکنان روزنامه کیهان آقای رحیم مقدم و آقای نوروزی و حتی دکتر رحمانی جانباز گرامی را که با شما در شورای عالی ایثار عضو هستند هم میشناسم البته دستمزدی دریافت نمیکردم و الان هم چندین سال است برای کانون فرهنگی شاهد شهرستان کاشمر مقاله مینویسم و کانون فرهنگی شاهد شهرستان کاشمر مقاله هایم را به کانون فرهنگی شاهد مشهد و کانون فرهنگی شاهد تهران میفرستند و در کانون فرهنگی اینجا هم در این چند سال هیچ دستمزدی دریافت نکردم و با اینکه دو دفعه در مسابقات مقاله نویسی هم در مشهد و هم در تهران قبول شدم در تهران سوم شدم در مشهد اول شدم من را از مشهد و هم از تهران خواستند و من هم همه مدارکی که لازم بود آماده کردم حتی شماره حساب سیبا در بانک ملی باز کردم چون خودشان خواسته بودند ولی زمانی که خواستند مدارک من را به مشهد و تهران بفرستند رئیس کانون فرهنگی شاهد شهرستان کاشمر آقای رضا مهری به من گفتند تو پانزده درصد جانبازی داری و گفتند حداقل باید بیست و پنج درصد جانبازی داشته باشی الان هم که جانبازی من یک سال است بیست و پنج درصد شده است کانون فرهنگی شاهد شهرستان کاشمر آقای رضا مهری میگویند باید دوباره اسم تو را از ما بخواهند تا ما مدارکت را که الان کنار گذاشتیم برایشان بفرستیم جناب آقای دکتر دهقان با تلفن پارسال شما به من باعث شدید الان ماهی دویست و هشتاد هزار تومان حقوق بگیرم خدا خیرتان بدهد و اجرتان با ابا عبدالله ولی الان که از کار افتاده هستم و ده سال است جدا از زن و بچه ام زندگی میکنم با این حقوق یا باید به تبریز بروم و با بچه هایم زندگی کنم و یا در عوض بچه ام را از دانشگاه آزاد شهرستان اهر بگیرم و بگویم برو برای خودت کار پیدا کن از شما تمنا میکنم جناب آقای دکتر دهقان عزیز دستوری بدهید یا من را دوباره بخواهند یا امتهانی از من بگیرند و اگر لایقش بودم من را مثل دفعه قبل که پانزده درصد بودم و قبولم کردند قبول کنند و مدارک من را از کانون فرهنگی شاهد شهرستان کاشمر چه برای کانون فرهنگی شاهد تهران یا برای کانون مشهد بفرستند چون خودم متولد تهران و صادره از تهران هستم به هر حال جناب آقای دکتر دهقان بزرگوار و محترم الان همه پرسنل بنیاد شهید کاشمر و رئیس محترمش حاج آقای مهری که بارها به من کمک کرده اند و کانون فرهنگی شاهد شهرستان کاشمر و حتی رئیس کانون آقای رضا مهری هم میدانند که دارم کتابی در رابطه با خاطرات جبهه مینویسم و همچنین مقاله های سیاسی مینویسم که به تهران و مشهد مقاله های من را میفرستند فقط از شما عزیز و بزرگوار عاجزانه تمنا میکنم دستور رسیدگی صادر کنید تا در جائی بتوانم مقاله بنویسم یا دستور بدهید اسم من را از مشهد یا تهران بخواهند تا بتوانم کمک خرجی به دست بیاورم تا بتوانم خانه ای در تهران یا مشهد یا کاشمر رهن و اجاره کنم خدا شاهد است جناب آقای دکتر بعضی چیز ها خجالت دارد آدم به زبان بیاورد ولی همین برادر زن های من بارها من را تهدید به طلاق کرده اند چون مذهبی هم هستند میگویند در روایات حضرت محمد (ص) گفته اند که زن و شوهر نباید بیش تر از چهل روز دور از هم باشند و به من میگویند تو سالی یک بار یا دو بار زورکی به تبریز میآیی و برای خواهر ما در اینجا حرف در آمده حتی مادر زنم هم دیگر با من قهر کرده و با من حرف نمیزند لگن من چرک میکند زانوی پایم خم نمیشود و نمیتوانم دو هزار کیلومتر را در اتوبوس بشینم اعصاب و روان واکنشی دارم از کار افتاده هستم ارتوپدی و جراحی عمومی دارم ولی از پس مقاله نویسی به خوبی برمیام و گرنه دو دفعه قبول نمیشدم من شماره تلفن های کانون فرهنگی شاهد شهرستان کاشمر آقای رضا مهری و حتی تلفن رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کاشمر حاج آقای مهری را که بسیار به من کمک کرده اند مینویسم تا خودتان بپرسید چون وقتی حاج آقای حسینی در باره مقاله نویسی قرار شد کاری برای من بکنند ایشان هم همانجا حضور داشتند یا از رئیس کانون فرهنگی شاهد کاشمر آقای رضا مهری بپرسید همه آنها این مطالب را هم میدانند و هم تصدیق میکنند حتی الان همه پرسنل صدیق و زحمت کش بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کاشمر این مسئله را میدانند که من از زن و بچه ام دور هستم آن هم ده سال است که زن و بچه ام در خانه مادر همسرم و خودم در خانه پدری ام در کاشمر زندگی میکنیم همچنین آدرس وبلاگ خودم را که در مورد سیاست خارجی و انرژی هسته ای مطلب می نویسم را زیر همین نامه برایتان خواهم نوشت تا بهتر به سبک نوشتن من پی ببرید و در مورد خاطرات جبهه سه سال است دارم کتابی مینویسم که فکر کنم حدود دو سال دیگر وقت ببرد تا کتابم را تالیف کنم چون خودم شش ماه سابقه حضور در جبهه ها را دارم و هم رزمان زیادی دارم که از آنها هم کمک میگیرم جناب آقای دکتر حسین دهقان عزیز اگر بتوانید برای مقاله نویسی من کاری انجام دهید یا سفارشی بکنید یا بگوئید امتهانی از من در این رشته مقاله نویسی بگیرند یا در انتشارات شاهد که خود شما عزیز مدیر مسئولش هستید کاری به من بدهند تا در آنجا مقاله های سیاسی یا اجتماعی یا در باره خاطرات جبهه ( و غیره ) بنویسم بی نهایت ممنون شما بزرگوار خواهم شد تا بتوانم در یکی از نشریات مقاله بنویسم و کمک خرجی در بیاورم خدا شاهد است خانواده ای را از هم پاشیدگی نجات میدهید یا هر طور که صلاح میدانید اقدام کنید خداوند تبارک و تعالی شما و خانواده محترم و بزرگوارتان را همیشه سربلند و سرافراز نگاه دارد انشاالله . داریوش احمد رضا بهمنیار _ فرزند غلامرضا _ متولد تهران _ صادره از تهران _ شماره شناسنامه 69613 شماره ملی 0030766605 کد جانبازی 0919025421
آدرس - شهرستان کاشمر - خیابان شهید مدرس 9 - دومین کوچه سمت چپ - پلاک 8
تلفن منزل کاشمر خانه پدری ام 05328243493
تلفن همراه خودم 09359725407
تلفن تبریز خانه مادر زنم که زن و بچه ام در آنجا زندگی میکنند 04115246283
آدرس وبلاگ من www.bahmaneyar.blogfa.com
ایمیل من bahmaneyar@yahoo.com
تلفن رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کاشمر حاج آقای مهری 05328230900
شماره تلفن رئیس کانون فرهنگی شاهد شهرستان کاشمر آقای رضا مهری 05328231901
شماره تلفن بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کاشمر 05328230901




سلام برادر
والا بنده نفوذی ندارم یک دانشجوی ساده هستم

گروه دیدبان دوشنبه 8 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:08 ق.ظ http://www.rahi123.blogfa.com

با سلام
[گل]عرض ادب و ارادت خدمت شما دوست گرامی
[گل]خوشحالیم که با وبلاگ شما آشنا شدیم
[گل]امید است که از این به بعد مثل دوست با هم باشیم .
[گل]امید واریم زیر سایه امام زمان عج باشید
[گل]

سلام
موفق باشید.

صدای حقیقت چهارشنبه 10 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:14 ق.ظ http://www.rha114.blogfa.com

با سلام و التماس دعا در ماه مبارک رجب.
وبلاگ صدای حقیقت با مطلب «بررسی اولین انتخابات دهه چهارم انقلاب = پاسخهای من به نظرسنجی انتخاباتی(بخش اول و دوم)» به روز شد. لطفا نظرات مفید و سازنده خود را دریغ نفرمایید.
یا علی.
www.rha114.blogfa.com

نرجس پنج‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:15 ق.ظ http://narjes65.blogfa.com/

سلام علیکم
مطالب خیلی جالب پر محتوا
ببخشید دیرآمدم برای عرض ادب مکه بودم .
برای فرج مولامون صلوات ..
اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم ان شا الله

سلام
نظر لطف شماست.
موفق باشید.
حجکم مقبول

duduhrened سه‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 07:52 ب.ظ http://www.kaboodle.com/buying_generic_cialis

Nice Post ! www

[ بدون نام ] یکشنبه 28 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:02 ق.ظ

برای نابودی دیکتاتور و متقلب بزرگ زمان احمدی نامسلمان صلوات بلند ختم کنید
اللهم صل علی محمد وآل محمد
وعجل فرجهم
واهلک مرتجعین و قاسطین و ظالمین

شریعتی دوشنبه 29 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:10 ق.ظ http://ebrat.blogsky.com/

در مملکتی که فقط دولت حق حرف زدن را دارد، هیچ حرفی را باور نکنید/ دکتر شریعتی

نمیدونم چرا این دکتر شریعتی درس عبرت نمیگیره و به راه راست برنمیگرده، هی مدام میاد - میامده - ازین حرفا میزده.
لطفا یکم نصیحتش کن برادر
ولی در کل بیطرف باش، منکه بیطرف هستم، بیخیال نه بلکه بیطرف، همیشه حق راه خودشرو پیدا میکنه، حق با هر کس باشه پیروز اونه، نه تبلیغات و نه خراب کردنها هیچکدوم کارساز نیست،
راستی زیاد جوش حزب الله رو نزن

شریعتی پنج‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:52 ق.ظ http://ebrat.blogsky.com/

عجیب است ما چرا مدام به اینجا راه میابیم؟
و باز هم عجیب است عبرت مینویسید اما عبرت نمیگیرید
و باز هم عجیبتر است که وبلاگ ارزشی- تحلیلی عبرت
عجب
بیشتر تمایل پیدا کردم نظرات ثبت شده را بخوانم تا مطالبتان را
فقط و فقط کاش بیطرف بودین
آنوقت مطالبتان شاید خواندنی میشد
سبز و سفید فرقی ندارد
هردو رنگ هستند
این ما هستیم که باید به این رنگها روح بدمیم

علیرضا سه‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:51 ب.ظ http://www.khosh0gel.blogfa.com/

سلام موفق باشید
لینک شدید

ئخاشئشی سه‌شنبه 17 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 10:37 ب.ظ

بشلاشف ئهق سشذظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد