X
تبلیغات
رایتل

نقد؛ طلایی که باید پیش زرگر برد

دوشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:39 ق.ظ

:> داشتم به انتخابات ریاست جمهوری دهم فکر میکردم و بازوهای ضعیف مطبوعاتی و تبلیغاتی دولت خدوم نهم.

در ذهنم گذری زدم به عملکرد نشریات مکتوب و غیر مکتوب و اینترنتی زنجیره ای جبهه دوم خرداد از قبیل اعتماد، اعتماد ملی، آفتاب یزد، مردم سالاری، شهروند امروز، نوروز، فردا و... دیدم هدف اینها در قبال دولت مردمی دکتر احمدی نژاد هدفی است واحد و آن سیاه نمایی است. بطوریکه هر چه را که دولت انجام دهد میگویند چرا انجام دادی و اگر کاری را بنا به مصالح انجان ندهد میگویند چرا انجام نمیدهی!!!

خلاصه سازشان همیشه در مخالفت با دولت مردمی احمدی نژاد کوک میشود و عجب کوک هماهنگی!

اگر این اتحاد و انسجامی که اینها در امر باطلشان دارند ما در هدف حق خودمان داشته باشیم وضعیت بگونه ای دیگر میبود...

پروسه نقد یا بهتر بگویم تخریب این گروه متحد در باطل، به تعبیر مقام معظم رهبری مثل این است که یک قطعه طلای مثلا 20 عیار را پیش آهنگری برده و از او بخواهند قیمت و ارزش آن را تعیین کند مشخص است که طلا را بگوشه ای پرتاب میکند و میگوید با این آهنها فرقی ندارد! که این یعنی تخریب. طلا را باید پیش زرگر برد که به ماهیت طلا علم دارد و در قبال آن میگوید درست است عیار آن 24 نیست اما حداقل عیار 20 را دارد و این یعنی نقد.

:>>‌ نقد باید دوسویه باشد یعنی نقاط قوت و ضعف تواما و در کنار هم مورد تحلیل و واکاوی قرار بگیرد و نه بصورت جداگانه، چرا که در مورد نقد ما رنگو بوی تعصب بخود میگیرد و فرصت دفاع را به طرف مقابل داد چراکه نقاد انسان است و انسان بدور از اشتباه نیست.

یادمان باشد بهترین نقد، نقدی است که در کنار بیان ضعفها و کاستی ها و اشتباهات، راهکار و راه برونرفت نیز ارائه شود.

خلاصه نقد باید خدایی باشد.

del.icio.us  digg  newsvine  furl  Y!  smarking  segnalo