وبلاگ ارزشی - تحلیلی عبرت

ان فی ذلک لعبرة ||| از دیگران عبرت بگیرید قبل از آنکه عبرت دیگران شوید

وبلاگ ارزشی - تحلیلی عبرت

ان فی ذلک لعبرة ||| از دیگران عبرت بگیرید قبل از آنکه عبرت دیگران شوید

قرآن در هلند نایاب شد

خرید گسترده نسخه نرم افزاری قرآن به زبان هلندی باعث شده است در مدت دو روز، این محصول در بازار هلند تقریبا نایاب شود.

در پی انتشار فیلم ضد اسلامی فتنه ، هلند این روزها شاهد اقبال شدید مردم این کشور برای خرید قرآن های الکترونیکی ترجمه شده به زبان هلندی است.
 
به گزارش المحیط، بر اساس گزارش مطبوعات هلند انتشار فیلم فتنه نتایج معکوسی در مقایسه با اهداف سازنده آن داشته و باعث شده است مردم آمستردام به کتابخانه هایی که کتب اسلامی از جمله ترجمه الکترونیکی قرآن ارائه می کند روی آورند.
 
بنا بر این گزارش، خرید گسترده نسخه نرم افزاری قرآن به زبان هلندی باعث شده است در مدت دو روز، این محصول در بازار هلند تقریبا نایاب شود.

المحیط نوشت: این در حالی است که بسیاری از مطبوعات هلند واکنش مسالمت آمیز مسلمانان و موضع گیری های حکیمانه آنان را در پی این اقدام ستوده اند، موضع گیری که سبب شده احساسات مردم هلند نسبت به مسلمانان برانگیخته شود و در واقع باعث شده است تا فیلم ضد اسلامی گرت ولدرز نتایج معکوسی بر افکار عموم داشته باشد.

به نوشته این گزارش، روزنامه هلندی دی تلگراف اقدام مسلمانان را به برگزاری یک کارگاه گفتگو با حضور متفکران هلند در مورد قرآن عنوان اصلی خود قرار داد.


جوانان مسلمان با بر پایی یک کارگاه گفتگو درباره قرآن در حاشیه شهر آمستردام در روز جمعه نشان دادند، قرآن کتاب عبادت و هدایت است و آنچه که نماینده هلندی در فیلم خود نمایش داده نوعی دروغ پردازی و تحریف حقایق بوده است.
 
المحیط افزود: در زمان برگزاری این کارگاه یکی دیگر از هلندی ها مسلمان بودن خود را آشکار کرد تا سومین شخصی باشد که در عرض یک هفته در واکنش به عبارت پایانی فیلم فتنه (مسلمانان اروپا را متوقف کنید) مسلمان می شود.
نظرات 2 + ارسال نظر
محمد پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 06:20 ق.ظ http://------------------

به امید روزی که همه اش از آن مست.

رقیه نادری پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 08:16 ق.ظ http://mypoem.blogsky.com

سلام.
خبر خیلی جالبی بود.
انشاالله یه روزی برسه که دست این به اصطلاح آدما از زمین
کوتاه بشه.
انشاالله موفق باشین.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد