وبلاگ ارزشی - تحلیلی عبرت

ان فی ذلک لعبرة ||| از دیگران عبرت بگیرید قبل از آنکه عبرت دیگران شوید

وبلاگ ارزشی - تحلیلی عبرت

ان فی ذلک لعبرة ||| از دیگران عبرت بگیرید قبل از آنکه عبرت دیگران شوید

پیام رئیس جمهور به دیه گو مارادونا

رییس جمهوری اسلامی ایران در پیامی به دیه گو مارادونا، ستاره فوتبال آرژانتین یادآور شد مردم ایران همواره حرکتهای آزادی خواهانه ملتهای آمریکای لاتین علیه استبداد و نظام سلطه را ارج نهاده است.

 دکتر احمدی نژاد همچنین از مارادونا بخاطر حمایت از ملت ایران و تقدیم پیراهن ملی خود تشکر کرد.

 مارادونا اواخر سال گذشته با حمایت از ملت ایران، پیراهن شماره ‪ ۱۰‬تیم ملی را که به وی اختصاص داشت، امضا و آن را از طریق سفیر جمهوری اسلامی ایران در آرژانتین تقدیم رییس جمهوری کرد که این اقدام وی بلافاصله با فشار لابیهای صهیونیستها در این کشور مواجه شد.

 متن پیام دکتر محمود احمدی نژاد به دیه گو مارادونا این شرح است:

جناب آقای دیه گو آرماندو مارادونا

 سلام علیکم

 از ابراز لطف آن جناب نسبت به ملت حق طلب و انقلابی ایران و اینجانب صمیمانه تشکر می کنم.

 آمریکای لاتین سرزمین ملتهای پاک، خونگرم، صمیمی و مظلوم است که تازیانه چند صدساله استکبار، زخمهای عمیقی بر پیکر او نشانده است. ما از فشارهای سنگین سیاسی که امروز به دولت و ملت آرژانتین برای دست کشیدن از حقوق قانونی و عزت و استقلال خود و مواجه قرار دادن دولت آرژانتین با دیگر دولتهای مستقل، آزاد و انقلابی وارد میشود به خوبی اطلاع داریم و مطمئن هستیم که ملت خوب و دولتمردان و سیاستمداران انقلابی آن دیار همراه با سایر ملتهای صمیمی آمریکای لاتین با وحدت و هوشمندی به مقاومت شکوهمند خود ادامه میدهند و بدخواهان را ناکام خواهند گذاشت. ما همواره در کنار شما هستیم و ایمان داریم که آینده از آن ملتهاست.

 ما میدانیم که قهرمانی جوانان آن دیار در عرصه های ورزشی به ویژه فوتبال نشانه استعداد ژرف و ارزشمند آن ملتها و فریاد علیه عقب ماندگی های ناشی از سلطه استعمار است.

 ملت ایران همواره حرکت آزادیخواهانه و رهایی بخش ملتهای آمریکای لاتین علیه استبداد و نظام سلطه را ارج نهاده و از آن حمایت نموده است. ما از اینکه شاهد اوج گیری روزافزون فضای بیداری، عدالتخواهی و استقلال طلبی در آن منطقه مهم از جهان هستیم خدای بزرگ را سپاسگزاریم.

 یک بار دیگر از خدای متعال برای جنابعالی که فرد پرآوازهای هستید توفیق خدمت به ملت بزرگ آرژانتین، و برای ملتهای آمریکای لاتین به ویژه آرژانتین، پیروزی، پیشرفت و موفقیت مسالت دارم.

نظرات 2 + ارسال نظر
عقاب پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 05:01 ب.ظ

جالب بود! مرسی!

[ بدون نام ] شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 07:09 ب.ظ

سلام میلاد چطوری خوبی دلم برات خیلی تنگ شده نوشته هات رو خوندم خیلی عالی ادامه بده خوبه .مشهد که رفتی پا بوس امام رضا سلام ما رو به اقا حتما برسون التماس دعا داریم یادت نره .منم خدارو شکر همه واحدهای این ترم رو با مووفقیت گذروندم .اگه اومدی تهران حتما زنگ بزن موفق و موید باشی درپناه ایزد منان یا علی مدد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد