وبلاگ ارزشی - تحلیلی عبرت

ان فی ذلک لعبرة ||| از دیگران عبرت بگیرید قبل از آنکه عبرت دیگران شوید

وبلاگ ارزشی - تحلیلی عبرت

ان فی ذلک لعبرة ||| از دیگران عبرت بگیرید قبل از آنکه عبرت دیگران شوید

انقلاب اسلامی و اسلام انقلابی

 انقلاب اسلامی مردم ایران در سال 57، دردانه ای است در میان انقلاب های هم عصر و هم دوره(نمی گویم "هم رده" چراکه به اعتقاد من انقلاب اسلامی ما تک است )خویش. انقلاب های فرانسه،روسیه، چین، کوبا و...بازیگرانی خاص داشته اند به این معنا که قشری خاص در این انقلاب ها نقش آفرین بوده اند نه همه بدنه عمومی و نخبه جامعه که این به خودی خود یک نقص بشمار میرود و یک نوع حس انحصار در انقلابیون و حس غربت در غیرانقلابی ها بوجود می آید. در بحث ایدئولوژی هم این نوع انقلاب ها از یک تفکر سکولار تغذیه می شوند و اصولا جایی برای دین در این انقلاب ها وجود ندارد. اما در مقابل ، انفلاب ملت ایران فراگیر بود و گستره ای را از دکتر و مهندس و روحانی و دانشجو و دانش آموز و... را شامل میشد بگونه ای که مردم انقلاب را از خود و خود را از انقلاب میدانستند و این یکی از ابعاد برجسته و مهم انقلاب 57 ملت بشمار میرود که این کار جز از اسلام برنمی آید چراکه انسان خود به تنهایی فاقد چنین قدرتی برای متحد کردن اقشار مختلف مردم در ابعاد گسترده از عوام و خواص است و این جاست که میگوییم" انقلاب اسلامی" نه" انقلاب انسانی". 

              

فکر کنم برای اولین بار در تاریخ بنی بشر بود که چنین انقلابی با صبغه الهی و رنگ و بوی دینی و رهبری یک عالم و مرجع بزرگ مذهبی شکل گرفت، انقلابی که به تبع آن حکومت جمهوری اسلامی تاسیس شد و حکوتی که به اعتراف خود غربی ها 40 سال پیش بینی های جامعه شناسی و نقشه های استعماری غرب را نقش بر آب کرد.

عده ای این اواخر یا در همان اوایل وقوع و پیشرفت انقلاب را ناشی از شخصیت کاریزماتیک حضرت امام خمینی(ره) می دانستند و می گفتند که امام به علت داشتن قد رشید و چهره جذاب و ابروهای درهم کشیده، توانسته مردم را با خود همراه کند! اما اگر نگاهی به عقب بیاندازیم، ردپای اسلام و ارزش های آنرا در جای جای این انقلاب می بینیم. امام حرف اسلام را میزد و مردم هم مجذوب امامی شده بودند که اسلام را و ظلم ستیزی و عدالت طلبی اسلام را فریاد میزد و اگر به فرض محال عقیده این افراد مبنی بر علاقه مردم به ظاهر امام را قبول کنیم باید این انقلاب و آرمان هایش همان خرداد سال 68 از بین میرفت اما باید بدانیم که بقول حضرت امام خمینی(ره)، انقلاب ما قائم به شخص نیست. 

                          

از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ملت ایران، توطئه ها، کودتاها و جنگ های سخت و نرم برای براندازی آن شروع شد که همچنان ادامه دارد. بعد از انقلاب دوم ملت و تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام(ره)، آمریکا رابطه خود را با ایران قطع کرد(که بقول امام راحل تنها لطف آمریکا به ملت ایران همین بود) و این خود نشان دهنده ناامیدی کامل از نظام روی کار آمده در ایران بود.

دشمنان اسلام و انقلاب بعد از آن؛ حمله به طبس جهت آزادی گروگان ها، کودتای نوژه، جنگ تحمیلی هشت ساله، تحریم های اقتصادی، ایجاد اغتشاش در کشور بخصوص در استان های مرزی و قبیله ای، هدایت گروه های ضد انقلاب و معاند با جمهوری اسلامی، تغذیه مادی و معنوی گروهک تروریستی منافقین و گروهک پژاک، براه انداختن طرح تضعیف و براندازی نظام و ارگان های حساس کشور ، راهبری غائله 18تیر 78، فشارهای سیاسی بر ایران برای دست کشی از حقوق حقه هسته ای خویش و... را امتحان کرد اما بحمدالله همه تیرهای از چله رها شده آنها به سنگ خورد.

بعد از نا امیدی از براندازی سخت به سراغ پروژه براندازی نرم آمدند که طی آن حتی الامکان بدون ایجاد درگیری های فیزیکی، درصدد ایجاد اغتشاش و تفرقه اندازی در کشور در راستای تضعیف نظام هستند که جدیدترین نمونه آن چند وقت پیش توسط نیروهای ضد جاسوسی وزارت اطلاعات خنثی شد. برای به حداقل رساندن تهدید نرم باید ابتدا به وجود آن اعتقاد داشته باشیم و آنرا توهم ندانیم و سپس با یک مهندسی فرهنگی حساب شده و منطبق با جامعه ایرانی- اسلامی خود سعی در کم کردن تضادها در کشور یاشیم که در فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای قابل رصد است. در باب جنگ فرهنگی یادم هست که یک جامعه شناس غربی در جستاری گفته بود که اگر میخواهید ایران را شکست دهید هیچ نیازی به بمب و موشک نیست کافی است بر سر ایرانی ها دامن های کوتاه بریزید! 

                        

از دیگر مطالب مهمی که باید به آن توجه داشت تولید نیروهای "هم تراز" انقلاب است. نیروهاییی که با آرمان ها و اهداف انقلاب اسلامی کاملا آشنایند و در حقیقت حلقه واصل بین نسل نقلاب و نسلی که روزهای انقلاب را ندیده اند، هستند و امید بخش ترین این نیروها، جوان مومنی است که مبانی جمهوری اسلامی و امام بزرگوار را عمیقا پذیرفته است.

و اما نظام اسلامی به دولتی احتیاج دارد که همچون دولت سازندگی مادی پرستی را با آبادانی اشتباه نگیرد، به دولتی احتیاج دارد که همچون دولت اصلاحات، تعامل را با تسلیم اشتباه نگیرد و اما نظام و مردم دولتی را میخواهند  همچون دولت نهم که بفرموده حضرت آقا دولت امام و انقلاب است دولت کار است و دولت عزت ملی. متاسفانه در دوره ای از زمان سیستم فکری و اجرایی کشور حضور موثری نداشت. بعضی از دولت مردان گذشته تحت عنوان تعامل با دنیا، پرهیز از دشمن تراشی، انطباق با استانداردهای بین المللی، انتقال سرمایه به ایران، ابهام زدایی از هویت اسلام و ایران و... رویه ای را در پیش گرفتند که باعث اضطراب و ناامیدی ملت های مسلمان میشد. اما با روی کار آمدن دولت مردمی و مکتبی نهم این جریان تسلیم طلبانه به گوشه رانده شد و گفتمان تعامل همراه با احترام متقابل و حفظ عزت جایگزین آن شد. 

             

شعار سیاست خارجی انقلاب، "صدور انقلاب" بود که یک مرتبه تبدیل شد به تنش زدایی که غیر قابل جمعند. صدور انقلاب یعنی ایجاد تنش منتهی نه با مردم، نه با دخالت در امور داخلی و نظامی گری و تروریسم. صدور انقلاب یعنی با بشریت حرف هایمان را میزنیم و سکوت نمی کنیم چراکه انقلاب ما یک انقلاب جهانی است. اما تنش زدایی در مفهوم دیپلماتیک یعنی ما حرفی نداریم و هرکسی کار خودش را بکند. البته تنش زدایی به معنای عدم دخالت در امور دیگران و مبارزه با تروریسم و جنگ افروزی صحیح است.

انقلاب اسلامی بدون ایمان مردم نه وجود دارد و نه ماهیت. این ایمان یک ایمان کور فاشیستی نیست، بلکه با معرفت تغذیه میشود و معرفت را میتوان با شعارسازی تولید کرد شعارهایی که برخاسته از احساس و درد جامعه باشد و مردم نگویند که اینها چه میگویند چراکه یک انقلاب زمانی سقوط کرده است که مردم شعارهای رسمی را نفهمند و حتی مسخره کنند به نظر من کار گروه های معاند ضد انقلاب و اپوزسیون درونی و بیرونی همین است. 

                

و در انتهای این پست جمله ای زیبا از استاد شهید مرتضی مطهری را ذکر میکنم که در فروردین 58 در مسجد الجواد و یک ماه پیش از شهادت ایراد کرده است: اگر فکر میکنیم با انحصار می شود یک انقلاب را نگه داشت، اشتباه می کنیم. این اشتباه را کمونیست ها کردند. باید ایدئولوژی انقلاب منطقی، شفاف و حتی متواضعانه طرح شود و از آن دفاع شود، آن وقت این انقلاب می ماند.  

                    

 امیدوارم که این دولت عزیز عزت ملی و بین المللی به دولت عدل جهانی حضرت بقیه الله(عج) گره بخورد و حواسمان را جمع و شامه دشمن شناسمان را تیز کنیم تا یک وقت سر و کله شاه سلطان حسین های مدعی اصلاحات در انتخابات ریاست جمهوری دهم پیدا نشود و به امید خدا فردی معتقد به آرمان های اسلام و انقلاب توسط رای مردم بالا بیاید که بتواند رابطه بین ملت، دولت و نخبگان را به نحو احسن در جهت آبادانی ایران اسلامی و رسیدن به آرمان ها و ارتقای عزت ملی، هدایت و مدیریت کند. انشاالله. 

(در صورت عدم نمایش تصاویر بر روی آنها کلیک راست کرده سپس show picture را انتخاب کنید)

نظرات 53 + ارسال نظر
محمود سه‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 02:02 ب.ظ http://www.zanjanhistory.blogsky.com

سلام وب لاگ جالب و قشنگی داری
بهت تبریک می گم
خوشحال می شم بهم سر بزنی



www.zanjanhistory.blogsky.com

سلام
ممنونم.
چشم حتما مزاحم میشم.

ایمان سه‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 04:14 ب.ظ http://baktashienews.blogsky.com

برادر گرانقدر

در دوره اخراج رضا خان ، برخی سران دول استعماگر(حامیان رژیم صیونیستی فعلی) نوه مرحوم احمدشاه فقید را جهت سلطنت کاندید کردند ، آن دوره به استناد مدارک اداره اطلاعات جاسوسی بریتانیا آن شخص معلوم الحال در پاسخ به درخواست آن عده ناچیز می گوید:
" آدمی که از یک سوراخ دوبار گزیده شه بلا نسبت خره"
شما اگه دلسوز بودید احمد شاه (تنها شاه مشروطه واقعی) را برکنار نمی کردید.

قرض از این مطلب این که هر چند حقیر بقول دوستان گذشته و دشمنان امروز یک اصولگرا در میان اصلاحیون (انجمن صنفی روزنامه نگاران ایران)بودم اما نقدیهایی بر عملکرد رئیس جمهور هست. که 80 درصد متوجه اطرافیان ایشان است نه خود ایشان.
خوشحال می شوم در وبگاه بکتاشه نیوز زیارتتان کنم.

سلام بر سما دوست عزیز
در آن قول تاریخی شما جای سوالات بسیاری است که امید است با مطالعه بیشتر تاریخ معاصر واضح تر شود که در مشروطه مشروعه شاه جایی ندارد چراکه طاغوت است
نقد دولت هم اگر با تخریب اشتباه گرفته نشود راهگشاست
موید باشید.
مزاحم میشم.

اصغر محبی چهارشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 03:19 ب.ظ

سلام علیکم یا اخی! مطلب عالی و تاثیرگذاری است.

سلام.
نظر لطف شماست.

mohsen چهارشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 03:26 ب.ظ http://daneshniya.40s.ir

به نام خدا
سلام

موفق باشین
نیت حضور بود که حاصل شد

سلام
ممنونم.
خوشحال شدم.

baradar چهارشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 04:51 ب.ظ http://enzar.IR

سلام علیکم
حتما سر بزنید
التماس دعا

سلام
چشم حتما.
محتاجیم.

اکینانیوز! پنج‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 12:43 ق.ظ http://akina.blogfa.com

ماشا الله! طولانی بود! خیلی حال خودن نداشتیم! غرض عرض ادب بود!...یاعلی

قول میدم فقط سالی یه بار طولانی بنویسم اونم تو سالروز پیروزی انقلاب اسلامی!
خوشحال شدم. حق نگهدارت.

مضطفی نمازیان پنج‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:04 ق.ظ http://edvardo.blogfa.com

بنام خدا. کدام دولت اروژایی می تواند بدون حمایت آمریکا روی ژای خود بایستد؟ کدام انقلاب توانست بیشترین مخالفت جهانی را برانگیزد؟ کدام انقلاب به این اندازه تاثر جهانی داشت؟رنسانس به تولید انسان همفکر خود دست زد، مارکسیسم نیز همین طور. انقلاب ما ابتدا خود سازی کردند وبعد این افراد بودند که انقلاب را به پیروز یرساندند. ضد انقلابها از ایران تا کوبا وونزوئلا به جنگ انقلابها وآزادیخواهان رفته اند. کنفرانس وین دیگری قرار است برعلیه انقلا تشکیل شود. ولی اینبار در داخل کشور به همت جمعی از انقلابیون خسته وبریده از نظام. 22 خردادماه طومار سعدحریری ومحمود عباسها را برچینیم. یا علی

سلام
از مطالب شودمند شما استفاده کردم.
موفق باشید.
علی یارت.

از الف! پنج‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 10:45 ب.ظ http://az-alef.blogfa.com/

تنها چیزی که از این موضوع بلدم یه مقالس از شهید مطهری !
راستی اسمم رو در لینکم ها کامل کن:رامین شمسایی نیا

سلام
والا علم من هم ؛مسموع؛ است که انشاالله تحت عنایات حضرت حق به :مطبوع: تغییر پیدا کنه!
چشم حتما.

عبرت-مدیر وبلاگ شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 12:35 ق.ظ http://ebrat.blogsky.com

با سلام
دوستی با نام "علی از مشهد" لطف کردند و نظر شخصی خودشون رو برای من فرستادند اما از اونجا که 90 درصد غیر قابل انتشار بود...
موفق باشید.

گدای فاطمه شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:59 ق.ظ http://www.pakki.parsiblog.com

سلام
خدا اموات شما را رحمت کند . هر چه از خدا و انییاء و خوبان درگاه الهی طلب می کنید و به صلاح شماست نصیبتان گردد و بهترین دعایی که خودم دوست دارم یعنی عاقبت بخیری نصیب شما گردد.التماس دعا و پاینده باشید.خواهر کوچک شما حسینی

سلام
ممنونم. شما هم موفق باشید.

تلنگر شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 02:09 ب.ظ http://talangor86.blogsky.com/

سلام
ممنون از نگاه دقیق و موشکافانه شما.
البته به نظر حقیر تنش زدایی آنقدر ها که شما گفتید با صدور انقلاب در تضاد نیست.
شما یک معنای خاص را گرفتید و نتیجه گیری کردید.
سوال من از شما دوست گرامی این است: در دنیایی که غالب رسانه های آن ایران را مرکز تروریسم جهانی می خوانند و مسلمانان را تحقیر میکنند
آیا گشودن راهی به روی مردم جهان برای اینکه با چشمان خود ـو نه از دریچه رسانه های صهیونیستی ـ حقایق را ببینند به معنای صدور انقلاب نیست؟
تنش زدایی اگر راه را برای ورود مردم اروپا و آمریکا به سرزمینی که ترسیدن از نامش را آموخته اند باز کند به عقیده من در راستای صدور انقلاب است.
منتظر پاسخ شما هستم.

با سلام و تشکر از نظر شما
در سیاست های نظامی ما به تبع مبا نی مان دفاعی عمل میکنیم اما وقتی وارد مسایل بین المللی و سیاست خارجی و بحث صذور اصول انقلاب میشویم تاکتیک ما هجومی میشود نه به معنای ایجاد ترس و ترور و منطق زور بلکه به این معنا که با بشریت حرف هایمان را میزنیم و سکوت نمی کنیم.
موید باشید.
عبرت

رسانه شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 03:15 ب.ظ http://www.resane.ir

تماس بگیرید

سلام
حتما.

کیارش یکشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 08:40 ق.ظ http://iner30.com

http://www.valiasr-aj.com/fa/page.php?bank=shobheh&id=63
چه خبر انتقالیت کامل جور شد؟

سلام
خبر جالبی بود!
نه کاملا! امید به خدا.

رضا یکشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:22 ب.ظ http://www.rha114.blogfa.com

سلام.
برادر وبلاگ خوبی دارید.
البته مقایسه و کنار هم گذاشتن تصویر آقای هاشمی و دو نفر دیگر را نپسندیدم.
بهتر است دقت و تجدید نظری بفرمایید.
راستی به وبلاگ من هم سر بزن.
اگر خواستید بگید تا در پیوندها و دوستتان وبلاگ همدیگر را داشته باشیم.
یا علی.

سلام
ممنونم از شما دوست عزیز.
تصاویر جنبه مقایسه ای ندارند و صرفا برای بیان نقد بود.
حتما.
موفق باشید.

سعد دوشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 08:23 ق.ظ http://beomidsaadat.blogfa.com

بنده که با مظلبت حال کردم مخصوصا با شاه سلطان حسینه.
در پناه حق موفق باشید.
به امید سعادت برای شما
سعد.
در ضمن اگه حال داشتی یه سر به ما بزن
یا علی

نظر لطفتونه.
شما هم موفق باشید.
مزاحم میشم.
علی یارت.

امیر حسین (خودنویس) دوشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 04:04 ب.ظ http://khnevis.persianblog.ir/

سلام
اولا که مجددا تولد یک سالگی شما رو تبریک میگم (به دلیل تقارن با سی سالگی انقلاب!)
مقالت رو کامل خوندم، دل به دل میگه چها راه! من هم دقیقا با این مظمون پست گذاشتم...

سلام
من هم مجددا از شما تشکر میکنم.
حتما به وبلاگتون سر میزنم.

ریحانه ذوالفقاری دوشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 08:21 ب.ظ http://kimiayeghalam.blogfa.com

سلام
واقعا همانطور که امام فرمودند انقلاب ما انفجار نور بوده و تنها یک علت ندارد و تمام خوبی ها در آن متبلور شده .
مقاله خیلی خوبی بود .
شاید بیشتر مشکلی که از ایدئولوژی بعضی از سیاسیون و همه گیر شدن آن جامعه را درگیر کرده ،از فقدان امثال شهید مطهری ها باشد .
موفق باشید

سلام
ممنونم. نظر لطف شماست.
اگر افکار شهید مطهری به فعل تبدیل شود جهان گلستان می شود.

آه دوشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:38 ب.ظ http://2291359.blogfa.com

سلام به شما
از طریق ایمیل با وبلاگ شما آشنا شدم
پست مفیدی هستش
خوشبختم

سلام بر شما
من هم خوشبختم.
ممنونم.
موید باشید.

nh سه‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 12:58 ق.ظ

سلام!

دانشجوی بسیجی سه‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 01:00 ق.ظ http://molokiali.blogfa.com

خوبه
فکر کنم کمی روت کار کنم درست بشی!!!
گذشته از شوخی همیشه با خوندن پستهات مشعوف می شم.
یا علی

سلام علی آقا!
ما خدمت شما درس پس میدیم استاد!
نظر لطفتونه علی جان.
حق نگهدارت.

یوناس سه‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 10:55 ق.ظ http://younas313.blogfa.com

جالب
زیبا معناد دار
وبلاگ خوبی بود
انشاا... به بزم وصال من اومدی نظر یادت نره.

سلام
مممنونم از شما.
چشم حتما.

اکینانیوز! چهارشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 01:26 ق.ظ http://akina.blogfa.com

بابا ایول! خیلی زیاد بود! تا آخرش نرفتیم! یعنی عملا کم آوردیم!...یاعلی
به روز شدم با: اگر من جای او بودم...
شما هم شخصا دعوت شدید...دوست داشتید می تونید در این تحرک وبلاگی شرکت کنید...شاید نیاز به تحرک وبلاگی دوباره باشد...ممنون...
http://akina.blogfa.com/post-64.aspx

سلام بر شما
اگر زیاد بود عذر منو بپیذیر.
بامید خدا حتما شرکت میکنم.
موفق باشید.

مهدی چهارشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:13 ب.ظ http://pareparvaz58.parsiblog.com

سلام میلاد جان ..خوبی برادر
متن تو نخوندم هنوز ..اما فقط اومدم ردپایی بذارم و برم ...خیلی بزرگوارین که گاهی قدم رنجه می کنین ..سر فرصت می آم از این چیزهای سیاسی شما می خونم و چیز یاد می گیرم ...((الان دارم لبخند می زنم ))...در ضمن اگه ناراحت نشی یه لحظه عکس وبلاگتو که دیدم از دور فکر کردم خودم هستم ((به دل نگیر تو خیلی خوشگلتر از عکس ات هم هستی )))..خوش گل یعنی خوش گل..خوش ریشه ....خوش طینت ...دعام کن اخوی ...یا علی و یا علی ...

سلام حاج مهدی...ممنونم.
انشاالله وقت کردی بخون.
ارادت خاص دارم برادر.
موید و موفقو منصور باشی.

امیر حسین (خودنویس) شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 04:28 ب.ظ http://khnevis.persianblog.ir/

خاطرات حج: اُحُد، قسمت دوم

چشم حتما.

وحید شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 06:30 ب.ظ http://cdonline.info/webmasters

سلام دوست عزیز خرسندم به اطلاع برسانم سیستم کلیکی شرکت ما راه اندازی شد

در همین ابتدای کار 3 وب سایت بزرگ ایرانی همکاری خود را با ما اغاز کردند

1.www.cmesle.com

مرجع دانلود فیلم و بازی

2.www.pclord.ir

مرجع دانلود اهنگ عاشقانه

3.www.dir-link.com
بزرگترین وب دایرکتوری وب سایت ها

شما نیز با پیوستن به جمع ما کسب درامد کنید

در صورت داشتن هر گونه سوال با ای دی زیر تماس بگیرید

info_cdonline

ادرس سیستم کلیکی ما

www.cdonline.info/webmasters

سلام
موفق باشید.

صادق یکشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 04:20 ب.ظ http://shaheid.blogfa.com

سلام وب خوبی داری با صلابت تمام به کارت ادامه بده خدا وعده نصرت به حق مداران داده
"ان تنصروالله ینصرکم و یثبت اقدامکم"
به ما هم سر بزن

سلام
ممنونم. شما هم موفق و پیروز باشی.
چشم حتما.

کانون یکشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 04:25 ب.ظ http://aaleyasin-saeed.blogfa.com

سلام و خسته نباشید
شما در نظراتی که برای ما گذاشتید گفتید که با استاد ایلیا رام الله آشنایی کامل دارید... ممکنه بپرسم از کجا با ایشان آشنا شدید؟

سلام ممنونم از شما
با لغات و شخصیت های "ایلیا" و "رام الله" و "آواتار" در ابتدا بوسیله جستارهیی که در ضمیمه روزنامه جام جم بود(یک مجله مفصل بود راجع به فرقه های نوظهور و سرکرده های آنان) آشنا شدم و بعد از آن چند دست نوشته از صاحب نظران و علمای دینی مطالعه نمودم. اگر فردی ملاک زندگی خود را ولایت امام زمان(عج) و به تبع آن ولایت فقیه قرار دهد در دام این افراد به ظاهر "مقدس" نمی افتد چراکه در اسلام راه شریعت و عرفان یکی است و دوتا نیست که برای شریعت و عرفان جداگانه به منابعی مراجعه کنیم.
موید باشید.

امیر قیصری یکشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 06:47 ب.ظ http://amirgheysari.persianblog.ir/

به نظر شما اصلاح طلبی اشتباه است .خلافت علی ع حرکت اصلاح طلبی بود یا تغییر.
سلطان حسین دیگه چه صیغه ای است ؟
واقعا اگر میخواهید متلک سیاسی هم بگویید کمی در تاریخ کنکاش کنید .
به نظر شما اپوزیسیون احمق خارجی از چه کسی بیش از خاتمی ضربه خورده است.
اگر اهل تحقیق نیستید حداقل صفحه سید محمد خاتمی را در ویکی پدیا یک مطالعه اجمالی بفرمایید.اگر هم قانع نمیشوید لطفا دلایلتان برای شباهت خاتمی و سلطان حسین را مطرح بفرمایید .

اول سلام!
به نظر من(الاحقر!) اصلاح طلبی گرایشی است مقدس در وجود تمامی انسانا مخصوصا جوانان اما تا زمانی که به یک ژست سیاسی و برای فریب افکار عمومی تبدیل نشده باشد اصولا نوعی که ما در خلال سالهای 76 تا روی کار آمدن دولت مردمی نهم دیدیم از نوع ژست بود چداکه چیزی جذ تشنج در بدنه ملت و مجلس و دولت وارد نکرد.
سلطان حسین هم صیغه جالبی است در باب انسانهای ساده لوح و ساده اندیش که نخستین نمونه آن شاه سلطان حسین اول بود و آخرین نمونه آن هم در سال 84 از اریکه قدرت توسط مردم به زیر کشیده شد.
برادر من ویکیپدیایی که یک بچه 2 ساله هم میتواند در آن دخل و تصرف کند در علوم پژوهشی و تحقیقی بی ارزش است چه برسد به شخصیت شناسی "شاه سلطان حسین"ها!

مرشد-تاج دوشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 02:53 ب.ظ

سلام بر شما دوست عزیز- نوشته های شما را مدتی است دنبال میکنم... خوب است.
تا بعد.

سلام
نظر لطف شماست.
پیروز باشید.

کانون دوشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 03:18 ب.ظ http://aaleyasin-saeed.blogfa.com

سلام
خیلی خوشحالم که جوابم رو دادی و خیلی خوشحالم که آدم متعصبی نیستی... عزیز جان... اصلا به خاطر اینکه خودمون رو تبرئه کنم یا چیزهایی از این دست این حرف رو نمی زنم.. ویژه نامه کژراهه رو خوندم و متاسفم بگم که اشتباهات زیادی درش وجود داشت... ما هم مسلمان شیعه هستیم.. ما هم به ولایت امر معتقدیم و احترام می گذاریم.. ما هم عاشق نبی اکرم و سر سپرده اما حسین (ع) هستیم... ما هم تا پامون به زندان کشیده نشده بود حتی یک مورد کار سیاسی و حتی تبلیغی از این دست نداشتیم... و امیدواریم به کمک آقا مشکلاتمون حل بشه... باورت می شه استاد رو به خاطر نامه‌ای که از طرفشون برای آقا نوشته شده بود کتک زدن تا حدی که از ناحیه جمجه آسیب دید؟
برای آقا نامه نوشته بودیم و خواسته بودیم مشکلمون رو حل کنن... ما هم گیر کردیم و دیگه نمی دونیم چی کار کنیم!
خب اگه ارادتی به آقا نداشتیم که براشون نامه نمی دادیم.. اگه اعتقاد نداشتیم که سر ماجرا غزه اعلام آمادگی نمی کردیم بریم اونجا از طرف ایشون هرکاری از دستمون دراومد انجام بدیم...
ازت خواهش می کنم یه کمی صبر کن... و هر دو طرف رو ببین ...
اگه هم دوست نداشتی دیگه مزاحمت نمی شم..
بازم بخاطرمتانت رفتارت ممنونم
کلی این اواخر توهین و تحقیر شنیدینم که ناامیدیم از اینکه یه نفر اول فکر کنه بعد جواب حرفمون رو بده....

سلام
پاسخ به نظرات رو وظیفه خودم میدونم.
با توجه به اینکه من شناختی از شخص شما ندارم به تبع آن از میزان محبت شما به آل الله(ع) هم خبری ندارم(چه اگر میشناختم هم نمیدانستم)
اما شخص بنده و امثال بنده در زندگی چند روزه خود در این دنیا یک اصل داریم و آن ؛اطاعت و پیروی از ولایت؛ است به این معنا که دستورات ایشان را نصب العین قرار می دهیم. برای مثال حضرت بقیه الله-روحی له الفدا- در نامه ای به شیخ مفید که در بسیاری از کتب علما و اولیا به ثبت رسیده٬ میفرمایند در حوادث واقعه و رویدادهای زمان به ؛فقها؛ مراجعه کنید و نه دیگران یعنی اگر در شریعت و یا در عرفان که هردو در اسلام هستند٬مشکلی بوجود آمد پیش فقها بروید یعنی علمای دینی نه دیگران . برادر من! همانطور که وقتی جسمتان بیمار میشود پیش دکتر جسم میروید برای بیماریهای روحی هم باید پیش متخصص آن بروید نه هرکسی که ادعای ارتباط کرد. ملاک ها مشخص است مواظب باشیم راه را گم نکنیم. اللهم اهدنا الصراط المستقیم.

مصطفی نمازیان سه‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 03:54 ب.ظ http://edvardo.blogfa.com

بنام خدا. به روزم .یا علی

سلام
سر میزنم حتما.
علی یارت.

میثم سه‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 07:30 ب.ظ http://Mi23.blogfa.com

با سلام

ضمن تبریک برای وبلاگتون

سر زدم بگم همین الان بی بی سی فارسی همین ۱-۲ دقیقه پیش داشت وبلاگ شمارو نشون میداد و ازش تعریف میکرد

ادو شود سبب خیر اگر خدا خواهد ....

سلام بر شما.
ممنونم.
از نظر و اطلاع رسانی شما ممنونم.
موفق باشی.

علیرضا چهارشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 12:48 ق.ظ http://khosh0gel.blogfa.com

سلام
موفق باشید
گاهی مواقع کلمات پیچیده و طولانی ادم را خسته میکنه
سری هم به ما بزنید

سلام
همچنین.
سعیئ میکنم از این به بعد کوتاهتر بنویسم البته اگر بتونم!
چشم حتما.

محمد مهدی پوینده چهارشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 12:06 ب.ظ http://www.pouyandeh.mihanblog.com

سلام
وبلاگ «عصر انتظار» با مطلبی تحت عنوان «خاتمی، نجات بخش اصلاح‌طلبان» به روز شد.
منتظر نظرات شما دوستان هستم و نظرات شما را تکمیل کننده‌ی بحث می‌دانم.
لطفا در نظرسنجی وبلاگ هم شرکت فرمایید.

www.pouyandeh.mihanblog.com

ایام به کام و التماس دعا

محمد مهدی پوینده

سلام
چشم سر میزنم
موفق باشی.

کانون پنج‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 02:07 ب.ظ http://aaleyasin-saeed.blogfa.com

سلام
خوبی رفیق؟
یه مقاله از سعید گذاشتیم.. بیا بخون اگه دوست داشتی.در مورد پرسشگری و سوال کردن.
این مقاله قبلا منتشر شده و چیز جالبیه.
یه خواهشی دارم اگه اشکال نداره. قبل از اینکه در مورد استاد رام الله و بقیه نظری بدی اول با آثار این آدمها آشنا شو و بعدش نظر بده. اینطور نیست که هرچی تو روزنامه نوشتن درست باشه. من مشکلی با چیزی که تو می‌گی در مورد تخصص و ... ندارم اما اگر کسی سرسپرده ولایت باشه پای سخنرانی آقای رحیمی عضدی نمی‌شینه؟ یا پای حرفهای دکتر قمشه‌ای؟ و اگر پای حرفهای اینا نشستی چه منافاتی با ولایت داره؟

سلام بر شما.
خوبم و امیدوارم شما هم خوب باشید.
والا افرادی مثل استاد الهی قمشه ای و رحیم پور ازغدی از افرادی هستند که امتحان و آزمایش خودشون رو پس دادند و به جایی رسیده اند که در رسانه ملی از اونا استفاده میشه و قابل استناد و اعتماد ملت و حکومت هستند اما افرادی مثل رام الله و ایلیا و آواتار اغلب بصورت گمنام و گاها مخفیانه به فعالیت میپردازند حال اگر رام الله و ایلیا و آواتار و امثالهم با قمشه ای و پور ازغدی و حاج سعید قاسمی برابر و یکی اند و فرقی ندارند(البته در نظر شما دوست عزیز) چرا دسته دوم آزادانه فعالیت میکنند و لی دسته اول که شما مدافع آنها هستید خاموش اند و اگر روشن هم شوند مخفی اند. اگر حرفهای رام الله ها با حرف های الهی قمشه ای ها تفاوت و تعارضی نداشت لزومی هم در کار نبود که یکی در بین مردم مطرح شود و دیگری مخفی کاری کند!!!

روزنامه نگار مستقل جمعه 25 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 01:40 ق.ظ http://www.journalist110.blogfa.com

با سلام
با مطلب جدید محمد خان و بابک چاخان به روزم
http://journalist110.blogfa.com/post-21.aspx
http://journalist110.blogfa.com/post-21.aspx

سلام
چشم حتما میام.

میثم یکشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 12:01 ب.ظ http://Mi23.blogfa.com

با سلام مجدد
و تشکر برای توجه و سر زدنتون به صفحه شخصی بنده

از نظر موثق بودن خبر که چون بنده با ۲ چشم خود دیدم موثق است :d

توضیح بیشتر اینکه روز 3شنبه مصادف با 22 بهمن شبکهء بی بی سی فارسی حدود ساعت 7 الی 8 شب یه برنامه داشت که در قسمتی از اون برنامه یه خانومی با سر زدن به وبلاگهای اینترنتی اوضواع و احوال اونهارو برای بینندگان بازگو میکرد
هم از طیف موافقین انقلاب و هم از طیف معاندین

در بین این وبلاگ ها اسم وبلاگ شما اومد با نام زیبای عبرت
که در اون مجری با بازگو کردن خلاصه ای از آخرین مطلب وبلاگ تصوایری رو که شما گذاشته بودین رو هم با سایز بزرگ نشون بیننده ها داد و با دیگر مجری برنامه سر اینکه چجور شد این ساختمون با اینهمه جمعیت فرونریخت و این صحبتا گپ و گفتگو کرد

منم اون لحظه در گوگل سرچ کردم و متوجه شدم بله همینجاست اون وبلاگ
به خودم لازم دیدم یه خبر رسانی بکنم که ماوقع چگونه بود


روز و روزگار خوش

موفق باشید

سلام مجدد
از اطلاع رسانی و لطف شما ممنونم.
موفق و موید و منصور باشید.

کانون یکشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 01:43 ب.ظ http://aaleyasin-saeed.blogfa.com

سلام
خوبی عزیز؟
ببین بذار برات یه چیزی بگم... استاد ایلیا هم به هیچ وجه کار مخفیانه نکرده... سخنرانی‌های استاد ایلیا هم در فرهنگسراها و ورزشگاه ها و با مجوز کامل دولت انجام شده بود... تمام کتابهای ما و انتشاراتمان مجوز کاملا قانونی دارن ... مثلا کتاب جریان هدایت الهی مجوز انتشارش رو از قم گرفته .. شناسنامه تمام کتابها رو می‌تونم برات بیارم... بله ! اگر غیر قانونی بود... اگر مخفیانه بود همه ما کسانی که الان نگران ایشون هستیم مخالفشون می‌شدیم... اما فرهنگسرای هنر مگه قانونی نیست؟ ورزشگاه شیرودی مگه قانونی و وابسته کامل به دولت نیست؟ اینجا سخنرانی کردن یعنی مخفیانه؟ می‌شه چندهزار نفر رو در ورزشگاه شیرودی مخفیانه! جمع کرد؟
تمام نشریات ما فروش در تمام ایران داشتن و مجوز کاملا قانونی داشتن بدون مجوز که نمی‌شه تو نمایشگاه کتاب غرفه گرفت. می‌شه؟
مشکل ما هم همینه عزیز... اینکه ما برای تمام کارهامون منطبق با قانون عمل کردیم و الان نمی‌دونیم واسه چی دچار مشکل هستیم؟
راستی تو نظرت رو درباره مقاله سعید ندادی...
بخون نظر بده وقتی سعید اومد بیرون نظرات رو بهش می‌دیم... انشالله...

یه چیز دیگه... خود استاد ایلیا در مورد انتخاب اسم رام الله می‌گن رام الله یعنی رام و تسلیم خدا... و آواتار رو هم خودشون به خودشون نگفتن... بلکه تمام این القاب رو رد کردن و گفتن که فقط بنده خدا هستن...همین...کلماتی مثل آواتار رو بعضی از شاگردانشون به ایشون گفتن...

سلام بر شما.
خدا را شکر. امیدوارم شما هم خوب باشید.
البته قرائت شما از کامنت من کمی کژی دارد در کلام من مراد از کلمه مخفیانه معنای خاص آن بود نه عام بدین معنا که در مقایسه با افرادی که شما ذکر کردید همچون استاد الهی قمشه ای و رحیم پورازغدی٬ اساتید شما فعالیتی مخفیانه دارند عزیز دل برادر!
اما فعالیت های رام الله و امثالهم اگر زمانی علنی بوده و اگر توانستند کتابی جزوه ای را به چاپ برسانند شما باید ببینید که در چه فضایی بوده است... حتما عمده آن در زمان دولت ضد مردمی و آنتی اسلامی اصلاحات به رهبری شاه سلطان حسینی همچون خاتمی و دار و دسته بوده است که وزارت فرهنگ و ارشاد آن اجازه چاپ رمان های جنسی با تصاویر عریان زنان را داده بود یا زمانی که کتابها و روزنامه هایی در مملکت امام زمان(ع) به چاپ رساندند که فرهنگ کریلا را یک تراژدی از نوع غربی میدانستند یا زمانی بوده است که بزرگترین افتخار سران اصلاح طلب آن به سخره کشیدن امامام معصوم(ع) و فاطمه زهرا(س) و رد کلام الله مجید بوده است.
در مورد اجرای برنامه در ورزشگاه هم باید بگویم که این که در یک چنین جایی کسی برنامه اجرا کند و ما هم این نتیجه را بگیریم که این فرد نامبر وان است٬ کاملا اشتباه است چراکه اگر شما با کاظمینی بروجردی آشنایی داشته باشید و نگاهی به چهره او بیاندازید لحظه ای فکر میکنید که نکند که این مرد نایب امام زمان(ع) باشد یا شاید خود ایشان..!! و این فرد کسی بود که چندین سال پیش ده ها هزار نفر برای او به ورزشگاه رفتند که مکان بعدی سخنرانی اش را در میدان آزادی اعلام کرده بود که رابطه او با ضد انقلاب لو رفت که وی برای براندازی نظام فعالیت میکرد حتی نیرو هم جمع کرده بود! شما میتوانید اعترافات او را گوش دهید.
دوباره به شما برادر کوچک یا بزرگم میگویم به عنوان یک «تجربه»:
ملاک ها را گم نکن.
همین.

امیر حسین (خودنویس) یکشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 06:25 ب.ظ http://khnevis.persianblog.ir/

سلام عبرت جان!
کم کار شدی؟ (این جمله سوالیستها نه انتقادی!)

... وعید برای من هنگامهء اردوی جهادیست.
آپ شدیم : "اردوی جهادی؟"

سلام بر امیر حسین عزیز!
انشاالله من هم مثل شما جهادی ها پرکار بشم البته یه روزی!
موفق باشی برادر.

صادق قوچانی دوشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 07:26 ب.ظ http://shaheid.blogfa.com/

سلام- وبلاگ جالب با مطالب خوبی داری شما رو لینک کردم اگر قابل می دونید وب ما رو لینک کنید.
موفق باشید- با تشکر

سلام
نظر لطف شماست.
لینک شدید.
موید باشید.

منتظر ظهور دوشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:36 ب.ظ http://mohsen1343.blogfa.com

سلام
با نظر شما در بیشتر موارد موافقم.البته باید در نظر داشته باشیم که این انقلاب اسلامی سومین انقلاب اسلامی در تاریخ بنی بشر است.انشاالله به چهارمین انقلاب اسلامی که به رهبری امام عصرعج شروع خواهد شد می پیوندد.
امیدوارم من وشما وهمه کسانی که به این انقلاب معتقدند در صف یاران آن حضرت باشیم.
یا علی مدد

سلام بر شما
انشاالله اینگونه خواهد شد.
موید باشید.
حق نگهدارت.

سید سعید جمعه 2 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 10:04 ب.ظ http://www.fatemyion.blogfa.com/

سلام
دوست عزیز
ممنون...نوشته شما بسیار زیبا و درست بود

تا کور شود هر آنکه نتوان بیند
من لینکت کردم دوست عزیزم

ثابت قدم باش راستی ایمیلت ناقص امد
یاعلی

فاطمیون

سلام بر شما
نظرلطف شماست
ممنونم شما هم لینک شدید.
حق نگهدارت.

وحید فرزان مهر شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:48 ق.ظ http://www.harfeman.parsiblog.com

سلام
مطلب خوبی بود ! جامع و کامل!
اما اصلاحاتیها با حرفهای خود درباره هسته ای و سیاست خارجی گور خود را کنده!

سلام
از نظر لطف شما ممنونم.
اتفاقا تا چند روز دیگه یه سری نوشته های سریالی برای برادران اصلاحاتی آماده کردم که به مرور چاپ میشه. انشاالله.

علی لازمی شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 01:24 ب.ظ

میگم که بی صبرانه منتظر مطلبی هستم که قولش رو دادی...

سلام بر علی عزیز!
چشم حتما بزودی بروز میشم با اون مطلب سریالی.
موید باشی.

حق وعدالت یکشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 01:18 ق.ظ

سلام دوست خوبم. اکنون شما در معرض یک انتخاب سرنوشت ساز قرار گرفته ای. می دانی که ما وظیفه داریم همواره رهنمودهای مقام عظمای ولایت را در اقدامات خود مد نظر داشته باشیم. اطاعت از ولایت فقیه در زمان ما همانند اطاعت از رسول خدا و ائمه معصومین در زمان حضورشان، بر ما واجب شرعی است. مقام معظم رهبری تا کنون بارها آقای احمدی نژاد را با القابی بزرگ مانند شجاع - خدمتگذار - مردمی - دلسوز و... ستوده اند که چنین تعبیراتی را نسبت به رئیس جمهور های گذشته نداشته اند و این نشان از رضایت بی سابقه رهبر عزیز انقلاب از آقای احمدی نژاد دارد. دشمنان روسیاه نظام جمهوری اسلامی در سالهای گذشته، بیشترین میزان حمایت خود را از خ.ا.ت.م.ی و بیشترین میزان دشمنی و تهمت خود را نسبت به آقای احمدی نژاد روا داشته اند. آنها که خیر ما را نمی خواهند. آنها آرزوی نابودی و سلطه بر ایران را دارند. پس نتیجه می گیریم که دشمنان ما از کسی حمایت می کنند که در جهت تضعیف و وابسته ساختن ایران اقدام کند (یعنی خ.ا.ت.م.ی) و با کسی مخالف و دشمنند که در جهت قدرتمند و مستقل ساختن ما حرکت و تلاش کند (یعنی آقای احمدی نژاد). به نظر من رای دادن به اصلاح طلبان با توجه به سوابق تیره و شرم آوری که در مدت هشت سال داشته اند، گناهی بس بزرگ و نابخشودنی است. چرا نابخشودنی؟ زیرا خداوند گناه حق الناس را نمی بخشد و رای دادن ما به مدعیان اصلاحات ( یعنی خ.ا.ت.م.ی و کروبی و میر حسین موسوی و...) ظلم به ملت ایران است و تا مردم ایران نبخشند، ما از بند این گناه بزرگ رهایی نخواهیم یافت و اگر مردم ببخشند که نمی بخشند، شهدایی که تمام هستی خود را برای حفظ استقلال - آزادی و حکومت اسلامی در این کشور فدا کردند از این گناه و خیانت بزرگ نخواهند گذشت. امید که همه در این انتخابات سرنوشت ساز با رای دادن به آقای احمدی نژاد از این آزمون بزرگ سربلند بیرون بیاییم و قلب امام زمان را با این انتخاب درست و به جا شاد نماییم. الهی آمین

سلام بر شما.
با مطلب شما کاملا موافقم.
به امید پیروزی حق و حقیقت.

مشتاقی نیا یکشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 08:18 ق.ظ http://ashkeatash57.blogfa.com

سلام مطلب جالبی بود.راستی به من هم سر بزنی خوشحال میشوم.

سلام ممنونم.
جشم حتما مزاحم میشم.

رضا یکشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 04:16 ب.ظ

تنش زدائی یعنی گفتگوی تمدنها و صدور انقلاب در زبان احمدی نژادی یعنی افسانه بودن هولوکاست و اجماع جهانی حتی متحدین استراتژیکمان علیه مان

نه!
هولوگاست تنها یک برگ از مانفیست امام(ره) است که احمدی نژاد بیرون کشیده یعنی یک جزیی از بحث عظیم صدور انقلاب... در بحث صدور انقلاب باید تهاجمی عمل کرد نه اینکه در موضع ضعف باشی...

رضا دوشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 09:51 ب.ظ http://www.mokhtarean.com

هولوگاست تنها یک برگ از مانفیست امام(ره) است که احمدی نژاد بیرون کشیده یعنی یک جزیی از بحث عظیم صدور انقلاب... در بحث صدور انقلاب باید تهاجمی عمل کرد نه اینکه در موضع ضعف باشی
موضع امام و رهبری در باره هولوکاست چیست بفرمائید تا ما هم بدانیم.وچراپس از این همه سروصدا در جهان علیه حرفهای احمدی نژاد رهبری درباره هولوکاست و حرفهای احمدی نژادهیچ سخنی نگفتند.ایا حرفهای ایشان جلوتر رفتن از ولایت نیست.حال انکه ایشان راهبرد سیاست خارجی راتعیین می کنندو نه کس دیگر

موضع رهبری همان موضع امام است که اسراییل باید از صحنه روزگار محو شود...
شما ببنبد غربی که ادعای آزادی بیان و دموکراسی دارد هروقت کسی بخواهد ذر مورد این افسانه تحقیق کند او را دادگاهی میکنند این چه آزادی است!!! حتما این قضیه شک پذیر است که چنین عملکردی در قبال آن ذارند... لزومی ندارد که رهبری بیایند و در مورد یک عملکرد خاص سخن بگویند در ضمن ایشان بهتر می دادنند که در چه شرایطی چه چیزی را بگویند و لزومی به رصد ما نیست.
بله راهبرد کلی را ایشان تعییین می کنند اما عمل به آن بر عهده دیگران است که تا چه حد پیرو ولایت مطلقه فقیه باشند.

رضا سه‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 09:20 ب.ظ http://www.mokhtarean.com

.موجودیت اسرائیل برپایه هولوکاست است و تمامی بدبختی های فلسطین از هولوکاست شروع شده و به ان ختم میشود
ملیونها نفر منتظرند موضع ایشان را درباره هولوکاست بدانند اما وقتی ایشان چیزی نمی گویند و بجایش مشاور ارشد امور خارجه ایشان دکتر ولایتی می گویند هولوکاست واقع شده تکلیف ما هم روشن است کمی بیشتر تحقیق کنید

مواضع مقام معظم رهبری کاملا روشن است و همان مواضع امام(ره) می باشد اگر کمی فقط کمی ایشان را میشناختید و پای سخنان ایشان مینشتید از عمق توجه ایشان به این مسائل آگاه میبودید.

موج دوشنبه 27 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 06:40 ب.ظ http://www.moje77.mihanblog.com

سلام
جالبه و آموزنده
پیامبر (ص) هر وقت در موضع ضعف بود بر دشمن می تاخت و هر موقع در موضع قدرت بر دشمن سهل می گرفت مانند فتح مکه و خانه ابوسیفان
میرزا کوچک خان چون کادرسازی و نیروسازی یعنی نیروی صالح نکرده بود موفق نشد البته به ظاهر
میرزای شیرازی .....
آیت الله کاشانی .....
ولی امام (ره) .......
خوشحال میشم از نجربیاتتون در وبلگ داری استفاده کنم

سلام
از نظرتون ممنونم
در خدمتم اگر کمکی از من ساخته باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد