وبلاگ ارزشی - تحلیلی عبرت

ان فی ذلک لعبرة ||| از دیگران عبرت بگیرید قبل از آنکه عبرت دیگران شوید

وبلاگ ارزشی - تحلیلی عبرت

ان فی ذلک لعبرة ||| از دیگران عبرت بگیرید قبل از آنکه عبرت دیگران شوید

جنون ماجراجویی

.:. خوانندگان جان٬ این روزها هوا خیلی گرم شده و این گرمی باعث شده تا عقل عده ای پاره سنگ بردارد گاهی اوقات هم تخته سنگ! منظورم تکرار تهدیدات از سوی آمریکا و اسراییل برای حمله به ایران است که این روزها مدام از رسانه های مکتوب و غیر مکتوبشان به صورت توپخانه ای و دیوانه وار تبلیغ میکنند البته این شگرد تازه ای نیست چراکه هروقت جلوی ملت ایران کم می آورند شروع میکنند به تهدید و باید به آنها حق داد چون کار دیگری جز حرافی و تهدید و مانع تراشی نمی توانند بکنند.

> حالا فرض کنیم همان پاره سنگ که ابتدای مطلب به آن اشاره شد کار خودش را بکند و طرح حمله به ایران عملیاتی شود. چکار باید کرد؟ ایران چه اهرمهایی برای مقابله با این مجنونان و دیوانگان در اختیار دارد؟

۱- مردم اولین سرمایه و دلخوشی نظام است چراکه این ملت هشت سال در برابر یک دنیا ایستاد و هیچوقت پشت نظام را خالی نکرد و بهترین جوانها و سرمایه هایشان را برای بقای ایران و اسلام دادند و صددرصد میدهند.

۲- قدرت بالای دفاعی ایران بواسطه داشتن موشکهایی که حداقل به خاک اسراییل میرسند و این خود کارت ارزشمندی است.

3- نفت و تنگه هرمز که مقامات کشورمان در این روزها بارها گفته اند در صورت حمله تردد کشتی ها در تنگه هرمز را با مشکل مواجه میکنیم تنگه ای که 90 درصد انر‍ژی منطقه از آن صادر میشود.

4- حزب الله لبنان، حماس، سوریه، مردم بیدار شده منطقه و... از هم پیمانان مستقیم و غیر مستقیم ایران هستند که در صورت حمله به ایران بیکار نمی نشینند.

5- نفوذ ایران در کشورهایی که آمریکا در آنها حضور نظامی دارد مثل عراق، افغانستان و...

>> خلاصه ملت مسلمان ایران از اون بیدها نیست که با این باد ها به لرزه بیفتد و هر تهدیدی را به تعبیر مقام معظم رهبری با شدت دوچندان پاسخ میدهد در هر کجای این کره خاکی که باشند...

قدرت نظامی و بازدارندگی ایران

 

نظرات 3 + ارسال نظر
miaad شنبه 15 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:17 ق.ظ http://free ssky boy

salam haj ebrat ziba minevisi. be manam sar bezan

حمید سه‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 04:56 ب.ظ

[ بدون نام ] سه‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 05:02 ب.ظ

salam agha gole chetori hamidam aziz matalebeto khondam kheyli hal kardam . rasti halet chetore omid varam khob va khosh va salamat bashi . alan man sanandamj . rasti aks amade shahadatetam bardashtam be hame salame maro bereson yaali madad khoda negahdar eltemas doa

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد