وبلاگ ارزشی - تحلیلی عبرت

ان فی ذلک لعبرة ||| از دیگران عبرت بگیرید قبل از آنکه عبرت دیگران شوید

وبلاگ ارزشی - تحلیلی عبرت

ان فی ذلک لعبرة ||| از دیگران عبرت بگیرید قبل از آنکه عبرت دیگران شوید

جزئیات جدیدی از نحوه دستگیری ریگی

با گذشت چند روز از دستگیری عبدالمالک ریگی سرکرده تروریست‌های شرق کشور و همراهانش، جزئیات جدیدی از نحوه دستگیری آنها منتشر شد.

 پس از چند روز از دستگیری عبدالمالک ریگی سرکرده تروریست‌های شرق کشور و همراهانش در خاک کشورمان جزئیات جدیدی از نحوه دستگیری وی در بندرعباس منتشر شد.

عبدالمالک ریگی 2 روز قبل از دستگیری به کابل و از کابل به دوبی پرواز کرده بود و قرار بود که از دوبی به بیشکک و به پایگاه نظامیان آمریکا در این شهر به نام ماناس برود که وقتی وارد فضای جمهوری اسلامی ایران می‌شود با توجه به اینکه حکم دستگیری وی پیش از این توسط مقامات قضایی صادر شده بود به خلبان هواپیمای حامل این تروریست اعلام می‌شود تا در فرودگاه بندرعباس به زمین بنشیند.

برهمین اساس وقتی هواپیمای حامل ریگی و همراهانش به زمین می‌نشیند همه مسافران به سالن فرودگاه بندرعباس انتقال می‌یابند، این در حالی بوده که هنوز عبدالمالک ریگی و همراهانش باورشان نمی‌شد که دستگیر شده‌ باشند.

پس از دستگیری ریگی همه مسافران با اهدای هدایایی همراه با همان هواپیما عازم بیشکک می‌شوند.

بعد از اینکه عبدالمالک ریگی به همراه همراهانش دستگیر می‌شود از فرودگاه بندرعباس بنا به دلائل امنیتی با یک هواپیمای C-130 به یک پایگاه نظامی در همان منطقه انتقال یافته و از آنجا با یک فالکن به تهران منتقل می‌شود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد