وبلاگ ارزشی - تحلیلی عبرت

ان فی ذلک لعبرة ||| از دیگران عبرت بگیرید قبل از آنکه عبرت دیگران شوید

وبلاگ ارزشی - تحلیلی عبرت

ان فی ذلک لعبرة ||| از دیگران عبرت بگیرید قبل از آنکه عبرت دیگران شوید

خطر ترویج اسلام آمریکایی

.:. امام خمینی٬ در مقاطع مختلف انقلاب خطر ترویج اسلام آمریکایی توسط آخوندهای متحجر و درباری را گوشزد می فرمودند و همگان را از افتادن در دام مقدس نماهای وابسته بر حذر می داشتند.

> امام(ره) در جایی دیگر می فرمایند: "آنقدر که اسلام از این مقدسین روحانی نما ضربه خورده است، از هیچ قشر دیگری ضربه نخورده است...طلاب جوان باید بدانند که پرونده تفکر این گروه، همچنان باز است و شیوه مقدس مآبی و دین فروشی عوض شده است."

و اینگونه بود که شکست خوردگان دیروز، سیاست بازان امروز شده اند...

 

>> متاسفانه امروز هم آن افکار پوسیده در نادری از معممین بی خبر از دنیا، دیده می شود.

مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای در این باره می فرمایند :"امروز متاسفانه عده ای هستند که در گذشته با نظام شاه می ساختند و تحملش می کردند، اما نظام اسلام را تحمل نمی کنند! حاضر بودند که سگ بازان فاسق فاجر شارب الخمر بی اعتقاد به خدا و به تمام مقدسات را تحمل کنند، اما حاضر نیستند مجتهدان عدول را تحمل کنند. آیا این کج سلیقگی و کج فهمی و درک و تحلیل غلط از مسائل نیست...؟"

 

"یک روز بود که استاندار، فرماندار و شهربانی، از بالا تا پایین، فاسد وفاسق و رشوه خوار بودند  ومردم را اذیت و ناراضی می کردند...اصلا مبنای کارشان بر فساد بود. در چنین وضعیتی اینها نشسته بودند...ساکت و صامت بودند، راهشان را می رفتند، نمازشان را می خوانند، اگر مسجد داشتند، مسجدشان را می رفتند، وجوهاتشان را می گرفتند، خانه مریدی می رفتند، شام و نهاری می خوردند...وقتی هم می گفتیم،پس چرا آخر حرفی نمی زنید، مبارزه ای نمی کنید، می گفتند: ما یک پادشاه شیعه و یک حکومت شیعه داریم!!"

 

>>> آن روز تحمل می کردند، اما امروز که تمام چارچوب این نظام، بر مبنای اسلام است...اصلا نه کار می کنند، نه کمک می کنند، نه همکاری میکنند، نق میزنند! اینها بر اثر چیست؟

نظرات 2 + ارسال نظر
مرصادامروز جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:32 ب.ظ http://mersademruz.blogfa.com

باهم بافیلم اسیر گیری گلعادشالیط بروزیم
یاعلی

حاج ممد دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:19 ب.ظ http:///

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد