وبلاگ ارزشی - تحلیلی عبرت

ان فی ذلک لعبرة ||| از دیگران عبرت بگیرید قبل از آنکه عبرت دیگران شوید

وبلاگ ارزشی - تحلیلی عبرت

ان فی ذلک لعبرة ||| از دیگران عبرت بگیرید قبل از آنکه عبرت دیگران شوید

عزت و اقتدار علمی

« ما مسلمانان خار چشم صهیونیسم هستیم و از این خوشبختی که خدا به ما عنایت فرموده است خوشحالیم. » (سید روح الله الموسوی الخمینی)

  > مدتی پیش مشغول مطالعه مقاله ای از استاد شهید مرتضی(ره)مطهری بودم و به جمله جالبی برخوردم که ذهنم را کمی قلقلک داد « نود درصد از بزرگترین اسلام شناسان دنیا را دانشمندان یهودی تشکیل میدهند » حالا این چه معنایی دارد که یک عده آنتی اسلام درجه یک بیایند روی اسلام کار و آنرا تحلیل و بررسی کنند؟ و این قضیه و سیر مطالعاتی محدود به اسلام نمیشود بلکه در زمینه هنر، ادبیات، روان شناسی، جامعه شناسی، سیاست، صنایع اتمی، ژنتیک و سایر رشته های حساس و حیاتی علوم، صهیونیست ها تحقیقات گسترده ای دارند و به برکت این «علم اندوزی و شاید تولید علم» است که جمعیت 1.5 درصدی یهودیان آمریکا با داشتن 49 درصد سرمایه شرکت های بزرگ آمریکا و بنگاه های متعدد سخن پراکنی مکتوب و غیر مکتوب، توانستند افسار خود را بر ملت و دولت آمریکا بزنند و چهارنعل بسوی اهداف شوم و انحصارطلبانه و نژادپرستانه خود یورتمه بروند و اینگونه دشمن شماره یک ما بسوی علم در حرکت است... 

                       آیت الله العظمی امام خامنه ای

 > در دیدار چندی پیش حضرت آقا(مد ظله العالی) با دانشجویان و اساتید دانشگاه علم و صنعت، ایشان تاکید دوباره ای داشتند بر بحث "علم و تحقیق" بطوریکه ایران اسلامی در سالیان آینده به «مرجع علمی» در دنیا تبدیل شود و جویندگان علم و دانش مجبور باشند به سراغ ما بیایند، به سراغ کتاب های ما و زبان ما. همانطوری که الان ما مجبوریم این کارها را انجام دهیم.

 > خوانندگان عزیز! همانطور که میدانید آمریکا پس از حمله به عراق در برنامه ای منظم و حساب شده شروع به ترور دانشمندان، اساتید و دانشجویان طراز اول عراقی کرد و میکند و چشمه های جوشان علمی عراق را کور کرد و میکند.چرا؟ برای اینکه کشوری که نتواند خودش علم را تولید کند قاعده اینطور حکم میکند که وابسته شود به منابع تولید علم و این همان چیزی است که سلطه گر میخواهد.

 > امام خامنه ای مهم ترین مقدمه "مرجعیت علمی" را "خودآگاهی" معرفی کردند یعنی اعتقاد به اینکه این کار «باید» بشود و ما «می توانیم» این کار را انجام دهیم و این دور از انتظار نیست چراکه جایگاهی که ما امروز درآنیم دیروز فکری خام بوده است و امروز محقق شده است.

.::. و بدانید : آن روزی که توانستید کشور را به اقتدار علمی و به اقتدار اقتصادی برسانید و آن وقتی که توانستید عزت علمی را برای کشور فراهم کنید، آن روز البته توطئه ها کم خواهد شد... و آن روزی که پیروزی نهایی نصیب ملت شود، ان شاءالله روز دوری نخواهد بود. (سید علی الحسینی الخامنه ای)

نظرات 6 + ارسال نظر
آذرخش دوشنبه 2 دی‌ماه سال 1387 ساعت 12:31 ب.ظ

سلام
مطلب مهمی را در صدر وبلاگ خود قرار دادید و در نوع خود بسیار مهم است و غیر قابل اغماض.

سلام
از نظرتان ممنونم.

علیانی چهارشنبه 4 دی‌ماه سال 1387 ساعت 02:46 ب.ظ

great

thanks !!!

[ بدون نام ] شنبه 7 دی‌ماه سال 1387 ساعت 02:50 ب.ظ

سلام کاش مینوشتی!!

گدای فاطمه شنبه 14 دی‌ماه سال 1387 ساعت 10:25 ب.ظ http://www.pakki.parsiblog.com

سلام
از حضور سبزتون ممنونم.من هم شما را لینک کردم.

سلام
ممنونم. موفق باشید.

داداشی چهارشنبه 25 دی‌ماه سال 1387 ساعت 02:23 ق.ظ http://dadashi.wordpress.com

سلام
این کلمات مثل گوهر می مانند
باید بهشون عمل کرد تا تراش بخورند و ارزششون معلوم بشه
یا علی

سلام. داداشی جان با شما کاملا موافقم. موفق باشید.

رضا یکشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 04:18 ب.ظ

شما که امار داری چند تا دانشمند عراقی توسط امریکا ترور شده است .

با توجه به آمار ۲ ماه پیش که از سوی معاون نوری مالکی اعلام شد(بطور غیر رسمی) حدود ۲۵۰ نفر از دانشمندان عراقی ترور شده اند برای زمین گیر کردن و وابسته کردن عراق...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد