وبلاگ ارزشی - تحلیلی عبرت

ان فی ذلک لعبرة ||| از دیگران عبرت بگیرید قبل از آنکه عبرت دیگران شوید

وبلاگ ارزشی - تحلیلی عبرت

ان فی ذلک لعبرة ||| از دیگران عبرت بگیرید قبل از آنکه عبرت دیگران شوید

و سوم تیر بود که آمد

> از زمان شهادت رجایی بود که انتظارش را میکشیدیم. و سالها چقدر سخت میگذشت. افرادی سکان هدایت کشور را در دست داشتند که وفاداری کمی به آرمان های انقلاب داشتند و یا حتی در دورانی معاند و دشمن نظام بودند. در این شرایط بود که انواع و اقسام فسادها از اقتصادی گرفته تا اخلاقی سطح جامعه اسلامی ما را پر کرده بود و ملت هر لحظه انتظار فرجی را میکشیدند٬ که آرزوی آنها در سوم تیر ۸۴ به حقیقت پیوست و دولتی برخاسته از دل مردم٬ به روی کار آمد.

>>بله واقعیت این است که دولت مردمی نهم شروع کارش و روی کار آمدنش مقدس بود. چراکه خود من شاهد کمیل خواندن های مردم در مسجد بودم شاهد نذر و نیازهای این ملت بودم تا آنجا که به گفته یکی از دوستان مقرب آیت الله مصباح٬ همسر ایشان طلاهای خود را در راه تبلیغ برای بالا آمدن این دولت عدالت محور فروختند. البته همه اینها نمونه ای بیش نیست.

>>> ملت همیشه پشت این دولت خواهد بود حالا اگر روزی گوجه را گران کنند یا روزی دیگر چای و قند و ...

ملت و حکومت حامی این دولت است. رهبر معظم انقلاب٬ حضرت آیت الله خامنه ای٬ در نطقی متذکر شدند: من از همه دولت های قبلی حمایت کردم چراکه همه آنها برخاسته از رای مردم و خواسته ملت بوده اند٬ ولی از این دولت حمایت خاص میکنم.

::> عزت و اقتدار بین المللی٬  مستحکم تر شدن رابطه ملت و دولت٬ بهبود وضعیت فرهنگی-اجتماعی کشور٬ رشد چشمگیر صادرات غیر نفتی٬ جهش عظیم علمی٬ حمایت از نخبگان کشور ٬ تعامل با دانشگاهیان٬ نقدپذیری٬ بهبود وضعیت معیشت مردم و... ذلت و خاری دشمنان اسلام و نظام چه خارجی و چه داخلی... و شادی دل فرزند زهرا(س) از جمله دستاوردهای مادی و معنوی این دولت است.

نظرات 5 + ارسال نظر
خط نهم دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:21 ب.ظ http://freejet

ما که همه هوای داش محمود رو داریم.
همه با هم ایول ایول داش محمود ایول.

محمدرضا بلبل پور دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 03:42 ب.ظ http://pakhsh-iran.com

فقط یک ماه از عمر وبلاگ پخش می گذشت که خداوند متعال مدد نمود و این وبلاگ تبدیل به سایت گردید. سایت پخش که در اصل پایگاه خبری شیعه است، با توکل به خداوند منان و لطف و یاری وی، برای یاری رساندن به همه شیعیان و رفع شبهات و اعلام ایرادات به مسائلی که اهل تسنن آنان را به عنوان مسائل اعتقادی خود می دانند، افتتاح شد؛ و عجیب تر اینکه این سایت در سالروز میلاد با سعادت ام الشیعه، دخت نبی مکرم اسلام، حضرت فاطمه زهرا(س) افتتاح گردیده است.

امکانات سایت پخش:

شما می توانید ضمن اطلاع رسانی و عضویت در سایت و قرار دادن پیغام های عمومی برای سایرین، با یک بار عضویت در سایت پخش در تالار گفتمان این سایت، مطالب و علاقمندیهای خود را به جا بگذارید تا ضمن تبادل عقیده با دیگر دوستانتان، به مناظره با اهل تسنن نیز بپردازید.

از کلیه علاقمندان دعوت به عمل می آید که در این سایت عضو گردیده و در تالار گفتمان نیز حضور به هم رسانند و ما را نیز در این راه سخت، یاری نمایند.

آدرس سایت پخش:

http://pakhsh-iran.com

منتظر قدوم سبز یاران علی(ع) هستیم.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 03:30 ب.ظ

حالا دولت سوم (آقای خامنه ای )جزو کدام دسته است ؟کم وفا یا معاند؟!!!!

محمدمهدی(لنزکثیف) پنج‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:07 ب.ظ http://shutter86.blogfa.com

سلام دیگه به ما سر نمی زنی

مرصادامروز شنبه 8 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 06:58 ب.ظ http://mersademruz.blogfa.com

برو ماهم هستیم
یاعلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد